Jump to content

cflorin23

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Opel Insignia

cflorin23's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-1

Reputation

  1. Mi-a scapat, nu am observat ca e retapitata, dar as merge in continuare cu ea la service pentru teste, nu inteleg insa cu km, daca la service se confirma ca masina are 135 000 , exista vreo metoda de a se pacalii acest numar? Revin la ideea ca nu cred ca cineva poate sparge baza de date BMW pentru a modifica inregistratrile
  2. Aparent au picat toate cele 3 variante, am fost sa testez varianta 1 si vizual era impecabila, masina are foarte multe dotari, dar am avut tot timpul senzatia ca directia este prea "rigida" , ca trag cam tare de volan, in timp ce mergeam pe autostrada, la 160km/h se auzea mai tare decat in Insignia mea din 2010, apoi, de curiozitate am incercat sa schimb din padele, nu s-a intamplat nimic, moment in care vanzatorul imi spune ca defapt nu e volanul ei, ca l-a pus pe asta ca "da mai bine" ) . In fine, ideea e ca dupa ce am mers 20 de minute am simtit ca nu vreau acea masina, ca Insignia mea e mult mai placuta si mai sportiva. Acum am gasit o varianta mai buna, cred eu, https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-ID7GjgaX.html, desi ii lipsesc niste scaune mai misto si trapa, masina este cea mai dotata dintre cele pe care le-am vazut, si are cel mai mic numar de km ( am verificat pe bmwdecoder, daca nu cumva a fost hackuita baza de date bmw, atunci km sunt reali si totul corespunde cu ce scrie si in cartea service ) . Spre deosebire de toate celelalte masini pe care le-am vazut, aceasta are cateva urme de uzura normale ( cateva zgarieturi fine de la spalat, o micuta urma de la o piatra sarita in partea din fata a capotei ) dar si o "julitura" pe bara fata, in stanga. Nu mi se par grave, se rezolva cu un polish si o revopsire a barei, voi mai obtine si cateva sute de euro reducere pe care ii pot folosii exact pentru asta. Mi se pare oricum ireal sa gasesti o masina cu peste 100 000 km fara nicio urma de uzura, fara nicio zgarietura fina. Stiu cata grija am avut de masina mea si chiar si asa tot a mai sarit o pietrica, tot a mai aparut cate o zgarietura pe undeva... Ca un alt plus, dar nu stiu neaparat cat de important, fata de celelate masini pe care le-am vazut, aceasta tocmai a fost inmatriculata, deci nu imi mai bat capul pe la RAR Legat de distributie, daca o cumpar pe aceasta, avand doar 135 000 km, nu o sa ma apuc sa ii fac distributia, voi schimba doar uleiul in cutia de viteze + o revizie ( schimb ulei si filtre ). Luni merg la test cu masina aceasta, la Bimmer, sper sa fie ok.
  3. Multumesc, e super util site-ul, am aflat date importante despre cateva masini care ma intereseaza. Avand in vedere ca in reprezentanta costa peste 5000ron, mi se pare o oferta foarte buna, iar daca am timp, un drum pana la Timisoara intr-o asemenea masina e cu siguranta o placere Mersi!
  4. La prima varianta, aceea imi place cel mai mult si se apropie cel mai mult de ceea ce imi doresc, cam 4 000 de lei imi imaginam si eu, dar credeam ca asta e pretul in reprezentanta. Nu ma dau banii afara din casa, dar nici nu vreau sa ajung cu masina printr-un service slab de unde sa plec cu alte probleme, ai vreo recomandare? pentru Opel stiu varianta perfecta, dar e doar de Opel...
  5. Da, poate nu are suspensie reglabila, nu am observat asta, dar nici nu e un lucru care ma intereseaza foarte mult, ca dotari imi satisface aproape toate poftele ( daca avea si ceasurile cu plasma era perfect ) . Nu pot sa spun ca am pe cineva de incredere, vreau sa fac o programare la o reprezentanta din Bucuresti, vanzatorul fiind din Pitesti, nu stiu exact cat de mult ar conta asta, dar este totusi o masina din 2014 si nu cred ca ar trebui sa am surprize. Revizia stiu ca este obligatorie, cand mi-am luat insignia i-am facut si distributia ca sa fiu linistit, probabil la fel o sa fac si acum, cam care e pretul estimativ pentru distributie?
  6. Ce fel de probleme? cat de des apar? iar in cazul in care apare, trebuie reconditionata sau schimbata? Ar trebui oare sa ma orientez catre un 520d din aceasta cauza?
  7. Salut, Urmeaza sa imi schimb masina si stiu sigur ca vreau un BMW Seria 5, cel mai probabil as alege un 525d 218hp si 4x4 pentru ca acum am 205hp si parca nu prea as da inapoi. Bugetul meu este in jur de 25 000 eur, si din cate am vazut cam asta este si pretul mediu pe piata. Ma uit cam de o luna pe net iar azi am fost sa vad 3 masini, as vrea sa merg in curand cu una din ele la reprezentanta pentru test, poate ma ajutati cu un sfat pentru a putea alege cea mai buna varianta. Varianta 1 : https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-ID7Gjanb.html ( ~130k km , 225d , xdrive, trapa ) Varianta 2 : https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-ID7GiSFt.html ( ~130k km , 225d , xdrive , pachet vizual M ) Varianta 3 : https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-ID7GjztZ.html ( 190k km , 220d , 184 cp , luxury line , ceasuri plasma ) Le-am vazut pe toate, am si condus una dintre ele, vizual sunt in stare perfecta iar cea pe care am condus-o e foarte ok, nu se aude nimic in neregula, totul pare perfect dar nu vreau sa ma grabesc, poate imi scapa ceva. Mai am si cateva intrebari generale : - se poate afla numarul real de km in reprezentanta? cu toate ca 130k km pare un numar real pentru o masina de 2 ani vechime, dar mai bine sa stiu sigur - la 200k km trebuie schimbata distributia? - pe langa revizie ( schimb ulei , filtre.. ) ar mai trebuie facut ceva la masina dupa cumparare? Poate am pus cam multe intrebari, scuze, dar m-ar ajuta foarte mult sa aflu si parerea unor persoane care cunosc mai bine decat mine aceste modele. Multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.