Jump to content

Adrian bmw

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw 520d

Adrian bmw's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-1

Reputation

  1. Va salut din nou ! Am dus masina la un service din Oradea si am cerut o diagnosticare detaliata , zis si facut ..dupa 15 minute de teste iese tipul din birou si imi spune ca la masina mea e gata partea electronica de pe pompa de injectie ...Am vorbit cu el am programat pe alta zi sa o dea jos sa vedem. Lunea dimineata am lasat masina acolo au desfacuto si au dus pompa la banc , acolo mi-au descoperit ca e ceva ineregula si in partea mecanica si ca ar fi ok sa pun alta pompa !...Dupa lungi cautari am gasit pompa la Cluj ,mi-au trimis-o mecanicul a pus-o sus si a pornit la prima cheie !... M-a sunat sa merg dupa masina , am mers am platit tot ies cu masina si cand ii dau constat ca tot nu trage si plus de asta la cald (90grade) imi taie acceleratia si merge fara turbo... Ma duc inapoi la mecanic pune testerul imi spune ca doua injectoare nu lucreaza bine dintre care si cel cu fir. Le-am am comandat si pe astea le-a pus sus si am urmatoarele schibari ! in bine a disparut bataia de la injectoare masina parca e mai vioaie in turatii de peste 2200 dar la cald tot nu trage si imi intrerupe ! Mi-a spus ca trebuie programat injectorul cu fir in ECU sau ceva de genul.. dar sa astept pana in alta zi cand vine acel tip cu testerul .. Daca a-ti mai avut probleme de genul sau aveti o idee ce ar putea fi va rog sa ma ajutati !! Masina acum se comporta in felul urmator ! Porneste bine la cald , la rece ...si dupa ce sta ceva timp nepronita motorul merge bine nu trepideaza nimic nu scoate gram de fum in orice turatie doar ca pana la 2000 e lenesa iar la cald imi taie toata puterea cateva secunde pana la un minut iar dupa ce ma chinui sa trec de 3000 isi da drumul ... Cu deitmetru scos merge mai nasol deci e bun , EGR nu functioneaza iar la tester imi da (PREINJECTION ACUATOR)
  2. Sunt din Bihor .. Am dus masina la un mecanic de aici care mi-a spus ca nu ii foarte exact testerul lui. Ciudat mi se pare ca am fost si la tester de pompe de injectie Bosch , tipul are banc , service autorizat (repara injectoare , pompe injectie ) Nu pot sa stiu , m-a mintit sau chiar nu are probleme la pompa... Urmeaza sa imi fac o programare la reprezentanta sau nu stiu, la cineva mai competent... cand e cald afara parca e mai puturoasa putin simptomele sunt de cand pornesc si pana opresc masina . Se aude un tacanit la relantii... M-am gandit sa nu cumva sa fie injectorul cu fir(pt ca nu imi functioneaza nici EGR-ul) si am inteles ca daca injectorul nu functioneaza atunci blocheaza si EGR-ul...
  3. Buna... Detin un BMW 520d e39 an fabr 2001 limuzina Problema ar fi urmatoarea ... Prorneste bine si la rece si la cald ...si la 2 zile de la ultima pornire , dupa ce pornesc si plec de pe loc pana la 2000 de turatii e foarte foarte lenesa ... de la 2000 in sus parca isi mai da drumul...dar parca se mai gatuie , las de acceleratie si iar merge si tot asa... parca ceva o tine pe loc...Nu scoate gram de fum Masina este adusa din Germania de 5 luni , filtru motorina , filtru aer , ulei schimbate de 1000 de km Consumul este undeva pe la 11,9 12,6 (enorm) Am dus-o la mecanic nu a gasit eroare , iar la altul a gasit "( deschidere reglaj valva injectie ) As fi profund recunoscator sa va dati cu parerea , Multumesc mult !
  4. Buna seara ! Am cumparat de curand un bmw 520d an fabricatie 2001 limuzina ! Masina arata foarte bine dar nu trage , tin sa precizez cand am cumparat-o avea conducta racitorului de gaze fisurata, am comandat una din dezmembrari mi-a spart-o si pe aceia , am sudat-o la loc si iar s-a intamplat pana cand am fost la un mecanic si mi-a spus ca defapt nu aveam suportul la epurator si din cauza aia imi tot spargea conducta... Am comandat conducta noua in Germania 417 lei si uport 35 lei +transport (au sosit intr-o saptamana) Le-am pus pe masina.. trage mai bine dar nu cum ar trebuii...de la 1000 turatii pana la 2000 trage greoi si de la 2000 pana in 4000 mai bine dar nu 100% cu mici intreruperi... filtru aer , motorina schimbate de 3 saptamani Oare sa fie infundata deoarece am circulat mult cu conducta aia sparta? Rog pe cineva care a mai patit asa ceva sau a auzit la altcineva sa imi spuuna si mie.. (pe tester si in bord nu are nici o eroare ) Multumesc anticipat,
  5. Buna ziua ! Sunt membru nou si am cateva probleme ! Masina am cumparat-o de curand si am constatat ca , conducta care pleaca din egr in bloc motor (in forma de L) este fisurata ! Am cumparat alta din dezmembrari si la fel , a crapat-o si pe aia ! Care ar fi cauza de imi sparge conducta respectiva ? EGR-ul l-am curatat .. nu este anulat... Ieri am comandat una noua 417 lei dar mie frica sa nu o crape si pe asta... As fi profund recunoscator ca cineva sa ma ajute cu un sfat!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.