Stiu sigur ca vreau sigur diesel, pt ca asta se preteaza la mine, altfel o benzinara as scoate consum de 17 in oras. Prefer sa fie in mintile lui si daca se poate cu cat mai putini km reali, dotari nu ma intereseaza atat de mult cat cele musai care tin de siguranta masinii, abs, esp, altele nu le stiu exact care ar fi esentiale pt o masina cu tractiune spate( de asta as aprecia daca mi-ati da un sfat referitor la ce sisteme de siguranta ar fi bune) Figuri cu volan in 3 spite, mahon si alte kituri M nu ma intereseaza. astea daca vreau le fac eu si le schimb pe parcurs, daca simt nevoia. Asteptari am sa fie silentioasa si confortabila la drum lung, bineinteles silentioasa in mod special si prin oras. O cumpar pentru o posibila viitoare familie, pentru aspect exterior/interior, mi-am dorit de mult acest model si imi place pozitia si felul cum te simti la "bordul" acestui model, chiar si pentru tractiunea spate o cumpar, doar ca sa vad daca ma pot obisnui cu ea si nu o sa am probleme de genul: viteza+derapaje, daca reusesc sa o stapanesc e foarte bine. Precizez ca imi plac drifturile.., nu cred ca o sa profit de tractiune spate decat iarna si asta doar in locuri sigure fara viteza si atat. Ce se poate strica? sunt sigur ca aproape orice. Daca as sti ca nu trebuie sa ii schimb o mie de piese ar fi ok, chiar si o turbina sau altceva mai important, e ok, pot suporta. ideea e sa ma duca multi km si sa isi faca treaba bine, as vrea totusi sa stiu ceva, daca eu sa zicem mai fac inca 250 mii km cu masina apoi chiar as fi nevoit sa schimb motorul sau alte piese interne, care imi sunt optiunile in anul 2021 ? Mai am sanse sa gasesc motoare sau piese de schimb(interne etc) sau trebuie sa o dau la remat/dezmembrari...? Ca si costuri, in ziua de azi, nu prea te mai duci la service-uri, mergi la nea mecanicul de cartier care le stie si le face la fel ca ala din reprezentanta. aia oricum is banditi dar in fine, iar preturile nu se compara. chiar de 3-4 ori mai ieftin si ti-ai facut masina buna.