Jump to content

Al3csandru

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Iasi

Previous Fields

  • Masina
    E90 - 320

Al3csandru's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • Conversation Starter Rare
  • First Post Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Salutare, am o nedumerire legată de modulul FRM, am făcut retrofit la Capota Porbagaj + Triple de E90 LCI, masina fiind la baza NFL. Pe masina am montat anterior FRM2 AHL pentru ca am BMW Dynamic Xenon (faruri NFL) și am vrut sa am mai multe opțiune fata de FRM 1. Acum odată cu retrofitul de Triple am fost nevoit sa sa anulez verificarea la “cald și la rece” pentru semnalizare spate pentru ca sa funcționeze in parametri. Dacă as pune FRM2 LED + AHL , funcționează fără a renunța la anularea de verificare la “ cald și la rece”? Nu prea ma încânta aceasta anulare + FRM3 nu este stabil , îl am dar nu ma încânta sa il montez de asta as merge pe FRM2. Mulțumesc frumos!
  2. Acum 7 ani abia intra in acest capitol cu BMW nu știam ce și cum, de atunci pana acum am învățat singur cu ce se mănâncă pana am ajuns sa îmi fac singur retrofituri , sincer atât timp când mașina merge in parametri , eroarea rămâne doar o chestiune de “pitic” pe crier. Încerc sa o rezolv dacă se poate, dacă nu voi schimba turbina cu una MHI.
  3. Problema la mine este ca de la cine am cumparat-o nu a avut grija de mașina și a mers cu DPF înfundat. Și s-a dus turbina, am schimbat-o și de atunci ( aproximativ 7 ani) merg cu turbina de la Garrett și nu am probleme sa nu tragă dar îmi sta pe creier problema cu acel cod de eroare și sincer nimeni nu știe de ce apare. Toată lumea a spus ca e de vina actuatorul dar a fost conectat direct pe turbo echipamentul de calibrare pentru actuator electronic și este in parametri.
  4. Pe newtis ecu normal de BMW apare pin assignment pin 37 - not used, iar pe scheme apare ca se folosește doar la Mitsubishi. Nu găsesc wiring pentru alpina d3. Eu schimbasem turbina de Mitsubishi pentru ca știam ca este problematica, și am luat Garrett și am dat din lac in put. Mașina merge in parametri , trage perfect numai ca îmi sta in par eroarea aia 449A. Ce soluție propui, având in vedere ca acesta turbina s-a montat atât pe BMW e87/e90 cât și pe alpina? Crezi ca diferă ecu dde atât timp cat pe site-uri de afara flash-uiesc dde cu soft de alpina?
  5. atat timp cat pe schema electrica apare la pinul 37 doar pentru turbo mitsubishi iar pe pin assignment la pinul 37 apare not used ce sa cred? faza este ca am verificat acum si turbina Garrett se monteaza si pe seria 1 ,118d si 120d.
  6. Din ce observ doar la Mitsubishi este firul ala in plus. la Garret nu cred ca trebuie firul de la pinul 3.
  7. Salut aceasi eroare o am si eu, problema este ca, nu cumva ai pus alta turbina Garrett in loc de Mitsubishi? Eu am avut Mitsubishi si am pus Garrett pe E90 si imi da aceasi eroare, singura varianta este sa scriu un soft de alpina D3 ca doar pe alpina d3 s-a spus turbina Garrett.
  8. Salut Cristian1979 ma poti ajuta cu un link de download te rog, pm. Multumesc!
  9. Buna ma poti ajuta cu un link pentru Harta romaniei pentru E90 Navigatie Business , an fabricatie 2007,te rog
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.