andrei.96
Members-
Posts
22 -
Joined
-
Last visited
Previous Fields
-
Masina
Bmw 520i
andrei.96's Achievements
Newbie (1/15)
3
Reputation
-
Am citit toate comentariile, pompa de injectie nu am pe masina, am pompa de inalta presiune, am inteles la ce ai facut referire. Hai sa o luam altfel, sa zicem ca am o problema cu pompa, nu exclud, doar ca mie pompa imi face presiune cat ar trebui, daca as avea niste valori specifice pentru mers incet in gol si in turatie le-as putea compara, la mers incet in gol am undeva la 300 de bari, iar cand o accelerez creste direct proportional cu turatia. Unde am fost cu masina mi-a spus ca problema nu pare a fi din regulatorul de pe rampa/pompa pentru ca nu am simptomele specifice (pornire greoaie, mers neuniform), mie imi porneste bine.
-
Am fost si la mecanic, nu are idee care-i cauza. Spune-mi, te rog, care-i rolul regulatorului de presiune? eu dupa mintea conform si denumirii e un senzor care citeste o presiune si in functie de presiunea citita trimite o informatie calculatorului de injectie, corectati-ma daca gresesc. O sa iau o rampa cu ambii senzori pentru a proba
-
Eu cred ca regulatorul de pe pompa funcioneaza corect, din moment ce am presiune in rampa. Cand am montat admisia, am atins cu un firul de plus al alternatorului de carcasa acestuia si a dat la masa, am zis sa nu mai deconectez borna masinii . Alternatorul incarca, nu am nicio eroare pe ecu, porneste bine, ma gandesc ca posibil sa fi stricat ceva prin calculator...
-
Valoarea a fost masurata pe mufa, am pus cele 2 fire ale volmetrului pe pini mufei si arata in jur de 5V . Pe rampa sunt 2 senzori (regulatoare). Unu spre spatele motorului care cred ca regleaza presiunea din rampa, i-am scos mufa si masina nu a mai pornit cu mufa scoasa, invartea in gol la care vine un curent de 8v, iar celelalt la capatul opus spre botul masinii care porneste cu mufa scoasa, nu par diferente in functionare...
-
Salutare ! Ma confrunt cu urmatoarea problema la un bmw 320d e91 de 177 cp euro 5: masina nu tragea, aveam eroare pe clapetele de admisie, iar in momentul in care stergeam eroarea masina tragea o perioada de 2 3 zile. Am schimbat galeria de admisie, iar dupa schimbare am ramas cu eroarea prezentata in titlul 4300 dde: delivery valve control, activation, nu am apucat sa pun inpa sa vad detaliat, maine urmeaza sa pun , am dus si alt tester si tot eroarea asta apare, 4300 mengenregelventil, ansteuerung , pe google imi arata senzorul de pe rampa de injectie c-ar fi defect. Cineva m-a sfatuit sa verific mufa sa nu fie vreun pin deranjat, par ok pini, vine curent la mufa: 5v pe 2 dintre fire. Poate s-a confruntat vreun coleg cu problema aceasta sau are vreo idee. Multumesc !
-
Dezmembrez bmw seria 5 e60 lci, 525 cu motorul m57 306d3 si cutie automata. Masina este completa , motor si cutie impecabile, se pot proba. Toate piesele disponibile . 0723 149 588
