Jump to content

cristigmx

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara/Lugoj

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320D

cristigmx's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am sa ma duc sa imi verifice din nou suportii de motor poate le-am cumparat cu defecte...sau eu stiu ce sa zic.Deci principalele cauze sunt suporti motor sau clapetele care taie aerul?Nu sunt 4 in admisie Swirl flaps?
  2. Inca o problema care ma deranjeaza destul de mult este : Cand opresc motorul tremura destul de tare de se misca toata masina (cateodata)Mentionez ca am schimbat volanta si suporti motor si cutie de viteze. de la ce poate provenii acest simptom.Asa face decand am luato am crezut ca sunt suportii sau volanta .Acum ca sunt schimbate tot asa face..
  3. Multumesc. Deja ma gandeam ca am probleme si cu debitmetrul. Ma putetei ajuta si cu urmatoarele 2? Problema 2 cu relantiul care imi sta cateodata la 830 sau 900+ sau 1000( precizez ca sta in valoriile astea nu oscileaza intruna) si 3 cu borborositul motorului cand franez . Pe test imi da 2 erori incalzire auxiliara si Egr (ca este anulat)
  4. Va multumesc de raspunsuri. Egr este anulat din cauza convertorului de presiune(mi sa stricat cel de pe turbo)si am fost nevoit sa le schimb intre ele (neavand timp sa stau pana imi vine unul in magazin) si de atunci asa a ramas. Furtunul care duce la EGR este blocat. Eu m-am gandit sa nu traga pe undeva aer fals, cum am dat jos conducta de la DEB pana la turbo. am observat ca si presiunea la Turbo scade mai lent decat este ilustrat in DIS. Am vrut sa schimb garnituriile (cea de la debitmetru si cea de la Turbo)dar bineinteles ca aia de la turbo nu se gaseste nici unde. Nici macar pe RealOEM nu are cod.
  5. Buna, Va scriu cu speranta ca voi gasii o solutie problemei mele pe care o confrunt de ceva timp.Nu este o problemma majora sa zic asa masina functioneaza ok. Cand scot masina din viteza si incetinesc (apasand pedala de frana sau pur si simplu din inertie)motorul isi schimba mersul si sunetul.Parca tremura mai tare si apare un borborosit,din momentul din care ma opresc mai face oprox 2 secunde si dispare motorul isi revine la normal. Am puso pe nenumerate testere si nimic.Zilele trecute am cumpart un tester si am luat un prieten cu mine sa dam o tura cu testeru pus.Iar cand apare borboroseala aceea nu se modifica nimic fata de mersul lui normal. 2. DE al un momendat nu imi sta relatntiul neaparat la 830 cum e normal are momente cand sare pe la 900 injur de 1000.Acest fenonem a aparut decand am scos(si mufa debitemetrlui) si conducta care duce de la debitmetru la turbina (precizez ca nu am atins senzoru debitmetrului cu nimic). Ieri pe ster am observat urmatoarele : Air Flow 530 mg/H Specified Air flow 230 mg/H asta la relantiu daca incep so turez valoriile se alineaza cat de cat adica nu sunt diferente foarte mari(ma gandesc ca o anumita diferenta este accepta dar mi se pare cam mult sa fie o diferenta de 300 mg/H la relantiu. Se poate recalibra ?sau este stricat. Va multumesc anticipat Cristi
  6. imi spui te rog cum ai legat ai avut nevoie de cablaj adaptor?sau doar firele direct pe mufa?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.