Jump to content

320 D 136 cp bate motorul sau...?!


Recommended Posts

e destul de complicat ca sa pot spune ce are. nici nu am cum sa o aud sa mi dau o parere. eu merg pe ideea de injectoare. poate se blocheaza unu sau mai multe si merge urat, poate nu sunt stranse bine si da pe langa el si se aude un pufait, bataie sau ce vrei tu sa spui. poate fi racord flexibil spart, catalizator, admisie sparta, etc. eu nu as fi inceput sa desfac inca motorul. mai ales daca te ai dus la unu care o ia pe dibuite. exclus asa ceva. intai asculti calculezi faci ipoteze etc. nu desfaci si pe urma hai ca nu e asta, mergem mai departe. am vazut faza asta nu doar la mine, ci chiar am vandut un motor unui coleg care a luat o ca tine cu ambreiaj, vibrochen, piston, etc etc pana la urma a schimbat dracu motoru ca a fost mai ieftin. era benzinar oricum. bagase in el peste 1400 lei si batea in draci, si d el amine a luat motor super bun cu 1000 lei. asa ca nu te baga niciodata in motor de bmw daca nu e super mecanic. ori ti l face praf ori iti blestemi zilele dupa aia. pornirea groaie daca ai schimbat injectorul cu fir si ai pus nou sau bun e din pompa de injectie. si ea e cam bagaboanta la modelul asta. si ultima surpriza poate fi si din electrovalva egr. daca ai o eroare de recirculare gaze, cum aveam eu, iti da peste cap tot ce stie motorul sa faca, si merge uneori parca in 2 in 3 face urat in relanti, in merg insa e ok, repornesti si merge iar bn, etc. asa ca te rog, ia o mai usor si nu mai desface aiurea.
Link to comment
Share on other sites

e destul de complicat ca sa pot spune ce are. nici nu am cum sa o aud sa mi dau o parere. eu merg pe ideea de injectoare. poate se blocheaza unu sau mai multe si merge urat, poate nu sunt stranse bine si da pe langa el si se aude un pufait, bataie sau ce vrei tu sa spui. poate fi racord flexibil spart, catalizator, admisie sparta, etc. eu nu as fi inceput sa desfac inca motorul. mai ales daca te ai dus la unu care o ia pe dibuite. exclus asa ceva. intai asculti calculezi faci ipoteze etc. nu desfaci si pe urma hai ca nu e asta, mergem mai departe. am vazut faza asta nu doar la mine, ci chiar am vandut un motor unui coleg care a luat o ca tine cu ambreiaj, vibrochen, piston, etc etc pana la urma a schimbat dracu motoru ca a fost mai ieftin. era benzinar oricum. bagase in el peste 1400 lei si batea in draci, si d el amine a luat motor super bun cu 1000 lei. asa ca nu te baga niciodata in motor de bmw daca nu e super mecanic. ori ti l face praf ori iti blestemi zilele dupa aia. pornirea groaie daca ai schimbat injectorul cu fir si ai pus nou sau bun e din pompa de injectie. si ea e cam bagaboanta la modelul asta. si ultima surpriza poate fi si din electrovalva egr. daca ai o eroare de recirculare gaze, cum aveam eu, iti da peste cap tot ce stie motorul sa faca, si merge uneori parca in 2 in 3 face urat in relanti, in merg insa e ok, repornesti si merge iar bn, etc. asa ca te rog, ia o mai usor si nu mai desface aiurea.

 

Multumesc frumos ca ai raspuns...dar hai sa te lamuresc putin cu ce stiu despre masina...bataia venea clar din motor...si da porneste greu la prima cheie...de parca o ineaca..e posibil sa curga un injector...dar bataia era una dura si se auzea jos exact unde e amplasat vibrochenul...o sa verific maine totul...si daca cotele sunt bune o sa incerc si cu alta pompa....legat de cuzineti sa i schimb?sunt 8 mil biela + palier...cam multicel tinand cont ca nu o sa mai tin masina...ce ziceti...in schimb vreau sa o fac...ramane la mana tehnicianului...are cineva idee daca se repara sau se masoara cumva pompa de ulei...se poate?multumesc pt toti cei care au raspuns!

