Jump to content

RoșuGabbi

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320D FL 2003

RoșuGabbi's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done

Recent Badges

1

Reputation

  1. Te salut ! Problema e chiar serioasa si ce e cel mai dureros e ca probabil in situatia mea, necunostinta de cauza si balbaiala a mecanicilor…sunt foarte multi, vad zilnic pustani cu fel si fel de BMW-uri mai “noi” in special F10 F30, ce trag pe ele fara a avea habar de ce se poate intampla In cazul meu m-am interesat la BMW, si neavand rechemare in service pentru “problema” mi s-a zis ca nu ma pot ajuta cu nimic. Eu ma asteptam inca de la inceput sa o fac pe banii mei dar am zis sa incerc sa explic problema, oricum n-am cerut sa mi-o repare ei mie asa din senin ca vezi doamne cine sunt eu, ci macar o constatare din partea lor avand in vedere ca la ei e cunoscuta problema, macar atat, sa imi zica ce e de schimbat si cum si sa ma asigure ca alea sunt defectele sa nu mai fiu nevoit sa bajbai eu inca o data, eu locuind in oras fara reprezentanta BMW si masina nefiind deplasabila. ceea ce e penibil din partea lor, e ca se ascund in spatele “nu ai rechemare” atat timp cat ei stiu ca problema e de la ei, cu ce ma incalzeste pe mine ca imi zic ei ca nu am rechemare ?! Pentru ca o si zic intr-un mod de parca piesele astea de pe masinile fara rechemare nu ar trebuie sa aiba probleme pentru ca n-au nevoie de a fi schimbate, Atunci sa explice domnii de la BMW cum se ajunge ca masini fara rechemare sa aiba identic exact si la fel acceasi problema cu alea care au rechemare, Nu pot sa inteleg criteriul lor de selectie pentru cele care au si cele care n-au rechemare ca se pare ca aproximativ toate sunt in aceeasi oala! Si cei care nu au inca probleme nu inseamna ca nu pot avea pe viitor, fie ca au recall fie ca nu. E trist sa ajungi sa ai probleme din astea si nu ma refer la niste prostii de piese care se cumpara se inlocuiesc si gata, ci la faptul ca iti e pusa viata in pericol in modul asta din cauza unei masini care pana la urma are 8 ani nu 30… asta e!
  2. Ce inseamna sub nivel? Daca te referi ca am mers cu eroare in bord “coolant level too low” te inseli, s-a intamplat sa mi se aprinda de 2 ori si cand am verificat plutitorul era spre minim,imediat am si completat. Dupa ultima revizie in care s-a schimbat si distributie si toate fluidele inclusiv antigelul, am mers vreo 2 luni pana sa se intample incidentul, si nu zilnic, mai am o masina! Deci a fost “menajata” sa zic asa.. timp in care niciodata nu s-a aprins martorul de lichid de racire, am vazut ca ajuns iar la minim dupa ce am patit incidentul! Pe de alta parte, sunt pe forum din 2015 BMW am de mai multi ani, modele diferite, am fost si sunt fan al marcii si nu am avut “cazane” de masini! Doar ca in cazul de fata nu prea inteleg de ce dau 14 15k pe o masina si sunt nevoit sa stau sa o verific ca pe “zambetu lu Iliescu” saptamanal…
  3. Buna ziua! Vin catre dumneavoastra cu urmatoarele intrebari la urmatoarea situatie. Detin un BMW X1 E84 2.5D cumparat de catre mine personal din Germania, masina a fost fabricata pe 26 - 09 - 2013 Serie VIN: WBAVM71060VY62009 In data de 09-09-2022 autoturismul a luat foc in mers din senin, ce e drept, niste semne prealabile au fost, in decurs de un an am conpletat de vreo 2 3 ori antigel si tot in decursul ultimului an am patit sa mi se ingatuie sa mearga in suturi si sa moara motorul din mers, pe testere nici un fel de eroare toate parerile tuturor persoanelor mecanici sau nu se indreptau catre (senzor vibrochen,senzor pozitie ax came) fiind o problema care aparea destul de rar nu am luat in seama, mai ales ca dupa ce se oprea, dadeam imediat “cheie” pornea si mergea fara probleme inca cateva luni, toate pana cand in ziua respectiva au inceput din nou “balbaielile” dar de data aceasta cu fum si foc, incendiul a izbucnit din compartimentul motor zona din spatele motorului, spatele galeriei de admisie, spre habitaclu, a fost stins cu extinctorul din dotare si dupa cateva minute de spaima fiind la cateva sute de metri de casa am pornit, a pornit mai greut dar am ajuns cu ea pe roti, si de atunci sta oprita cu borna luata in parcare.. intrebarea mea e urmatoarea: interesandu-ma mai in detaliu am aflat ca si alti colegi la diferite modele au avut celebra problema cu egr-ul si racitorul care baga vapori de antigel pe admisie si se aprinde dar ce ar fi de facut in situatia data, pagubele nu par mari la motor arzand decat un burete din protectiea insonorizanta, am dat un Mail si catre BMW si le-am explicat problema insa prinzand weekend-ul la mijloc, astept un raspuns rechemare pe seria VIN am verificat si nu avea.. acum, alti colegi care au patit asa ceva si au remediat/ reparat aceasta problema, mai au incredere in masini? Mai exista posibilitatea ca dupa rezolvarea problemei sa patesc asta? pe mine unu m-a speriat rau si sunt intr-o dilema daca sa o mai tin sau sa scap de ea (reparata) as inclina spre prima varianta avand in vedere ca numai eu stiu cum o intretin si cati bani am bagat in ea in decursul celor aproape 2 ani de cand o am.. va multumesc frumos
