Buna ziua/seara, am o problema legata de mersul in 5 pistoane câteodată. Motor m54b22..
Recent am achiziționat furtune vacum de dupa debitmetru, oring disa, oring injectoare... Am decis sa dau admisia jos, zis si făcut. Am dat o geana pe ea, am curățat valva pcv, le-am pus înapoi. Furtune tot, la un moment dat pornesc masina, aceasta mergea f bine, pornit usor, relanti ok... Am zis sa fac o tura, într-adevăr masina trage mai bine ca nu mai are pierderi vacum, insa in timpu mersului masina nu mai merge in 6 ci in 5 pistoane, am descoperit ca e pe pistonul 5 problema...
Am schimbat bobinele intre ele, bujii noi, și injector inlocuit pe 5...
Problema a persistat, am făcut o tura masina la fel.. Țin sa menționez, când a fost admisia jos, senzorul ax came a fost dat jos din cauza ca, cablajul lui era topit, am "rezolvat " treaba cu el... Cel puțin asa cred... Iau contactu si cand il pun masina iar merge in 6...
Am pornit masina sa testez senzorul ax came si l-am demufat, masina mergea la fel, niciun semn ca as fi scos senzorul de la alimentare... Cand mergea masina in 5 pistoane, am bagat testeru in timpu mersului, am făcut diagnoza, bineînțeles missfire 5 , am sters erorile si masina si-a revenit ca prin minune.
Masina nu mi-a mai făcut probleme, câteva ture cat m-am dat cu ea.. Sa fi ramas erori in memoria ECU cum am dat toate mufele jos cand am umblat la admisie... Va rog dati cu parerea, sau trebuie alt senzor ax came