Jump to content

BogdanBaB

Members
  • Posts

    29
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Focsani, Vrancea

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320D

BogdanBaB's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-4

Reputation

  1. Eu am schimbat garnitura de la TERMOFLOT si am constatat aceeasi problema ca la tine, maine reverific, cred ca nu s-a aerisit bine.
  2. Revin cu detaliile reparatiei. Am comandat degeaba cele de mai sus, dar le-am facut retur:). Pierderea era de la garnitura TERMOFLOT-BLOC, cea de antigel, caci am observat la demontare si un pic de ulei, asa ca am inlocuit si oringurile de la tuburile TERMOFLOT-CARCASA FILTRU ULEI. 230 lei piese, manopera by me, 0 lei.
  3. gasesti O-ringuri la magazinele cu ob sanitare.probeaza-le pe un surub M10.asta e cota lor.sa intre usor.atentie la suruburile de aerisire sa nu rupi vreunul,sunt din plastic si vechi,se cam rup de sub cap.costa cam 19 lei unul.in rest multa bafta.daca mai ai nedumeriri....intreaba...
  4. ok.mai fa rost si de aprox.2 litri de antigel diluat pt ca va curge ceva la demontare si aerisirea instalatiei.fi atent daca nu cumva sunt ciupituri pe motor sub flansa racordului,curata bine si daca sunt umplele cu bine cu mastic apoi monteaza la loc.de obicei in dreptul locului unde curge se corodeaza si materialul.mai poti schimba si garniturile de la dopurile de aerisire care sunt si ele vechi
  5. Nu, nu e vorba de lene. Le-am comandat oricum, cotul de sub suport si racordul din fata . Cateva zile si le pun.
  6. A. Multumesc. Corpul asta e in fata motorului in partea de sus. Ati avut probleme voi cu ala ? Eu ma gandeam la cel lateral : http://bmwfans.info/parts-catalog/E90/Europe/320d-N47/L-N/dec2007/browse/engine/cooling_system_water_hoses/ . Ce ziceti ?
  7. . Vezi ca am pus si ceva despre o pierdere de antigel. Da un ochi pe acolo, poate cine stie..
  8. Daca acum ceva vreme ziceam ca pierderea de antigel se vede pe partea cu electromotorul, acum, dupa o noua verificare, s-a constatat ca pierdere este, de fapt pe partea opusa si nu este in spatele motorului ci in fata, undeva intre suportul alternatorului si al compresorului AC si termoflot, dar inca nu stiu exact locul. In spatele suportului de care spuneam se afla o conducta de retur care intra in blocul motor si etanseaza acolo cu un ORING. A avut cineva probleme cu acea conducta ? Daca nu, cu conductele de la termoflot, sau cu vreo pierdere de antigel prin acesta ?
  9. Multumesc mult pt. interesul pe care ti l-ai dat pt. a-mi fi de ajutor. Acel filtru pe care il vedem in link, da, exista pe E90, dar pe motoarele gen M47, de 163 Cp. Pe motorul meu, N47 de 177cp, nu mai exista acest filtru. Inca o data, stima!
  10. Salut. Te referi la capacul de lângĂŁ bușonul de umplere al capacului chiulasei?
  11. Salut! Stie cineva daca pe motorul N47, 2008, daca e relevant, s-a mai montat filtru de epurator ? Daca da, ma ajuta cineva cu locatia lui, sau poate cu un cod ? Multumesc.
  12. Sa iei contactul doar din buton, sau si din cheie ? Daca nu tii ambreiajul apasat, cutie manuala in cazul meu, din buton deja ai doua pozitii, mai ramane una din cheie.
  13. Buna seara. A facut cineva initializarea senzorului de ploaie dupa inlocuirea parbrizului ? Eu am o interfata Delphi, profesionala, ajung si ma conectez la Rain/Lights sensor, ba chiar ii dau intializare, doar ca in timpul procedurii si spune sa dau switch off la TERMINAL 15 si TERMINAL R, dupa care sa astept 10 secunde si sa repornesc terminalele. Problema mea e ca nu stiu cum sa le dau OFF pt ca nu stiu care le sunt pozitiile. Ma ajuta cineva ? Masina e BMW 320D, e90, 2007.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.