Jump to content

Madalin0200

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Pitesti

Previous Fields

  • Masina
    BMW E46 318i

Madalin0200's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. am bobine bosch si ngk nu-s toate la fel , o sa le mai sucesc intre ele sa vad sau sa imprumut de la cineva alte bobine, cu toate ca nu pare sa fie din bobine ,dar merita incercat . Mersi :D
  2. da ai dreptate, eu cautam asa pareri , ca deja cei din reprezentanta m-au pus de 2 ori pe pista falsa si nu as vrea ca si a3-a oara sa fie la fel ,o sa incerc sa gasesc un mecanic sa se priceapa la N42
  3. Am uitat sa precizez ca uneori merge rau de zguduie masina, alteori are o mica intrerupere ,si legat de distributie e posibil sa se intample asa daca e sarita de la punct? Dupa mintea mea cu probleme la distributir (sarita de la punct) ar fi trebuit sa aiba cam acelasi mers mereu nu? Mai are cineva pareri sau poate cei ce mi-au raspuns pana acum ,daca doriti sa spuneti parerea legat de chestia asta? Multumesc !! :D
  4. am inteles partea cu sonda mersi cat despre intrerupere tremura destul de bine motorul mai ales dupa ce se incalzeste bine , are momente in care imi misca masina, deci se simte stand in masina cum se misca , intreruperea e ca si cum din cand in cand i-as lua aerul sa zic asa apoi i-as da iar aer dar se intampla destul de repede , nu stiu daca ai inteles mare lucru din descrierea mea:)) daca scot cupla de la sonda ce ar trebuii sa se intample?
  5. sonda lambda nu dadea pe tester daca era defecta ? Sincer uleiul nu stiu cum se numeste nu e nici castrol nici ulei BMW pt ca n-am avut timp si a fost tata cu ea sa il schimbe si l-a cam aburit ala de acolo ca daca consuma ulei etc mai bine sa incerc uleiul asta si tot asa... uleiul are cam 2000 km ,o sa il schimb iar ca s-a dovedit a fi un ulei extrem de prost, imi condenseaza,se face o mazga urata pe busonul de la ulei ,problema motorului este insa de inainte sa schimb uleiul.
  6. o sa iau si filtrul in calcul , cu siguranta o sa sun cand am ceva timp liber, probabil in week-end . Multumesc frumos!!
  7. am astupat si valva PCV nu se intampla nimic nou motorul are acelasi mers
  8. cu motorul rece nu face nici un fel de oscilatie, merge bine , totul incepe cand se incalzeste motorul ,am scos mufa de la debitmetru si da sa se opreasca motorul iar apoi isi revine si merge bine ,am pus alt debitmetru de la un prieten si tot urat merge,valva pcv este noua ,e schimbata de 2 luni ,o sa incerc sa o astup cum spui sa vad cum face
  9. am incercat treaba cu farurile si dezaburirea cand le aprind ,in special la dezaburire, scade putin turatia pt 1 secunda sa zic si apoi urca inapoi si apoi are aceleasi oscilatii, insa dupa treaba asta am oprit farurile dezaburirea si am pornit aerul conditionat iar apoi l-am oprit si nu mai oscila acul de la turometru ,am mai facut chestia asta si alta data si cand l-am oprit isi revenise la starea initiala de mers urat probabil ca si acum daca il mai lasam ceva timp ar fi inceput iar sa oscileze,cred.
  10. Sa o stapanesti sanatos , e un motor bun cand vine vorba de raportul,putere-consum, si eu detin acelasi model, nu pot sa zic ca exagereaza cand vine vorba de consum, in ciuda faptului ca eu am mici probleme la mersul motorului pe care as vrea sa le rezolv cat mai repede, eu zic ca ai facut alegerea potrivita
  11. o sa incerc maine si lucrul asta daca am timp ca nu am apucat nici sa fac treaba cu valva pcv si o sa revin sa iti spun cum s-a manifestat :D Tind sa cred ca si la mine ar fi aceeasi problema ,simptomele par a fi la fel atat ca eu am cutie manuala,o sa mai testez ce au spus colegii inainte de a schimba distributia, dar probabil ca si daca nu este din distributie tot o sa o schimb sa evit eventualele probleme ce ar putea sa apara in viitor.
  12. o sa incerc si asta , sa astup valva ,bujiile sunt bune,am incercat si cu alt set dar tot la fel face. Multumesc Deci pana la urma e posibil sa ajung tot sa umblu la distributie, o sa mai caut un service sau macar un mecanic bun pe motorul asta. Multumesc de raspuns!!
  13. Am scos si mufa de la debitmetru, dupa ce o scot motorul merge bine dar in acel moment intra in sistem de eroare si din ce am inteles valvetronicul nu mai lucreaza, am facut proba cu alt debitmetru si are acelasi mers intrerupt.
  14. Salut , am un BMW E46 318i din 2002 motor n42 cu valvetronic, am cautat un topic cu problema mea nu am gasit ceva exact , sa incepem , motorul are o intrerupere cand se incalzeste si o foarte foarte mica fluctuatie a relantiului , pe tester la BMW de 3 ori nu mi-a dat nici o eroare cei de acolo m-au sfatuit sa schimb valva PCV si apoi intinzatorul insa problema persista , ultima data mi-au spus ca ar putea fi din cauza distributiei ca au mai intalnit sa gaseasca astfel de motoare cu patina uzata sau lantul intins. Uitasem ,cand pornesc aerul conditionat motorul nu mai intrerupe, bujiile cand le-am scos erau toate putin afumate, in sarcina masina nu da semne ca ar intrerupe etc . Poate cineva sa imi dea vr-un sfat? Sa nu schimb si distributia degeaba?? Multumesc !! :clover:
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.