Jump to content

Comportament ciudat E39 2002 525d


Ericeric

Recommended Posts

Salutare,

din star vreau sa spun ca am schimbat pompele de motorina si turbina. Dar , cand merg la drum intins si incepe sa fie cald afara simt o diferenta in comportamentul masinii. mai exact, atunci cand afara sunt peste 25 grade, in zona 1200 -2000 ture masina urca ff greu si trebuie sa bag treapta inferioara daca vreau sa mai fac ceva cu masina. Plus ca parca turbina ar "suge" tot aerul de pe pamant. o aud ff puternic. Nu fluiera, nu suiera, e doar ca un aspirator ff puternic. Cand afara sunt mai putine grade totul e impecabil.

Aveti cumva vreo idee cam ce ar putea fi?

 

 

Multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

din star vreau sa spun ca am schimbat pompele de motorina si turbina. Dar , cand merg la drum intins si incepe sa fie cald afara simt o diferenta in comportamentul masinii. mai exact, atunci cand afara sunt peste 25 grade, in zona 1200 -2000 ture masina urca ff greu si trebuie sa bag treapta inferioara daca vreau sa mai fac ceva cu masina. Plus ca parca turbina ar "suge" tot aerul de pe pamant. o aud ff puternic. Nu fluiera, nu suiera, e doar ca un aspirator ff puternic. Cand afara sunt mai putine grade totul e impecabil.

Aveti cumva vreo idee cam ce ar putea fi?

 

 

Multumesc anticipat.

 

Si eu patesc la fel... Am curatat intercoolerul, radiator clima si apa (de tantari, muste...) si parea sa fie mai bine. Insa face la fel. Cand e cald si se incalzeste am aceleasi simtome. In caz ca gasesti o concluzie te rog sa postezi raspunsul. Merci

Link to comment
Share on other sites

ceva problema similara am avut si eu cu masina (520d 2002)( doar ca la mine trebuia sa fie si umezeala afara ca sa mearga bine)

problema a fost senzorul de presiune atmosferica; se afla in interiorul ecu si din pacate nu il poti cumpara separat ...doar impreuna cu tot calculatorul. Sper sa nu ai probleme destea . bafta :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

ceva problema similara am avut si eu cu masina (520d 2002)( doar ca la mine trebuia sa fie si umezeala afara ca sa mearga bine)

problema a fost senzorul de presiune atmosferica; se afla in interiorul ecu si din pacate nu il poti cumpara separat ...doar impreuna cu tot calculatorul. Sper sa nu ai probleme destea . bafta :thumbsup:

 

Si cum ti s-a diagnosticat asta?

Link to comment
Share on other sites

Ieri am schimbat electrovalva de la turbina, 320 ron Pierburg. S-a mai improspatat un pic mersul dar nu mult. Azi imi vine debitmetrul de aer, 335 ron tot Pierburg. Il montez si va tin la curent. L-am comandat ca ieri cand am scos mufa de la debitmetru s-a schimbat masina tare de tot. talpa la 1 si a 2-a viteza au scartait rotile (nu asta e scopul meu), dar de 1 an nu mai era saraca in stare de asa ceva.
Link to comment
Share on other sites

turbina ar "suge" tot aerul de pe pamant. o aud ff puternic. Nu fluiera, nu suiera, e doar ca un aspirator ff puternic

 

Electroventilatorul face asa, e normal. Si turbina suge dar nu o auzi, auzi numai daca suiera.

Link to comment
Share on other sites

turbina ar "suge" tot aerul de pe pamant. o aud ff puternic. Nu fluiera, nu suiera, e doar ca un aspirator ff puternic

 

Electroventilatorul face asa, e normal. Si turbina suge dar nu o auzi, auzi numai daca suiera.

 

Da, dar mi se pare ca face prea rau, fata de altele... Ma gandesc ca atunci cand au facut-o nu se auzea in halul asta <_< .

Link to comment
Share on other sites

stiu ca ti se pare o porcarie ceea ce o sa iti spun, dar schimba busonul de la ulei , poate sa ia aer pe acolo.

asa am rezolvat la o pisica cu turatiile. poate are efect si la tine, si oricum este o piesa destul de ieftina comparativ la ceea ce ai schimbat pana acum

Link to comment
Share on other sites

Ar putea fi si egr, curata-l bine pana se misca. Vent face pentru ca il solicita clima, sa raceasca instalatia. El pleaca in viteza numai cand trece de o anumita temperatura tot ansamblul climei. Edited by muv
Link to comment
Share on other sites

la fel am patit si eu asta vara. am schimbat debitmetru si nu a mai facut asa (pana acum o saptamana)cand a facut din nou doar la un drum mai lung este drept si tot asa la caldura. de atunci nu a mai facut desi parca ma astept. mi s-a recomandat scimbarea furtunelor de la vacuum egr. leam schimbat dar am gasit un furtun care nu era bagat nicaieri. era prins in cleme, dar avea ambele capete fara a fi conectate la ceva anume. acuma caut foto cu motoare similare sa vad unde duce fiecare furtun. asa ca daca dai galeria jos, fa te rog si o fotografie. astept sa vad ce solutii mai ai. mi s-a mai zis de valva de la egr, dar nu vreau sa o schimb pana nu vad ce este cu acel furtun.
Link to comment
Share on other sites

Si d c daca e clima oprita sau afara o temperatura mai scazuta nu mai apar probleme? :|

 

Avem 2 situatii:

1.cand porneste clima atunci porneste si electroventilatoru si intr-adevar nu ia din putere

2.cand este cald afara mai porneste un ventilator care este invartit de catre motor si acela este cel care ia din putere in functie de turatia motorului + zgomotul de tanc (vuietul acela puternic)

 

cand este primavara/toamna masina se simte cel mai bine

 

sunt convins ca sunt altii prin preajma care stiu exact la ce ma refer, speram sa dea si de acest topic.

Edited by quze
Link to comment
Share on other sites

Avem 2 situatii:

1.cand porneste clima atunci porneste si electroventilatoru si intr-adevar nu ia din putere

2.cand este cald afara mai porneste un ventilator care este invartit de catre motor si acela este cel care ia din putere in functie de turatia motorului + zgomotul de tanc (vuietul acela puternic)

 

cand este primavara/toamna masina se simte cel mai bine

 

sunt convins ca sunt altii prin preajma care stiu exact la ce ma refer, speram sa dea si de acest topic.

 

Ok, deci exista un ventilator legat la motor (pe turatia lui), care nu functioneaza permanent ci doar cand se incalzeste foarte tare motorul.Are sens si daca nu ma insel chiar am vazut asta.

Daca si la voi se intampla asta atunci e ok... Se poate insa verifica daca toti parametrii care pornesc ventilatorul sunt ok? :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.