  4. asta ma pregateam sa iti spun si eu.. imi pare rau ca nu am vazut mai de mult postul.. am avut exact acceasi problema si am verificat la service tot.. fara tester, ca prostu !
  5. si punctul ala? nu cel din sticla oglinzii ci cel de e indreptat spre parbriz ?! imi cer scuze daca vorbesc prostii
  6. Va salut si sarbatori fericite, dupa cum am mentionat si in postul anterior sunt nou posesor al unui e46 FL la care am mici nelamuriri si anume in oglinda am un senzor unul in spatele ei unul in fata in oglinda (am sa pun niste poze) despre care am citit ca ar fi senzor de ploaie sau lumina desi eu la butonul modulului de lumini nu am functia auto. oglinda nu cred ca a fost schimbata deoarece are alarma din fabrica si e legata cu beculetul rosu de sub oglinda deci pare a fi treaba originala... alta nelamurire ar fi cea cu microfonul pe care il am langa plafoniera si care sincer nu stiu unde duce sau daca duce undeva (fostul proprietar a spus ca e car kit bluethoot si n-am intrat prea mult in detalii despre aceasta problema.. am verificat si masina cu seria VIN si specificatiile sunt urmatoarele: Order options No. Description 210 DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC) 240 LEATHER STEERING WHEEL 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 302 ALARM SYSTEM 403 GLAS ROOF, ELECTRIC 411 WINDOW LIFTS, ELECTRIC 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 465 THROUGH-LOAD SYSTEM 473 ARMREST, FRONT 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 520 FOGLIGHTS 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 550 ON-BOARD COMPUTER 661 RADIO BMW BUSINESS 801 GERMANY VERSION 818 MAIN BATTERY SWITCH 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION 915 NO OUTER SKIN PROTECTION 934 WINTER TYRES ON LT/ALY WHEELS 972 COMFORT PACKAGE Series options No. Description 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 832 BATTERY IN LUGGAGE COMPARTMENT 851 LANGUAGE VERSION GERMAN POZELE SUNT IN URMATORUL LINK POZE Orice parere mi-ar fi de ajutor! Va multumesc. :D
  7. am resetat consumu de pe BC.. acum nu mai sta la 8 e 6,6 6,8 7 prin oras.. oras Dr. Tr. Severin nu foarte mare, ajungi relativ repede dintr.o parte in cealalata dar aglomeratie totusi este.. stop peste stop, multe opriri porniri ale motorului .. si mi se parea totusi mic fata de ce am auzit pe la altii.. multumesc pentru raspunsuri si pareri!
  8. Stiu Cristian.. eu am crezut ca poate e vreo problema ceva de asta am intrebat.. dar cu siguranta am simtit diferenta de la cealalata ! ma rog.. o s.o urmaresc
  9. Asa o insemna 8% la stilul meu de condus ) o saptamana cu 70 de lei (in sensul in care nici nu mi se pare prea mult scazut acul). chestia cu plinul si suta de km si sa bag iar nu am apucat inca sa o fac.. ideea e ca pe mine nu ma deranjeaza ar fi si culmea doar ca mi s-a parut ciudat, probabil mercedesul lua mai mult si de asta ! ..mai astept si parerile altor colegi de pe forum!
  10. Asta e si ideea Tiberiu.. am impresia ca arata pe BC mai mult decat ia ea defapt ! :/
  11. Va salut si sper sa nu radeti de urmatoare mea intrebare... sunt nou posesor de e46 din 2003 320d si nu ma pricep prea bine.. inainte de asta am avut un a class de 1,4 benzina din 2000.. "problema" intre ghilimelele de rigoare ar fi ca sunt un pic curios de ce pe bord in computer imi arata un consum de 7,7 7,9 8.. si eu de 70 de lei ma plimb o saptamana intreaga prin oras zi de zi.. semafoare aglomeratie.. adica, se poate ca ce arata pe bord sa fie oarecum mai mare decat ce papa ea (stiam ca ar fi inver) sau sa fi fost eu invatat cu mertzul sa merg mereu la peco.. ! acul de la motorina.. nu fluctueaza sa stea cand la jumate cand la prima linie cand la mijloc, sta si scade normal dar totusi imi era sa nu fie vreo problema ceva si sa ma trezesc cu ea ca nu mai porneste ca nu mai are motorina... sa ma "pacaleasca" sa zic asa !.. Va multumesc anticipat !
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.