Jump to content

DragosZZZ

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Ford

DragosZZZ's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. @cristianpop2016 , F30, nu aș vrea X-drive, aș face un efort financiar pentru B47, pentru ca vreau sa tin mașina 4-5 ani, iau in calcul și valoarea la revânzare(EURO6 vs EURO5). Intr-adevar, decat sa dau 7-800 de euro in plus pe o 'garantie' cu 2 pagini de termeni si conditii, mai bine ii tin ca buffer in caz de ceva. Un F30 LCI luat din Showroom BMW Premium Selection pe 2 ani cred ca sare bine de 20-22K. Prea mult pentru posibilitĂŁțile financiare din momentul ĂŁsta. Cu cumpĂŁratul de la persoane fizice cum stĂŁ treaba? Cum/unde se verificĂŁ mașina?
  2. Achiziția nu este urgentĂŁ, așa am considerat și eu. Am sĂŁ mai aștept, in plus acum ar fi destul de dificil de ajuns prin Vest. Am inceput documentarea mai devreme, ĂŽntrucât ĂŽncerc sĂŁ fac o achiziție documentatĂŁ.
  3. Multumesc pentru raspunsurile prompte! @PM ME DOG PICS multumesc pentru articol, acum ar trebui sa fie lamurit pentru toata lumea cum se deosebesc cele 2 tipuri de far, e destul de vizibil. @Risti, intr-adevar, un F31 ar fi o alegere rationala, dar nu imi place mie asa mult design-ul. Strict subiectiv,in cazul seria 3, doar sedanul imi place. Diferenta de pret clar este, sunt mult mai multe pe piata SH, diferenta intre 2 identice nu cred ca este chiar de 5000€. La privat am vazut preturi ceva mai bune. In plus, garantia pe care ti-o ofera un Autohouse nu cred ca ma avantajeaza, avand in vedere ca masina nu va ramane in Germania, nu ? Voi ce experiente aveti cu achizitia unei masini din DE/Olanda? @Tarabostes, categoric cele 2 interioare trimise de tine arata cu mult mai bine, dar ca sa ma incadrez in bugetul de 16000€ cu un Face-Lift, trebuie sa fac niște concesii. La ceva 2013-2014 m-aș apropia de ce ai arĂŁtat tu și clar m-ar ĂŽncânta, dar am prioritizat un model LCI in detrimentul unor dotĂŁri.
  4. @raduron10, BMW-ul facelift despre care am zis ca avea suspensia mai rigida era Sport line(de aici m-am gandit ca fiind Sport line poate sa vina cu niste arcuri mai rigide). Masina avea 40k km, luata noua din RO. Nu avea suspensia M si nu era ED. In regula, n-am sa astept, eu caut activ, urmaresc tot ce apare la vanzare. Mie suspensia de pe F30 mi se pare perfecta pentru drumurile noastre. Am sa caut cu Adaptive LED, halogenul pe o masina din clasa asta iese din discutie, in orice caz. Suspensia adaptiva cum se prezinta din puncul de vedere al fiabilitĂŁții? De aceste 2 anunturi ce parere aveti ? masina 1 masina 2
  5. VĂŁ mulțumesc mult pentru rĂŁspunsuri și lĂŁmuriri, bĂŁieți! Sa inteleg ca multe aspecte au fost imbunatatite la modelul LCI-facelift. Despre directia mai precisa am citit, intr-adevar. O sa incerc sa fac un efort, insa cam greu sa ma duc spre 16000, si in orice caz, in bugetul ala nu stiu daca gasesc ceva decent dotat + istoric. Cum preconizati evolutia preturilor in perioada urmatoare? (De crescut stiu ca nu cresc, dar fiind iarna & posibilitate de lockdown, sunt sanse sa scada mai accelerat?) @mariusmsd, cum pod diferentia farurile cu LED intre cele adaptive si cele statice? Mie mi s-au parut slabe si farurile cu Xenon. Oare erau setate alea prost, sau nu exceleaza prin constructie? Eu am condus cateva F30 non facelift, suspensia mi s-a parut perfecta. Nici barca, e totusi BMW, nici sa simt crĂŁpĂŁturile din asfalt. Ca pasager am fost de cateva ori intr-un F30 cu facelift, mi s-a parut prea rigid. Mi s-a parut mai confortabil un F30 non-facelift cu jante 18' comparativ cu F30 facelift cu jante 17'. Ambele run-flat. Au intarit mult suspensia la Facelift?
  6. VĂŁ salut, Ăntrucât prețurile la F30 au ajuns destul de accesibile, a devenit o masina destul de populara pe piata SH. Cu toate acestea, eu n-am gasit pe forum un post care sa inglobeze diverse sfaturi, tips/tricks, probleme recurente, si la ce sa fii atent cand ai in vedere achiztia uneia. (daca exista si am omis, imi cer scuze!) In aceasta situatie ma aflu si eu. Doresc sa achizitonez un seria 3 F30 (sedan), automat, aș prefera diesel, buget 14500 de euro. Am cateva nelamuriri pe care as dori sa vi le adresez: 1. Ca an de fabricatie, sunt de evitat cele 2012? Au fost probleme aparute la primul lot care s-au remediat la cele 2013+, sau nu se aplicĂŁ? 2. Dpdv mecanic,316D si 318D sunt identice cu 320D si 320eD? Diferenta este doar software ? 3. Nivelul de echipare SPORT vine si cu o suspensie mai rigida comparativ cu Luxury/Modern? (Avand in vedere drumurile noastre 4. Vis-a-vis de sistemele de sonorizare, din cate am inteles sunt 3 linii : Standard, Hi-Fi, si Harman/Kardon. De Harman/Kardon banuiesc ca este un sistem calitativ, dar celelalte 2 cum se descurca? Si cum le pot deosebi? (De ex. cel standard nu are tweetere pe stalpii usilor fata?) VĂŁ mulțumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.