Jump to content

trancecult

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw 318i e46

trancecult's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Mersi pt sfat oricum si 2.8 e un motor foarte fiabil acum sa vad ce gasesc mai bun in bugetul meu.
  2. Salut as dori sa imi achizitionez in 2 3 luni un e46 328 sau un 330 din anglia pt a face un swap la masina mea care in prezent e un 318i n42 Fl .As dori sa aflu daca imi mai trebuie piese in plus si ce modificari trebuie mai exact.va multumesc anticipat.
  3. da surubul din intinzator este capsat acolo nu se poate scoate as vrea sa aflu ce dimensiune este m5 m6 m7 m12 ca am gasit un filet special ce se infileteaza pe surub si se infileteaza direct filetul ala stricat.aici nu prea sunt vulcanizari sunt in Germania
  4. Este vorba de un 318i e46 n42 din 2003,sa stricat filetul interior de la intinzator curea accesorii.daca stie cnv ce masura are filetul de acolo si cateva idei despre cum o pot repara.
  5. Trebuie schimbat senzor vibrochen aceasi problema am avut-o si eu.pe tester se numeste camshaft senzor
  6. Eu sunt in menslage landkreis osnabruck Si iar alta problema dar asta e mult mai mica nu mi se aprind semnalizarile la inchidere respectiv deschidere usi din buton cheie asa am luat-o
  7. Bun asa o sa fac mersi mult si dupa tester o sa revin cu un post sa vedem.acum sa vedem cand gasesc deschis ca la nemti e pastele pana marti
  8. Sunt in nord aproape de olanda pe langa osnabruck si cu teateru asta e problema ca nu stiu pe cine sa chem sa faca si sa ma duc eu cu masina mie cam asa sa nu se intample cv as cumpara tester eu da nu prea se gasesc.m-am uitat la bobine dar nu imi dau seama daca sunt defecte .cum pot sa vad care e problema?
  9. Nu stiu ce sa mai fac eu sunt in Germania momentan alaltaieri cand am pornit motorul merge intrerupt parca in 3 pistoane sa zic motorul nu mia mai facut nici o problema pana acum.ieri iam schimbat valva pcv dupa o lunga patima si tot degeaba merge ca un tractor.checkul in bord aprins.motorul se misca parca ar sari din tampoane.i s-a mai intamplat cuiva ?ce sa ii fac ? Ma gandesc sa ii cumpar un tester ca la service nu ma mai duc anu trecut am avut radiatorul spart si l-am schimbat la bmw aici in Germania m-a costat aproape 650 de euro 250 radiatorul si 400 manopera mi se pare japca pe fata mai bine ma ocup eu de ea ca ma pricep un pic dar nu stiu ce are asta e problema
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.