Mersi esti un dragutz ca spui ca nu am fost la nici un mecanic. Inseamna ca mi-am pierdut zilele degeaba stand langa mecanici si schimband cu alta, fiecare componenta enumerata mai sus sa vedem daca sunt defecte sau nu.( Break switch 35 pounds, modul de comfort 100 punds, pompa DSC 70 pounds, modul lumini 30 pounds. Ca noroc ca doar break switch am schimbat iar restul le-am dat inapoi pt ca le-am luat de proba) Daca rezolvam problema nu ma aflam aici intreband oameni care poate au mai avut asemena problema. Crede-ma ca nu sunt persoana care sa ma apuc sa desfac masina singur daca nu stiu despre ce este vorba, si prefer sa platesc pe cineva care se pricepe sa ma ajute. Da recunosc ca imi place marca BMW dar nu sunt genul care sa epatez in cunostinte detaliate de eletrica, cunosc chestiile generale si putin peste, si de aceea am cerut ajutor. Daca e vorba de un scurt electric fie ca schimbi switch break-ul cu unul mecanic sau ramane cel magnetic care e nou. problema va ramane aceeasi pt ca aceleasi cabluri fac legatura, iar daca sunt intrerupte undeva sau fac o atingere, aceeasi problema va fi banuiesc ca. De aceea a recomandat cablaj nou ca sa evite acel scurt circuit pe cablurile originale care duc in modulul de comanda sau unde naiba se duc. In fine, mersi de ajutor, apreciez faptul ca ai incercat sa ma ajuti, am sa ii recomand si varianta asta electricianului astazi cand ma duc din nou la elsi va tin la curent cu noutatile.