Jump to content

silviuxx

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 520

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

silviuxx's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Te rog, daca se poate sa-mi lasi nr de tel.
  2. Da ĂŽnțeleg, se poate face și asta , sa cumpĂŁr eu tot pe OEM , nu ma deranjeazĂŁ, problema e de mecanici competenți, tocmai de aceea am deschis acest thread sa primesc recomandĂŁri de mecanici/service-uri competenți/competente de la cei care au mai fost și au experiența cu aceasta procedura.
  3. Nu sunt pretenții, sunt realitĂŁți, nu are rost sa intru in detalii, ĂŽntrebarea mea a fost alta, și la garanție m-am referit strict la piese și la manopera nu toatĂŁ mașina:)).
  4. Va salut stimați colegi, a sosit momentul sa schimb și eu distribuția la mașina(E60/N47D20C)+alte măruntaie și doresc, dacă se poate, sa-mi recomandați un service bun, real care sa-mi ofere și garanție (in caz ca va fi nevoie sa iau demersuri legale) dar nu la niște preturi exorbitante pentru manopera (gen 2000e). Sunt curios cam cat costa tot procesul și la reprezentanta, se merita? Mulțumesc anticipat!
  5. Se poate sa fie si de la curea pentru ca cureaua nu a fost niciodata schimbata si trebe schimbata, atunci cand cuplez compresorul de clima incepe sa scartie(patineaza cureaua doar la relati) mi-a fost facut deja und deviz pentru curea da inca nu am ajuns sa duc masina.In principiu din cartea de service si facturi service-ul a fost facut o data pe an cam la 15 20 de mii de km nu la 30000 cum au fost majoritatea facute(si presupun ca si asta conteaza foarte mult).
  6. Buna ziua stimati colegi sunt nou pe acest forum dar si in lumea acestei marci prestigioase. Am achzitonat in luna noiembrie a anului trecut un 520 din germania cu data de fabricatie 10/11 2008 cu cod motor N47D20C 163cp manuala 146000 km din care is 100% sigur ca is reali.Eram in cautare de o masina mare si la momentul respectiv oscilam intre un mercedes c class si 520 dar am ales bmw pentru ca mercedesurile erau mai scumpe fata de bmw avand in vedere ca e si o masina mai mica si interiorul e mai urat.Sunt un om destul de modest si am acceptat masina fara scaune de piele si navigatie, m-am axat pe premisa ca masina sa aiba km putini si sa fie in stare tehnica foarte buna ceea ce si este cel putine din ceea ce deduc eu. Am venit cu masina personal din germania,masina a mers ireprosabil (220 km/h pe autostrada in germania si inca mai putea dar nu am vrut ca totusi e motor de 2L), nu bate ,nu zdrangane ,trage bine e foarte stabila, totul functioneaza pe partea electrica.Soarta a facut ca atunci cand am cautat pe internet de ce fel de probleme sufera acest model nu am gasit nimica legat de distributie , am aflat de aceasta problema dupa 1 luna de la achizitie si de atunci is cam paranoia rau pentru ca nu am gasit nimica concret pe nici un forum la cati km exact trebuie schimbata.De atunci am ciulit urechile la motor disting o fasaiala de la 2000 de ture in sus (desigur cu muzica oprita) din masina in mers, acuma nu stiu exact daca e uzata sau asa e normal sa se auda, mentionez ca la realti nu se aude absolut nimica nici un zgomot metalic/zdranganit etc... Pana acuma am fost in impas,sa vand sau sa nu vand masina,de aceea m-am hotarat sa cer o parere cunoscatorilor pe acest forum. Intrebarile mele sunt urmatoarele: 1.Merita sa tin masina si daca schimb distributia de ce fel de probleme pot sa ma mai lovesc? 2.Trebuie schimbata distributia(acum/urgent?)? 3.Daca ma duc la BMW sa verificie distributia cam cat ma costa (estimativ)? Rog seriozitate si fara caterinca. Imi cer scuze daca am postat pe sectia gresita. Va mutumesc pentru intelegere!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.