Jump to content

raresss

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 520D M Sport 2008

raresss's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Racordul flexibil este sudat? sau se poate desface separat!!! Trepidatiile motorului si a schimbatorului se datoreaza distributiei? sau pot sa fie si din suportii lor? La oprirea motorului acesta nu se misca aproape deloc. Iar acel TUP la schimbarea vitezelor poate sa fie din timonerie sau din diferential??? Ceva pareri?
  2. Sunetul nu este continuu ci este aritmic dar el nu se modifica, este totdeauna acelasi. Daca deschid capota, din dreapta motorului, din golul acela din spate iese fum, sau asa se pare pentru ca se vede foarte putin si miroase a gaze arse. Greu nu intra in viteze, doar ca vibreaza si se aude acel TUP in treapta 1 si 2 cel putin in aceste trepte am auzit. In rest nu sunt probleme. Distributia 3500lei nu pare mult, cineva mi-a zis ca l-a costat undeva la 17000lei, dar a zis ca i-au schimbat si arborele ca din pacate el ar fi proiectat gresit si de aceea problemele cu distributia la motoarele N47. In ce consta schimbarea distributiei? Trebuie demomtat motorul dupa masina?
  3. Salut. Masina BMW 520D M Sport 2008 LCI Porneste foarte bine, relati fara probleme, trage, nu scoate fum. DAR ... La relanti se aude un ticait aritmic foarte enervant ca si in video-ul atasat mai jos. Nici nu vreau sa ma gandesc ca este lantul, asa ca doresc cateva sfaturi si pareri. Masina nu a fost fortata sau bruscata ea avand acum 200.000 KM. Cu masina pornita, de undeva din dreapta motorului miroase a motorina arsa, ca si gazele de esapament, ca si cum pe undeva scapa fum, mirosul se simte exact ca pe esapament daca te apropii. Cu masina oprita, maneta scimbatorului de viteze o poti misca foarte usor stanga-dreapta ca si cand ar avea un joc, iar cand masina este pornita, la miscarea stanga-dreapta sau in viteza, maneta vibreaza destul de accentuat. Aceste vibratii se simt in mana. Ca sa nu mai zic ca dupa ce apas pedala si introdul in treapta 1 apoi in 2 se aude un (TUP) la introucea in viteza. Acest sunet se aude mai infundat si undeva sub masina. In rest nu exista probleme cu cutia sau cu intratul in viteze. Nici in pedala nu sunt vibratii sau sunete ciudate la apasarea ei. Precizez ca masina vibreaza foarte putin, cat si motorul, doar ca pentru un diesel poate este normal sa vibreze mai accentuat. Precizez ca la o alta masina 1.4 diesel toate acestea sunt foarte putin vizibile, iar in maneta schimbatorului nu se simte nici cea mai mica vibratie. Acestea fiind spuse ma fac sa fiu foarte suparat pe cei de la BMW. Video aici:
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.