Jump to content

HVD

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320D 136 HP

HVD's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Problema rezolvata , am schimbat periile la electomotor !
  2. Buna seara si sarbatori fericite tuturor. Este vorba de un bmw 320d 136cp 1998 Azi am fost de am alimentat ma duc platesc ma intorc la masina surpriza nu mai porneste..nu invarte motorul deloc pun contactul si cand ii dau dupa sa porneasca efectiv nu se aude nici un sunet cum ca ar invarti sau ca ar fi baterie descarcata...faruri , cd-player , geamuri toate merg nu cred ca este de la baterie.. Care ar putea fi cauza ? Multumesc !
  3. Buna seara si sarbatori fericite tuturor. Este vorba de un bmw 320d 136cp 1998 Azi am fost de am alimentat ma duc platesc ma intorc la masina surpriza nu mai porneste..nu invarte motorul deloc pun contactul si cand ii dau dupa sa porneasca efectiv nu se aude nici un sunet cum ca ar invarti sau ca ar fi baterie descarcata...faruri , cd-player , geamuri toate merg nu cred ca este de la baterie.. care ar putea fi cauza ? Multumesc !
  4. pana nu o pui la punct nu scapi - Exista posibilitate sa nu mai porneasca dupa ce e pusa la punct ? mi-a zis ca a avut tot asa un bmw cu o pompa la 14 grade si cand a pus-o la semn nu a mai vrut sa porneasca nici cum. find pompa dusa din cauza aia.
  5. Buna seara dupa cum spune si titlul..am un bmw 320d 98 136 cai 300.000 km masina este in proprietatea mea cam de o luna de zile. Da stiu ca sunt N topuicuri pe tema ce am sa o spun acum dar nu am gasit nici un raspuns concret. deci cine o sa ma ajute o sa prineasca niste beri din partea mea )) sa incepem 1) Lipsa putere pana in 3000 rpm pur si simpu nu intra turbo.! daca ma duc cu ea la 3000 rpm, 3500 am turbo la ea .de ex. daca sunt in treapta 3 ii dau talpa acul ramane blocat undeva pe la 11 , 12 % pana ce ajung cu ea la 3000 rpm dupa care intra turbo si automat creste consumul urca la 19 , 20 % , dupa ce cade turbo intra in limp mode acul ramane iara blocat la 11 , 12 % si tot asa. 2) La prima cheie cand pornesc masina dupa ce sta vreo 10 , 20 min . ii dau talpa in treapta 1 masina se comporta ok are turbo ! trage frumos .. dupa vreo 3,4 min de mers iarasi ramane fara turbo. 3) Ce am mai observat iarasi .. de ex daca sunt intr-o coborare cu masina (panta) ii dau talpa are turbo tot timpul cand sunt in coborarea unei pante. ceea ce din pacate nu e si la drum drept 4) Din ce am observat pompa de motorina estea schimbata ! masina este din anul 98 si are pe ea pompa din 2000 ! . 5) Am pus tester pe ea mi-a dat urmatoarele ! - Toate cele 4 bujii arse . -> le-am inlocuit toate. - Senzor presiune MAP. -> L-am schimbat si pe acesta. - Pompa injectie nu e pusa la semn imi arata ca e pusa la 14grade. (stiu ca e mult. dar oare din cauza asta sa fie ? mi sa spus ca poate sa arate pe tester 14grade poate fi si din cauza de la distributie accea erroare.) Orce sfat e bine venit ! ps: Marti o sa fie trimisa masina la un mester sa se ocupe de pompa sa o puna la semn..sa vedem daca e asta cauza :-?..
  6. Buna seara dupa cum spune si titlul..am un bmw 320d 98 136 cai 300.000 km masina este in proprietatea mea cam de o luna de zile. Da stiu ca sunt N topuicuri pe tema ce am sa o spun acum dar nu am gasit nici un raspuns concret. deci cine o sa ma ajute o sa prineasca niste beri din partea mea )) sa incepem 1) Lipsa putere pana in 3000 rpm pur si simpu nu intra turbo.! daca ma duc cu ea la 3000 rpm, 3500 am turbo la ea .de ex. daca sunt in treapta 3 ii dau talpa acul ramane blocat undeva pe la 11 , 12 % pana ce ajung cu ea la 3000 rpm dupa care intra turbo si automat creste consumul urca la 19 , 20 % , dupa ce cade turbo intra in limp mode acul ramane iara blocat la 11 , 12 % si tot asa. 2) La prima cheie cand pornesc masina dupa ce sta vreo 10 , 20 min . ii dau talpa in treapta 1 masina se comporta ok are turbo ! trage frumos .. dupa vreo 3,4 min de mers iarasi ramane fara turbo. 3) Ce am mai observat iarasi .. de ex daca sunt intr-o coborare cu masina (panta) ii dau talpa are turbo tot timpul cand sunt in coborarea unei pante. ceea ce din pacate nu e si la drum drept 4) Din ce am observat pompa de motorina estea schimbata ! masina este din anul 98 si are pe ea pompa din 2000 ! . 5) Am pus tester pe ea mi-a dat urmatoarele ! - Toate cele 4 bujii arse . -> le-am inlocuit toate. - Senzor presiune MAP. -> L-am schimbat si pe acesta. - Pompa injectie nu e pusa la semn imi arata ca e pusa la 14grade. (stiu ca e mult. dar oare din cauza asta sa fie ? mi sa spus ca poate sa arate pe tester 14grade poate fi si din cauza de la distributie accea erroare.) Orce sfat e bine venit ! ps: Marti o sa fie trimisa masina la un mester sa se ocupe de pompa sa o puna la semn..sa vedem daca e asta cauza :-?..
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.