Salutare, am urmatoarea problema : Bmw 316, 1,8 benzina, cumparat de o saptamana. Acum cateva zile am observat o pata de antigel sub masina. M-am uitat si am vazut ceva scurgeri la furtunul de partea pasagerului ,cel care este pozitionat jos, si are un senzor pe el, am inteles ca este de temperatura.Avea si ceva silicon pe senzor, am zis ca de acolo este. Cumparat senzor nou,furtun nou, inlocuit. Am pornit masina, am dat o tura prin cartier, ne-am uitat sa vedem daca a mai dat pe undeva..furtunul curat, scutul curat. Am ajuns acasa..parcat..la vreo 2 ore, cand sa plec, am observat iar o pata de antigel..cam cat o jumatate de palma. M am uitat la furtunul schimbat..curat.L-am sunat pe mecanic, mi-a zis ca o fi curs pe langa busonul vasului. Am dat o fuga pana la el, era ceva urma de antigel , dar nu stiu daca de atunci sau de dimineata cand am pus antigelul. Mecanicul meu,nu-i mecanic de BMW, nu se pricepe, dar am apelat la el in ideea ca nu-i asa de greu sa schimbi un furtun. Spun asta pentru ca el si-a dat cu parerea cum ca ar fi garnitura de chiulasa, sau _chiulasa_. Din cauza ca atunci cand am deschis busonul apa a inceput sa dea pe afara si lasand motorul sa mearga, cu busonul deschis a inceput sa fiarba apa si sa o dea pe afara. Temperatura indicata 90 grade. Acum trecand peste sfarturile mecanicului meu care a recunoscut ca nu se pricepe la bmw, inteleg ca este normal sa fie o anumita presiune pe instalatie ,deci sa arunce afara antigelul. Ce nu stiu este daca e normal ca furtunul cu senzorul pe el (cel schimbat) sa fie doar caldut..usor caldut in timp ce furtunul care pleaca din vas sa fie fierbinte. Ma mai gandesc ca mecanicul, cand a pus antigelul, a umplut vasul pana in buza..ceea ce nu cred ca e ok, pentru ca maxim e atunci cand se ridica indicatorul ala in sus..peste buza,si atunci este maxim dar antigeleul nu i pana n buza. Si din presiune, sa fi scos surplusul afara. Acum am completat , fara sa fie pana sus antigelul, sunt curios daca o mai pierde. In caz de pierde,dupa simptomele descrise..ce ar putea fi? Radiator infundat,pompa de apa, cotul din spatele motorului(asta nu l am verificat) ? Multumesc mult !