Jump to content

Vali Dulduruc

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 525d LCI 2009 197CP

Vali Dulduruc's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am sa incerc si varianta ta si iti multumesc de sugestie. Intre timp am mai facut o filmare cu acel zgomot. https://youtu.be/yNM1ts04o0Y
  2. Salut baieti. In acest weekend am incercat sa schimb garniturile de la pompa de vacuum insa nu am pus-o bine si atunci cand pornit-o sa spart carcasa de la pompa. Am cumparat alta, am inlocuit-o insa am capatat un sunet metalic. Aveti idee de la ce ar putea fi? Atasat aveti un video https://youtu.be/3hzQyudO7U4 Va multumesc!
  3. Nu stiu daca mai are DPF dar masina trage foarte bine... cand l-am intrebat pe neamt daca mai are dpf a spus ca nu stie... dar el avea masina de 2 ani de zile, ar fi trebuit sa stie sau sa isi faca regenerare si sa observe. Cum sau unde as putea verifica daca are dpf?
  4. Acedta este linkul. https://youtu.be/FfbyrCeCU7o Astept cu interes parerea voastra.
  5. Am facut un video cu pornirea masinii la rece. Cum as putea sa vi-l arat si voua?
  6. Corect. Totusi valorile alea ale injectoarelor 1.2 si 1.4 cred ca nu sunt normale si ca de aici este si problema... Voi ce spuneti?
  7. Tocmai de aceea eu consider ca este ok 1l la minim 10-15 mii km. Insa asta e ce cred eu. Voi cu siguranta stiti mai bine decat mine daca este ok sau nu.
  8. Nu mai stiu ce sa inteleg. Masina consuma ulei doar cateva minute apoi isi revine? Daca manca ulei nu trebuia sa scoata fum tot timpul, mai ales in sarcina? Inainte sa ii completez eu 1l ulei, cel din Germania a zis ca nu a facut schimbul de ulei. Deci vreo 10.000 km cu 3000 km ai mei, eu zic ca e ok.
  9. La ralanti din ce stiu eu nu are treaba turbina, dupa 7, 8 minute o pot accelera in blana si fum nu mai da. Dar am sa verific si acest aspect pentru a elimina un posibil factor. Inclusiv bujiile.
  10. Masina are cutie automata, schimba perfect, trage extraordinar de bine. Doar acea problema cu fumul cand motorul este rece.
  11. Va salut cu drag stimati colegi. De 2 luni detin un BMW 525d LCI 197CP care are urmatoarea problema. In orice moment al zilei, daca masina este rece, scoate fum albastru circa 8 - 10 minute, apoi nu mai da nici gram. Pusa pe tester imi apare o bujie arsa, verificat valori injectoare si 2 din ele au valoare 1.2 restul sunt in parametrii. Mecanicul a spus totusi ca valoarea este oarecum normala... am verificat valva PCV iar acest model este fara filtru sau separator ulei, este pur si simplu goala. Am curatat EGR care era foarte imbaxit iar fumul tot apare cand motorul este rece. In aer se simte clar ca miroase a ulei ars. Masina nu cred ca mananca ulei, am luat-o personal pe roti din Germania si am facut 3000km fara sa imi apara vre-un martor in bord dar ieri am completat cu 1L ulei iar joja imi indica ca este la nivel. Nu as vrea sa ajung sa schimb o gramada de piese pana o nimeresc pe cea defecta, de aceea va rog sa ma sprijiniti in aceasta problema, pentru ca in mecanici nu am incredere. O zi buna tuturor!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.