Total de acord cu ce zici tu, singurul lucru pe care voiam sa-l subliniez este ca nu poate sa minta cu intrari in service, KM, etc. De restul trebuie sa te ocupi personal daca ai putina experienta/stiinta, daca nu, sigur gasesti acel priten care are Ca sa ajutam putin topicul, respectiv omul: 1) Daca e cutie automata, vezi cum schimba sau eventual ia pe cineva care este posesor de BMW si stie cum trebuie sa schimbe o cutie ZF, de asemenea verifica toate modurile (am avut un X5 cu cutie automata are schimba excelent, dar nu mergea modul manual) 2) Asculta motorul (sa nu ai zgomot de lant - poti sa cauti pe youtube sa vezi cum NU trebuie sa sune) - desi asta deja mi se pare un mit - personal am un F30 cu 200.000 KM - motorul suna foarte bine si nu o sa umblu la distributie pana nu aud ceva (este strict parerea mea, nu am incredere in servisarea din RO) 3) Daca masina are xDrive - vezi cum e cu cutia de transfer (la accelerari) - aici tot cineva care a avut/are BMW xDrive te poate ajuta 4) De verificare a caroseriei (linie pe masina, revopsire, etc.) e tardiv sa-ti spun - aici trebuie cineva care chiar face asta zi de zi - personal lucrez in industria automotive si sunt pasionat (ce-i drept in inginerie, nu ca si vopsitor/tinichigiu), dar daca masina a fost facuta foarte bine, nici eu, care am pretentia ca mai stiu/vad una alta nu sunt in stare sa spun daca a fost sau nu revopsita 5) Diverse zgomote in masina - plansa de bord verificata sa fii sigur ca are inca AIRBAG-urile (am vazut ca se practica) 6) Filtrul de particule sa nu fie anulat - asta se poate vedea la test reprezentanta 7) Zgomote pe la directie Sunt multe multe altele care trebuiesc loate in considerare si pe care eu le-am omis, dar acum...stii cum e, iti iei masina second-hand, iti asumi. O zi frumoasa si spor! Sper sa iei ce trebuie