Salut am si eu o problema la un e90 din 2006 motor 2000 benzina. S-a aprins un martorde culoare galbena in forma de motor jumatate galben jumatate negru.Am tras pe dreapta fara sa opresc motorul si am luat manualul de instructiuniin care scria ca pot continua drumul fara probleme dar sa nu fortez masina care merge la jumate din capacitate si in termen scurt sa ajung la uns ervuce. am ajuns cu ea mergand cu maxim 40 la ora, fara sa pot face nici o depasire la un amic cu service unde am dat un reset cu laptopul. Am plecat cu ea am ajuns la destinatie , am oprit si cand sa plec iar s-a aprins martorul din nou. Iar mers cu 40 la ora iar resetare iar aprindere martor. Prietenul meu cu service-ul mi-a recomandat sa merg la Bmw sa imi faca o constatere si sa imi zica ce piesa sau ce senzor e defect.Urmand a comanda piesa si a o monta. Am fost la bmw filaret. Am prezentat problema am lasat masina pana seara , am zis ca vreau o constatare si mi s-a spus ok. Am venit , amluat masina mi-a spuys ca a resetat-o(lucru facut de mine de 2 ori ) si ca a schimbat 2 clapete intre ele si ca de acolo e problema. A 2 zi am plecat la constanta(sunt din bucuresti). am ajuns , am rezolvat cand sa plec martor motor aprins. Si vino 280 km cu 80 la ora ca mai mult nu mergea. nu va recomand. Singurul lucru bun in toata traba asta : un consum de 7 la suta ceea ce nu a intalnit masina in viata ei(nu scade sub 12) A doua zi la service. Am lasat iar masina si mi s-a spus ca nu pot resofta calculatorul deoarece le trebuie casetofonul original al masinii(noroc ca il mai am)care intregeste nu stiu ce fibra optica. Inca nu l-am montat si in consecinta nu am ajuns din nou la ei. Unii spun ca resoftarea ar trebui evitata. A patit careva dintre voi asa ceva? Aveti vreun sfat? cu multumiri.