Jump to content

NU mi se aprinde CHECK ENGINE


Recommended Posts

La un e46 din 98 nu mi se aprinde nici cand pun contactul. Masina o am de putin timp, si sigur a fost manarita, dar nu stiu din ce cauza pt ca pana acum a functionat fara probleme (o am de 3 luni).

Aveti idee de unde si cu ce as putea sa incep sa-l fac din nou functional?

Edited by thisadi
Link to comment
Share on other sites

Restul beculetelor cu ulei, baterie, etc se aprind

Sigurantele le-am luat pe toate la rand acum cateva zile, si toate sunt intregi

 

Nici nu mi-am dat seama de treaba asta pana de curand , cand am fost la service sa-i fac revizia, si i-am rugat pe cei de acolo sa-mi puna un pic testerul pe ea, asa , ca fapt divers

si mi-a dat o eroare la pompa de aer secundara (malfunction ceva ...), desi mie nu mi se aprinsese Check Engine ... Mi-au sters eroarea, am facut o tura cu masina prin oras, m-am intors la ei, au pus iar testerul, si eroarea nu a mai aparut (si ca o discutie separata, cand am zis ca am verificat sigurantele acum cateva zile, am gasit o siguranta mare de 50A arsa, care ar fi exact de la pompa asta de aer secundara; am pus alta si nu a mai ars-o) ... Chestia e ca in tot acest timp motorul a mers fara ezitari, impecabil chiar (si cu siguranta arsa si cu ea schimbata)

Edited by thisadi
Link to comment
Share on other sites

Nu am idee in leg cu eroarea si cu siguranta arsa,insa ai sesizat vreo diferenta intre perioada cand se aprindea cek engine si cea in care nu se mai aprindea? ca ma gandesc daca nu s-a schimbat comportamentul masinii,e posibil -cum am mai spus- sa ti se fi ars doar becul. Mie mi s-au ars vreo 2 becuri prin bord,deci se poate intampla.
Link to comment
Share on other sites

Aaaaa,deci nu ti se aprindea nici inainte????

 

Pai asa zi omule,ca n-ai vazut sa ti se aprinda becul la ceck engine,de ce n-ai explicat cum trebuie si ne lasi sa transpiram degeaba :sweat: ? pai daca nu ti se aprinde,nu e nici-o problema!!! exista masini ca si a mea dealtfel care NU se aprinde ceck-ul deloc la punerea contactului,pur si simplu asa e setat sa nu se aprinda; acela se aprinde DOAR in cazul in care ai vreo problema majora la motor,insa atentie ca NU se va aprinde nici in cazul altor probleme minore cum ar fi scurgeri de lichide,termostat blocat,etc....

Link to comment
Share on other sites

e chiar ciudat, e al 3-lea e46 pe care il detin si am avut si un e36, si la toate, cand puneam contactul, se aprindea Check'ul pana porneam si dupa se oprea (daca nu aveam vreo eroare memorata)

 

o sa incerc maine sa desfac ceasurile sa vad daca e ceva suspect pe acolo

Link to comment
Share on other sites

e chiar ciudat, e al 3-lea e46 pe care il detin si am avut si un e36, si la toate, cand puneam contactul, se aprindea Check'ul pana porneam si dupa se oprea (daca nu aveam vreo eroare memorata)

 

o sa incerc maine sa desfac ceasurile sa vad daca e ceva suspect pe acolo

 

 

Colegu',eu am e36...la fel si eu traiam cu impresia "de ce nu se aprinde ceck engine dom'le?". Acum ceva timp am demontat ceasurile si "surpriza!!!", nu aveam bec; pun bec in locasul respectiv,mai completez ce era lipsa pe-acolo si....PAUZA!!...tot nu se aprindea becul,dupa care am mers la un specialist i-am explicat si am intrebat...si mi-a spus ca sunt masini ce nu li se aprinde becul la ceck engine,ci doar atunci cand are o problema majora la motor. Aaaa,si mi-a mai spus ca m-am chinuit degeaba sa bag becuri prin bord ca depinde de tipul masinii daca functioneaza sau nu.

