Jump to content

cri2y

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw e46

cri2y's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Scuze pentru intarziere, dar revin cu precizari. Problema s-a rezolvat . Asa cum a zis unul dintre colegii care a postat mai sus, nu era capacul de la pompa de apa..era acel capac din spatele chiuloasei ,cu cele doua garnituri care au cedat. L-am cumparat cu 60 de lei, iar manopera a costat 150 lei. L-am schimbat la un service pe strada Turnatorilor. Sunt ok baietii de acolo, mi-au lucrat la mai multe masini , si am fost multumit de ei. Nu-s cei mai ieftini dar compenseaza prin seriozitate (mentionez ca nu ei mi-au spus ca acolo e pompa de apa.la respectivii am fost doar sa ma conving pe unde curge) . Dat fiind ca multi si-au dat cu parerea..de la _chiulasa_ arsa..la vas de expansiune..si pompa de apa..a fost mai simplu. Multumesc celor care au incercat sa fie de ajutor.
  2. Am fost acum la service, am urcat-o pe elevator, si din ce mi-am dat seama, picura pe langa un capac negru, situat in capatul motorului, sub bord cum ar veni,destul de greu accesibil.M-am uitat si pe sus, am demontat suportul de la filtru de habitaclu..tot greu acceesibil. Ei zic ca aia e pompa de apa. Ma gandesc ca daca tot umblu acolo sa schimb pompa cu totul..nu doar garnitura (daca o fi posibil sa schimbi doar garnitura) . A mai trecut cineva prin operatiunea asta? Vreun service recomandat? Cam ce costuri de manopera or fi? Multumesc mult !
  3. Am scris in primul post ca este 316, 1,8 benzina. 2005 in talon
  4. Multumesc mult pentru sfaturi, Cosmin. Este primul meu BMW,nu stiu cu ce se mananca. Pe seara ,inainte sa plec, i-am scos capacul acela de deasupra,deflectorul ala de aer,sau cum ii spune,in ideea de a observa mai bine daca se aduna ceva antigel in scut..ma gandeam ca da afara pe la buson..si sa observ eventualele urme. Ce am constatat cand am ajuns acasa..am parcat..am deschis capota..nici pic de urme..nici in scut ,nici pe la busonul vasului de expansiune..era si ventilatorul pornit..cand am presat furtunul care pleaca din vas nu mi s a parut tare..se strangea ok ..la fel..el era fierbinte..iar cel din diagonala ,de jos era doar usor caldut ( o fi normal???!!!!) . Bun..uitandu ma eu pe acolo..cu lanterna telefonului....si nevazand nimic dubios, la un moment dat aud ceva sfaraind..ca si cum torni apa pe tigaie incinsa..m-am uitat sub masina..si am vazut cum picura incins,jos..in apa de ploaie..probabil de aia sfaraia. Iar ca pozitie..pica undeva ,ca pozitie, in spatele motorului..imediat unde se termina scutul..(nu se prelingea din scut, ci imediat pe langa el) aproape de mijlocul masinii usor spre pasager. Ma gandesc ca acolo o fi cotul acela,de care am vazut ca se mai face vorbire..aveti idee? Oi scapa inlocuind cotul sau ceva garnituri de la el? Ar mai putea fi alta varianta,si sa picure prin acel loc? Adica sa exclud garnitura de _chiulasa_..sau naiba stie ce alte cheltuieli majore. Maine dimineata plec intr-o vacanta scurta ( nu cu BMW-ul ) dar de marti o iau iar la puricat. Pana atunci orice sfat de la cei care cunosc BMW ul si s-au lovit de asa problema, este binevenit. AA..si inca o intrebare..cum sunt dispuse radiatoarele? Cel de racire este cel care da spre exterior? spre botul masinii..sau acela este cel de AC..scuze pentru ignoranta dar nu am apucat sa mi dau exact seaama ..
  5. Salutare, am urmatoarea problema : Bmw 316, 1,8 benzina, cumparat de o saptamana. Acum cateva zile am observat o pata de antigel sub masina. M-am uitat si am vazut ceva scurgeri la furtunul de partea pasagerului ,cel care este pozitionat jos, si are un senzor pe el, am inteles ca este de temperatura.Avea si ceva silicon pe senzor, am zis ca de acolo este. Cumparat senzor nou,furtun nou, inlocuit. Am pornit masina, am dat o tura prin cartier, ne-am uitat sa vedem daca a mai dat pe undeva..furtunul curat, scutul curat. Am ajuns acasa..parcat..la vreo 2 ore, cand sa plec, am observat iar o pata de antigel..cam cat o jumatate de palma. M am uitat la furtunul schimbat..curat.L-am sunat pe mecanic, mi-a zis ca o fi curs pe langa busonul vasului. Am dat o fuga pana la el, era ceva urma de antigel , dar nu stiu daca de atunci sau de dimineata cand am pus antigelul. Mecanicul meu,nu-i mecanic de BMW, nu se pricepe, dar am apelat la el in ideea ca nu-i asa de greu sa schimbi un furtun. Spun asta pentru ca el si-a dat cu parerea cum ca ar fi garnitura de chiulasa, sau _chiulasa_. Din cauza ca atunci cand am deschis busonul apa a inceput sa dea pe afara si lasand motorul sa mearga, cu busonul deschis a inceput sa fiarba apa si sa o dea pe afara. Temperatura indicata 90 grade. Acum trecand peste sfarturile mecanicului meu care a recunoscut ca nu se pricepe la bmw, inteleg ca este normal sa fie o anumita presiune pe instalatie ,deci sa arunce afara antigelul. Ce nu stiu este daca e normal ca furtunul cu senzorul pe el (cel schimbat) sa fie doar caldut..usor caldut in timp ce furtunul care pleaca din vas sa fie fierbinte. Ma mai gandesc ca mecanicul, cand a pus antigelul, a umplut vasul pana in buza..ceea ce nu cred ca e ok, pentru ca maxim e atunci cand se ridica indicatorul ala in sus..peste buza,si atunci este maxim dar antigeleul nu i pana n buza. Si din presiune, sa fi scos surplusul afara. Acum am completat , fara sa fie pana sus antigelul, sunt curios daca o mai pierde. In caz de pierde,dupa simptomele descrise..ce ar putea fi? Radiator infundat,pompa de apa, cotul din spatele motorului(asta nu l am verificat) ? Multumesc mult !
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.