Jump to content

costeino

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw 520 D

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

costeino's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Cred ca majoritatea totusi au schimbat cuzinetii dupa ce si a luat motorul bataie!!! Este la service momentan…revin cu topic!!
  2. Eu sunt curios daca sunt baieti care au schimbat preventiv cuzinetii la acest motor 4.0 N57 ( inainte sa bata motorul) si au mai avut probleme dupa. Bineinteles cu tot cu distrib si pompa ulei.
  3. Eu sunt curios daca sunt baieti care au schimbat preventiv cuzinetii la acest motor 4.0 N57 ( inainte sa bata motorul) si au mai avut probleme dupa. Bineinteles cu tot cu distrib si pompa ulei.
  4. In Romania sunt aduse masinile pe la 180-220000 km…iar daca neamtu zice ca se schimba uleiul la 30 de mii….atunci il schimba, din cauza asta cand ajung la noi masinile sunt 80% pe moarte….ideea e ca azi am facut schimb de ulei si filtru….la 5000km de la ultimul schimb…..deloc pilitura in filtru…dar deloc si m am uitat atent!!!! O sa i propun sa schimbam doar distrib si pompa pt ca sunt de parere ca daca desfaci _chiulasa_ etc…sa verifici cuzinetii….nu stiu daca se merita desfacuta doar de verificat fara sa i schimb!! Si nu vad deloc fir de pilitura in filtru…asta m a bucurat pe mine mult!!! Asta inseamna ca pompa de ulei inca “baga bine” si ca acei cuzineti nu sunt foarte uzati….cauza principala a uzurii lor fiind intr’adevar pompa de ulei care nu baga destula presiune!!! Asa ca….pe 26 schimb doar distrib si pompa ulei!! Norocul meu ar fi….ca proprietarul din Germania nu a abuzat de masina…sa zic asa!!! Ca schimburile apar online si sunt la 25000 facute
  5. Ideea e ca azi am facut schimb de ulei si filtru….la 5000km…..deloc pilitura in filtru…dar deloc si m am uitat atent!!!! O sa i propun sa schimbam doar distrib si pompa pt ca sunt de parere ca daca desfaci _chiulasa_ etc…sa verifici cuzinetii….nu stiu daca se merita fara sa i schimb!! Si nu vad deloc fir de pilitura in filtru…asta m a bucurat pe mine mult!!!
  6. Asa m au sfatuit mai multi…dar am un prieten cu acelasi motor…a gasit span in filtru…schimbat tot tot inclusiv cuzineti si are 40000 de atunci ai e ok!! Ideea e ca imi place masina si as dori s o pastrez cat mai mult. Am luat’o la 220 k si abia am facut 20 de mii….oricum am bagat destul in ea pana acum…egr, perne jante galerie etc:)))) si cu si fara 130 miloane….dar pb e ca nu se mai gasesc motoare:))) Oricum i a cazut dup’aia pompa de inalte:))) si maniac si el cu masinile:)
  7. Si eu sunt in aceeasi situatie, motor N57S 4.0 D 240000 km…..si aceeasi dilema o am si eu….sa schimb sau nu si cuzinetii…o am programata la distrib si pompa ulei peste 2 sapt!! Nici eu nu stiu cat costa acei cuzineti sau cati sunt la numar….ideea e ca fata de schimb distrib si pompa….sunt cu vreo 30 mil extra…deocamdata am zis ca doar ii verific dar pt siguranta, as dori sa aflu mai multe pareri…deoarece am auzit multe cazuri cu ei invartiti!! Am luat masina la 220000 si schimburi eu i am facut la 5-6000km. Din cartea service apare ca primul prop in Germania a facut schimburile de ulei la 20-25000 km
  8. Urmeaza sa i schimb distributia si pompa ulei la bavaria service bistrita(lucian pop). X5 E70 4.0D….Ce ma sfatuiti….sa schimb si acei cuzineti sau sa i las pe cei vechi! Lucian mi a recomandat doar distrib si pompa!! Am 240000 si merge ok….schimb si uleiul la 5-6000 km
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.