Link to comment
Share on other sites

Colegu',eu am e36...la fel si eu traiam cu impresia "de ce nu se aprinde ceck engine dom'le?". Acum ceva timp am demontat ceasurile si "surpriza!!!", nu aveam bec; pun bec in locasul respectiv,mai completez ce era lipsa pe-acolo si....PAUZA!!...tot nu se aprindea becul,dupa care am mers la un specialist i-am explicat si am intrebat...si mi-a spus ca sunt masini ce nu li se aprinde becul la ceck engine,ci doar atunci cand are o problema majora la motor. Aaaa,si mi-a mai spus ca m-am chinuit degeaba sa bag becuri prin bord ca depinde de tipul masinii daca functioneaza sau nu.

de asta se explica atunci ca multe am vazut fara bec..

Link to comment
Share on other sites

check engine se aprinde atunci cand pui contactul si se stinge atunci cand porneste motorul , daca nu vi se aprinde fie e ars becul fie a fost matrasita bordul/masina..

 

 

POIUYT (mama ce ma mai chinui sa-ti scriu nick-ul :angry2: ),crede-ma ca n-am nici-o luna de cand am fost cu ea la electrician,si m-am uitat bine cand a dat ala ceasurile(ca le-am mai dat si eu o data mai demult,exact ce i-am povestit colegului),am bagat becuri in locuri unde chiar nu-si aveau rostul,si nu am probleme cu bordul,sau ceasuri sau indicatoare etc. Si unde mai pui ca am 2 martori,pe unul scrie mai mare CECK,iar pe celalalt scrie mai mic ceck engine,ambele de culoare galbena...si nu se aprinde niciunul cu toate ca la ora actuala am becurile bagate. A,si am mai completat pt cativa martori,unul fiind pt ASC daca nu ma insel(triunghiul acela rosu),insa stiu ca nu mi se aprinde pt ca nu am asa ceva pe masina.

Link to comment
Share on other sites

POIUYT (mama ce ma mai chinui sa-ti scriu nick-ul :angry2: )

Hai ca asta e tare :). Tu ai nick-ul cat China si te plangi de al lui POIUYT, care este cel mai simplu din lume. Pur si simplu apesi la rand, de la dreapta la stanga, tastele de la P la T :) .

Link to comment
Share on other sites

Hai ca asta e tare :). Tu ai nick-ul cat China si te plangi de al lui POIUYT, care este cel mai simplu din lume. Pur si simplu apesi la rand, de la dreapta la stanga, tastele de la P la T :) .

 

Mda....uite ca nu mi-am dat seama...:bashwall: ,asta e,se mai intampla!:)

Link to comment
Share on other sites

eu am un e46 318i si aveam aceeasi problema ca sa zic asa si cand am dat bordu jos era acoperit ledu cu o bucata de servetel . l-am scos se aprinde becu dar se stinge dupa pornire.pe tester aveam o eroare la nush ce vacuum si cred ca statea aprins becu si de asta l-a acoperit omu de la care am luat masina .
Link to comment
Share on other sites

Da, inainte sa ma apuc sa desfac ceasurile, am facut testul ala in care se aprind toate becurile si acele, si Check-ul s-a aprins la test. Deci e plauzibila chestia cu aprinsul lui doar la o problema mai grava la motor, dar, ca o intamplare (sau nu), am fost azi la service-ul unde am facut revizia, si unde, o data cu uleiul am schimbat si senzorul de nivel ulei. L-am schimbat pt ca mi se aprindea becul galben la scurt timp dupa ce porneam motorul, si dupa ce statea aprins vreo 10 secunde se stingea. M-am intors pt ca senzorul nou e defect, se aprinde dupa vreo 10-15 minute de mers si nu se mai stinge deloc. Au pus testerul pe masina si printre cateva alte erori, era si asta cu senzorul de nivel care nu functiona corespunzator. In fine, se schimba pe garantie. Ideea e ca celelalte erori erau cam asa: defectiuni la sistem auxiliar aer , sistem alimentare combustibil , sonda noxe si ceva la aerul conditionat, ceva cu treapta superioara la clima defecta. Ma gandem si eu, daca la erorile astea nu se aprinde Check-ul, cam cat de grave trebuie sa fie problemele la motor ca sa se aprinda?
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.