Jump to content

Gury

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw X5

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Gury's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Salutare! Am si eu o problema cu masina mea X5-E70 la brate (firma LEMFORDER), in sensul ca, le-am inlocuit in urma cu 10 luni, iar acum am constatat ca bucsele de pe ele curg si cred ca, din acest motiv mi-a aparut si un mesaj in bord, pe care il atasez mai jos. Mentionez faptul ca am parcurs decat 5000 km, doar pe asfalt si merg cu foarte mare grija. Va rog sa ma ajutati cu informatii necesare pentru remedierea acestei probleme, respectiv, inlocuirea bucselor cu altele noi, deoarece am inteles, ca aceste semeringuri aflate in bucse au cedat, pentru ca au fost mult prea stranse de catre mecanic, cu cheie normala si nu cu o cheie dinamometrica. Daca acesta este motivul distrugerii lor, va rog sa-mi spuneti si mai ales, ce marime trebuie sa folosesc la cheia dinamometrica ( NM ) pentru strangerea acestora. In attach se regaseste o poza de pe net, cu ceea ce imi trebuie mie, doar ca este de la un BMW X5-E53 (model mai vechi). Va multumesc pentru ajutor. O seara placuta!
  2. Diferential spate 700ml si fata 750 ml Cutie transfer 700ml Pozele cu uleiurile sunt mai sus. Operatiunea a costat 600 lei cu manopera cu tot {150 lei 1 litru ulei cutie transfer , 280 lei 2 litri ulei diferentiale ,150 lei manopera service- a durat cam 2 ore!!! }
  3. Multumesc,am rezolvat. Se poate inchide.
  4. Multumesc mult,esti foarte dragut,insa m-ai bagat in ceata cu cele 2 link-uri. Am pus 2 poze cu ce mi s-a recomandat.
  5. Chiar nu poate cineva sa imi dea aceasta informatie ? O sa spuneti ca ma pot ajuta cei de la magazinele de specialitate,dar mie frica ca gasesc vreun prost si imi da altceva...si. nu vreau sa risc..O ideea am insa vreau sa fiu sigur.
  6. Buna seara, Ma poate ajuta cineva cu o informatie ,mai exact as vrea sa schimb uleiul la un X5 35D din 2011 la cutie transfer si la diferential fata-spate. Masina are 180 mii km acum iar ultima operatiune facuta la acestea a fost la 100 mii km . Va rog daca se poate ...ce ulei recomandati la fiecare si ce cantitate ? Multumesc.
  7. Salut Da,am cod motor 306D5,insa intrebarea este...poluez oare mai mult decat un BMW X5 din acelasi an care nu are vas ADBLUE si este comercializat in Europa ??? Salut Am Co2-ul 233 ,insa vreau sa remarc un lucru important,nu am facut RAR-ul la Bucuresti cum mi-au spus cativa prieteni-ci in Craiova de unde sunt-si aici nu mi-au facut emisiile cum ar trebui facute normal,cu un aparat special de masurat,ci pur si simplu le-au pus ei asa cum au vrut. Si daca cer acest lucru...respectiv o masurare a noxelor la RAR Bucuresti,crezi ca as avea vreo sansa ?
  8. Dar nu este corect...daca citesti mai bine ce am scris vei vedea ca ceva nu e in regula,
  9. Buna seara, Sunt nou pe acest forum si detin un Bmw X5 35D din 2011 luna 5 Il am de cca.1 an de zile ,l-am adus personal din Canada,l-am inscris insa cei de la RAR mi l-au scos Euro 4. Vreau sa adaug ca am un motor diesel de 3000,biturbo -insa am in dotare un vas in care se adauga ADBLUE,ceea ce in Europa au numai masinile cu Euro 6. Am vazut la toate masinile X5 din anul acesta-2011 ,vandute in Europa si care sunt Euro 5 ca nu au acest vas pentru Adblue ...si cred eu ca polueaza mai mult ca masina mea. Va rog daca ma poate ajuta cineva cu o idee,un sfat-unde ma pot adresa-in afara de RAR,poate pot avea macar Euro 5. Multumesc.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.