Link to comment
Share on other sites

daca esti convins ca ai motorul praf, desi sper sa nu fie mai bine cumpara unu chel. cred ca e intre 500 si 800 eur de diesel, despre care cel din dezmembrari sa stie cat de cat cum merge si ce km are. o sa fie mai greu cu omologarea ca mai costa si aia o gramada, insa daca bagi aia 200 eur in cuzineti, garnituri, ulei, mana de lucru, etc etc si o sa ai bataia in continuare atunci nu vreau sa ma aflu in fata ta.

 

pornirea intarziata e ori din pompa ori din injectorul cu fir. ala da comanda cand sa inceapa momentul injectiei si cum sa mearga si celelalte. daca unul din ele curge, altul decat cel cu fir, la prima cheie trebuie sa porneasca bine, apoi se autoregleaza si pompa si megre mai prost da merge. am uitat sa spun ca si bujiile incandescente sunt importante la prima pornire. trebuiesc masurate daca sunt arse sau nu, inclusiv releul lor. eu am bagat din toamna pana acum peste 3000 lei in pompa de injectie, injectoare, egr, electrovalva egr, montat demontat, testere etc etc, te inteleg si ti am spus e greu sa dai o gramada de bani si sa faca masina la fel. sper ca la mine sa se fi rezolvat prin inlocuirea electrovalvei egr, in rest le facusem toate degeaba (desi dadea eroare pe tester si am dat pe ea 50 lei, meseriasii m au pus sa fac injectoare, pompa etc etc etc)

Link to comment
Share on other sites

fulia de la vibrochen ai verificat-o ?!

fulia de vibrochen nu prea bate. sau daca bate in scurt timp sare. la mine a sarit fara sa dea alte simptome, batai etc. ce poate sa faca fulia defecta este tremuratul motorului excesiv. simti toata masina vibrand, dar asta nu e bataie

 

 

am mai patit cu un tampon rupt. cand treceam peste denivelari sarea din tamponul rupt si batea infiorator. dedesubt in caroserie(de fapt in cadrulmotor sau lonjeron). in scurt timp il puneam inapoi dupa vreo groapa si nu mai batea

Edited by florentincristea
Link to comment
Share on other sites

fulia de vibrochen nu prea bate. sau daca bate in scurt timp sare. la mine a sarit fara sa dea alte simptome, batai etc. ce poate sa faca fulia defecta este tremuratul motorului excesiv. simti toata masina vibrand, dar asta nu e bataie

 

 

am mai patit cu un tampon rupt. cand treceam peste denivelari sarea din tamponul rupt si batea infiorator. dedesubt in caroserie(de fapt in cadrulmotor sau lonjeron). in scurt timp il puneam inapoi dupa vreo groapa si nu mai batea

si fulia si tampoanele sunt bune...ma intereseaza bataia nu pornirea...dupa ce porneste cateodata la 1 cateodata la a 2 si putin mai lung cateodata bine....apoi porneste perfect...dupa ce o pornesti 1 data.,,,deci pompa de ulei?sa nu faca presiune si din cauza asta sa bata?

mai precizez ca se auzea in 2000 de tur dar cel mai rau in descelerare.

Edited by bogdanM3
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

si fulia si tampoanele sunt bune...ma intereseaza bataia nu pornirea...dupa ce porneste cateodata la 1 cateodata la a 2 si putin mai lung cateodata bine....apoi porneste perfect...dupa ce o pornesti 1 data.,,,deci pompa de ulei?sa nu faca presiune si din cauza asta sa bata?

mai precizez ca se auzea in 2000 de tur dar cel mai rau in descelerare.

pot sa spun ca am desfacut motorul am skimbat pompa ulei garnitura _chiulasa_...am verificat arbore cuzineti etc...nu aveau deloc uzura..am impaketat...facea la fel...skimbai si volanta si la fel....cu ambreiajul neaerisit nu mai bate...cum aerisesc ambreiajul incepe bataia...vre o idee?multumesc..salut

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.