Jump to content

ulei la injectoare


BZ 26 GLK

Recommended Posts

salutare!

de ceva timp am o problema, la injectorul nr.2 se prelinge putin ulei, pe langa ulei se fac niste bilute de cox, sau ceva asemanator mizeriei care am gasit.o in ERG. si mai am si un sunet ciudat ca o bataie ce creste odata cu turatia motorului.

motorul merge la fel ca inainte, nimic diferit!

la service unii dau din umeri, altii nu au timp, sunt programat vineri la un service sa vad ce zic cei de acolo.

 

daca a patit cineva ca mine si a rezolvat problema, i.as multumi daca m.ar ajuta si pe mine.

 

atasez o poza pentru a va da seama pe unde se prelinge.

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am aflat... "asa se intampla la motoarele astea, ca au nu stiu ce" :)) in fine, nu e nimic de schimbat, masina daca merge e ok.

totusi poate ma puteti ajuta cumva, pe langa uleiul de acolo am si un fasait ce creste odata cu turatiile, imi e frica sa mai pornesc masina.

daca imi puteti spune cum se scoate un injector (la injectorul 2 am vazut umezeala, de ulei)

 

multumesc!

Link to comment
Share on other sites

E posibil sa pierzi compresie pe acolo din cauza inelului de cupru care ar trebui sa etanseze.

 

Pentru a da injectorul jos iti trebuie un torx mama si o cheie fixa plus o cheie fixa pentru a desface conducta de motorina (imi pare rau dar nu stiu cu exactitate dimensiunile cheilor si prefer sa nu le aproximez pentru a nu te duce in eroare)

 

...banuiesc ca este vorba despre un motor M47...

Link to comment
Share on other sites

Sincer nu am vazut procedeul scos injectoarele dar am vazut injectorul scos si nu pare sa fie deloc nevoie de vreun "extractor" (nu e ca la rulmenti).

 

Injectorul sta prins in 2 prezoane si cred ca are si o garnitura (o-ring) de cauciuc pe corpul lui.

 

Pana la demontare injectorului, da jos toate capacele de pe motor inclusiv capacul filtrului de aer apoi porneste masina (poti si e indicat sa lasi filtrul de aer) si observa/asculta ce se intampla... e posibil sa scoata putin fum injectorul cu probleme.

Edited by ASs
Link to comment
Share on other sites

ok. multumesc mult!

maine am sa desfac tot pe acolo, sa vad ce se intampla.

am sa aduc si un compresor daca este nevoie.

sper sa rezolv problema ca la ce mecanici avem, mai bine merg cu bicicleta.

inca odata multumesc etru interes!

o seara placuta

Edited by BZ 26 GLK
Link to comment
Share on other sites

Aoleu, dar nu ma intelegeti gresit ! ...eu nu m-am referit sa nu-l schimbe (oricum habar nu aveam daca sau cand o fost schimbat) ci ziceam sa comande in functie de constatare... in cazul de fata filtrul epurator e cap de lista.
Link to comment
Share on other sites

200 de lei nu cred ca e o avere.

 

 

este cam 100ron,doar filtrul cu tot cu garnituri. (asta daca ai modelul de pasla, daca ai d-ala de plastic ,nu e cazul sa-l schimbi , doar il cureti)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

este cam 100ron,doar filtrul cu tot cu garnituri. (asta daca ai modelul de pasla, daca ai d-ala de plastic ,nu e cazul sa-l schimbi , doar il cureti)

 

Adica vrei sa spui ca vortex-ul merge si la M47 nu doar la M47N ??

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

revin.

am schimbat filtru epurator, numai scoate ulei deloc, in schimb (fas fas fas) zgomotul ala vine de la injectorul numarul 2.. nu scoate fum deloc.

am cumparat si saiba aceea. dar acum nu pot scoate injectorul. am desfacut toate surubelele, conducta de motorina (nu o pot da deoparte sa am acces complet la injector). aveti idee cum pot scoate injectorul ala?

 

multumesc!

Link to comment
Share on other sites

multumesc mult de tot pentru sfaturi, si pareri. problema rezolvata.

problema nu era acea saiba, ci toate acele suruburi de la injectorul 1 si 2 (cel la care se auzea foarte tare) erau foarte slabite. le.am strans bine si acum niciun sunet, si masina merge impecabil.

o zi placuta.

Link to comment
Share on other sites

Sa ai grija mare cand desfaci injectorul ca sigur e dusa saiba de cupru din cap iar daca strangi nu faci altceva decat sa o presezi si mai tare. Eu am facut la fel si cand am fost sa dau jos injectoarele saibele erau rupte si una a cazut in motor si a trebuit sa dau jos _chiulasa_ ca sa gasesc bucatica.si in loc de 300 ron am platit 1000 ron pt tot.

Grija mare!!!

Link to comment
Share on other sites

am avut o problema similara cu acelasi motor. am obs ca pierdea ulei ( pufaia) pe langa injectorul nr 1. baietii de la service l au dat jos si au schimbat saiba aia de cupru. l au pus la loc dar nu mai pufaia nimic doar se vedea un fum usor ca iesea de undeva de langa injector. de atunci si pana acum, intre schimburi intotdeaua aveam uda toata zona aia. am banuit ca inca pirde dar nu am mirosit sa vad exact daca e ulei sau motorina. de curand am schimbat si furtunele de vacuum ca erau coapte. merge mai bine masina acum, mai rotund. tind sa cred ca in sarcina imi pierdea si motorina pe la furtunele alea si de acolo si fumul.....e o idee, poate ma insel

 

PS: am vazut ca si a rezolvat colegul problema dar poate mai au si altii probleme similare

 

http://s1.postimage.org/2v31yre6c/DSCF6704.jpghttp://s1.postimage.org/2v359u35w/DSCF6705.jpg

Edited by Touring Girl
Link to comment
Share on other sites

am schimbat filtrul epurator de mai multe ori inainte sa aflu ca pufaia pe la injector. credeam ca de la filtru de epurator e ca il gaseam de fiecare data negru, dar mai tarziu am aflat ca pufaia pe langa injector si de acolo ajungea si imi innegrea si filtrul de aer si filtrul de epurator. uite ca nu am reusit sa vad treaba asta, sa pun pe cineva sa accelereze si sa ma uit daca scoate ceva insa o sa o fac in curand....

 

am si un video cu motorul. incerc sa l uplodez undeva

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.