Jump to content

raresc

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw e46 318i

raresc's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. S-a descoperit problema. Cel putin la masina mea este un fir mov care face alimentare la panoul de sigurante , prima parte a panoului unde sunt legate stopurile de frana, claxon, cruise control , senzori de parcare ( cel putin toate merg acum chiar daca mentionez, nu sunt legate in acea parte a panoului pt ca nu ma pricep sa confirm 100%)si alte cele, si se pare ca e slabit sau intrerupt undeva. Momentan a fost facuta o punte de la alte sigurante ca sa existe alimentare iar dupa ce trec de inspectia ITP (MOT in Uk ) de maine, electricianul va cauta traseul firului sa vada unde se alimenteaza sa remedieze problema. Va multumesc pt sfaturile de pana acum si apreciez ca ati incercat sa ma ajutati.
  2. imi cer scuze ca m-am exprimat gresit. Am fost la electrician, mecanic, electromecanic, diagnostic, numai la popa inca nu. Decizia e luata oricum. pun switch mecanic, trec de inspectie, o vand si iau altul diesel motor 325 sau apropiat, la 177 de hp. Deja am inceput sa caut.
  3. Mersi esti un dragutz ca spui ca nu am fost la nici un mecanic. Inseamna ca mi-am pierdut zilele degeaba stand langa mecanici si schimband cu alta, fiecare componenta enumerata mai sus sa vedem daca sunt defecte sau nu.( Break switch 35 pounds, modul de comfort 100 punds, pompa DSC 70 pounds, modul lumini 30 pounds. Ca noroc ca doar break switch am schimbat iar restul le-am dat inapoi pt ca le-am luat de proba) Daca rezolvam problema nu ma aflam aici intreband oameni care poate au mai avut asemena problema. Crede-ma ca nu sunt persoana care sa ma apuc sa desfac masina singur daca nu stiu despre ce este vorba, si prefer sa platesc pe cineva care se pricepe sa ma ajute. Da recunosc ca imi place marca BMW dar nu sunt genul care sa epatez in cunostinte detaliate de eletrica, cunosc chestiile generale si putin peste, si de aceea am cerut ajutor. Daca e vorba de un scurt electric fie ca schimbi switch break-ul cu unul mecanic sau ramane cel magnetic care e nou. problema va ramane aceeasi pt ca aceleasi cabluri fac legatura, iar daca sunt intrerupte undeva sau fac o atingere, aceeasi problema va fi banuiesc ca. De aceea a recomandat cablaj nou ca sa evite acel scurt circuit pe cablurile originale care duc in modulul de comanda sau unde naiba se duc. In fine, mersi de ajutor, apreciez faptul ca ai incercat sa ma ajuti, am sa ii recomand si varianta asta electricianului astazi cand ma duc din nou la elsi va tin la curent cu noutatile.
  4. am pus altul si la fel face. E undeva un fir care face scurt undeva am impresia pt ca la un moment dat cand mergeam a scazut puterea si nu se accelera dar motorul mergea constant, nu trepida sau alte chestii. Ma gandesc ca ar mai fii si din contact. Deja imi scoate peri albi. Tocmai ce am observat ca stopurile de pe portbagaj raman aprinse si alea tot timpul, indiferent daca merg sau nu cele de frana,
  5. la modul de lumini te referi la chestia aia de unde pornesti farurile sau la cutia aia alba unde intra mai multe mufe. Am vazut mai multe variante la modul de lumini cand am dat sa caut.
  6. Am sa le spun si de chestiile astea sa vedem ce zic. Faza e ca eu stau in UK si cam greu gasesti pe cineva bun. Mecanicul de acum a facut tot posibilul. Multumesc deocamdata. Va tin la curent cu ultimele noutati.
  7. BMW seria 3 din 2003, motor 2000 pe benzina 5 trepte. Am avut o problema cu stopurile de frana ce ramanea aprinse permanent si se stingeau doar cand aveau chef. Si acum incepe distractia: 1. Intrerupatorul de sub pedala schimbat este nou. 2. Modul confort verificat - e bun 3. In pompa de frana / DSC releul functioneaza 4. Becurile de pe spate sunt ok, au aceleasi specificatii ca si cele de fabrica si nu fac scurt, placa de buna. Cand pun contactul apas frana functioneaza perfect. Dupa ce este pornit motorul raman aprinse si se sting doar cand au chef. Cateodata se sting la interva de 5 secunde sau mai mult, cateodata se aprind becurile mai tarziu, nu instant cum e apasaa pedala. Cand raman aprinse si pun faza lunga, becul din bord de faza lunga nu functioneaza decat f slab. Daca se sting becurile de frana, functioneaza si becul din bord de faza lunga. (Faza lunga merge oricum si cu bec aprins in bord si stins ) Cand raman becurile de frana aprinse, nu merg nici senzorii de parcare. Chiar nu mai stiu ce sa ii fac si daca cineva are vreo idee m-as bucura. Electricianul zicea sa puna intrerupator mecanic la pedala, sa anuleze ala electronic cu magnet, si sa traga fire separate in spate, dar asta e complicat si parca nu as desface masina bucati pt asa ceva, mai ales ca e si bara de frana sus la luneta. Va multumesc
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.