Jump to content

problema necunoscuta


Recommended Posts

Crede-ma ca vorbesc in cunostinta de cauza (era doar o presupunere din partea mea - daca vrei sa verifici bine daca nu nu), Prima data desfa cotul de la debitmetru si verifica daca este ceva ulei prin imprejurul ei.

pana la intrarea in turbo tot aerul este aspirat, nu stiu de unde ai scoso paia cu presiunea.

Link to comment
Share on other sites

mai verifica si asta senzoru de presiune de pe galeria de admisie . piesa nr 16

 

 

+ 1

 

poiuyt este vb de piesa 6

 

cine sa faca presiune pana in turbo? (filtru de aer sau debitmetru?) in cel mai rau caz poate trage aer fals desi nu prea cred asta.

 

m-am exprimat eu gresit :D

Link to comment
Share on other sites

+ 1

 

poiuyt este vb de piesa 6

 

cine sa faca presiune pana in turbo? (filtru de aer sau debitmetru?) in cel mai rau caz poate trage aer fals desi nu prea cred asta.

 

m-am exprimat eu gresit :D

piesa nr6????sau 16???cea din spatele admisiei?...senzorul acesta s-o potrivi de la cel de 136cp???makr sa vad dak de la ala e...:|

Link to comment
Share on other sites

piesa nr6????sau 16???cea din spatele admisiei?...senzorul acesta s-o potrivi de la cel de 136cp???makr sa vad dak de la ala e...:|

frate am schimbat si senzorul din spatele admisiei si degeaba...:(la fel merge...nici o diferenta!!!!c sa mai verific/???

Link to comment
Share on other sites

Cu certitudinea ca o sa ma injuri sau o sa te apuce dracii, iti spun opinia mea:

 

Cazul tau este unul aparent destul de comun si des intalnit si care te face sa te urci pe pereti pentru ca nu-i dai de cap... 0 erori deci in teorie totul ok, dar in practica e alta poveste...

 

Am un prieten mecanic (un mecanic EXCEPTIONAL doar ca are un stil de a munci de zici ca pleci cu masina intr-o punga de la el) si tot relatandu-i probleme gen a ta, de fiecare data imi raspundea acelasi lucru: debitmetru... acum STIU ca abia l-ai schimbat si e nou, dar din nefericire asta nu inseamna ca e si bun... foarte multi s-au plans de Bosch-uri ca nu tin mai deloc iar pe de alta parte sunt care nu au avut probleme sute de mii de km.

 

Si eu am debitmetru nou nout Bosch si turbina nou nouta si injectoare cu duze noi si electrovala de la turbina noua (ba chiar modelul nou fara inelul metalic) si furtune de vacuum noi (absolut toate) si EGR-ul luna si nu trage la joase nici s-o f**i.

 

Am comandat vineri un senzor de debitmetru si il astept sa-mi ajunga maine... pana la urma si eu sunt in pana de idei si la capatul rabdarii... am toate sperantele in acest senzor... daca se adevereste o sa fiu foarte bucuros sa-ti dau pontu', dar asta DOAR in cazul in care rezultatul este cel cautat si asteptat.

 

 

Pe de alta parte, mi-am comandat senzorul si ca sa am motiv puternic sa-i sar pretenului meu in cap (ca noi doi suntem ca apa si uleiul) :D

Link to comment
Share on other sites

Cu certitudinea ca o sa ma injuri sau o sa te apuce dracii, iti spun opinia mea:

 

Cazul tau este unul aparent destul de comun si des intalnit si care te face sa te urci pe pereti pentru ca nu-i dai de cap... 0 erori deci in teorie totul ok, dar in practica e alta poveste...

 

Am un prieten mecanic (un mecanic EXCEPTIONAL doar ca are un stil de a munci de zici ca pleci cu masina intr-o punga de la el) si tot relatandu-i probleme gen a ta, de fiecare data imi raspundea acelasi lucru: debitmetru... acum STIU ca abia l-ai schimbat si e nou, dar din nefericire asta nu inseamna ca e si bun... foarte multi s-au plans de Bosch-uri ca nu tin mai deloc iar pe de alta parte sunt care nu au avut probleme sute de mii de km.

 

Si eu am debitmetru nou nout Bosch si turbina nou nouta si injectoare cu duze noi si electrovala de la turbina noua (ba chiar modelul nou fara inelul metalic) si furtune de vacuum noi (absolut toate) si EGR-ul luna si nu trage la joase nici s-o f**i.

 

Am comandat vineri un senzor de debitmetru si il astept sa-mi ajunga maine... pana la urma si eu sunt in pana de idei si la capatul rabdarii... am toate sperantele in acest senzor... daca se adevereste o sa fiu foarte bucuros sa-ti dau pontu', dar asta DOAR in cazul in care rezultatul este cel cautat si asteptat.

 

 

Pe de alta parte, mi-am comandat senzorul si ca sa am motiv puternic sa-i sar pretenului meu in cap (ca noi doi suntem ca apa si uleiul) :D

nu am de ce sa iti sar in cap ca ti-ai zis opinia si u...dar pb e ca am doua debitmetre care functioneaza perfect...singurul lucru care nu l-am mai schimbat e EGR-ul ....si electrovalvele alea...in rest e noua:(...acum sa vad care il intereseaza restul pieselor pe care le am...debitmetru,senzor admisie,intercooler,admisie,injectoare...si multe altele...

Link to comment
Share on other sites

Nu ai turbina cu valva electronica ? ..ca in cazul asta ai doar o electrovalva care, daca a luat-o razna, nu inchide ERG-ul ceea ce duce la un amestec naspa, sarac in aer.

 

Daca zici ca debimetrele sunt perfecte (eu te cred dar cu MARI retineri in urma relatarilor a zeci de posesori de BMW e46 diesel) si restul ai schimbat, nu ramane decat dracovenia de EGR si termostatul de la EGR.

 

Ai facut un test de aer ? sa masori daca debitul intrat si masurat este cel asteptat de DDE.

Link to comment
Share on other sites

Nu ai turbina cu valva electronica ? ..ca in cazul asta ai doar o electrovalva care, daca a luat-o razna, nu inchide ERG-ul ceea ce duce la un amestec naspa, sarac in aer.

 

Daca zici ca debimetrele sunt perfecte (eu te cred dar cu MARI retineri in urma relatarilor a zeci de posesori de BMW e46 diesel) si restul ai schimbat, nu ramane decat dracovenia de EGR si termostatul de la EGR.

 

Ai facut un test de aer ? sa masori daca debitul intrat si masurat este cel asteptat de DDE.

debitmetrul e verificat si parametrii lui sunt OK...si turbina si EGR-ul au fiecare electrovalva lor...turbina baga presiunea normala...ce am observat e ca dak opresc motorul si sunt cu capota ridicata si ascult atent electrovalva de la turbo bazaie circa 5 secunde dupa care se opreste....p cand cealalta de la EGR nu face asa...:|si cu debitmetru am luat si altele de pe alte masini...la fel mergea...l-am pus pe al meu p alta...merge perfect...:(daia vreau sa vad c are...

 

mai verifica si asta senzoru de presiune de pe galeria de admisie . piesa nr 16

am cumparat altul nou...si tot la fel merge...:(

Link to comment
Share on other sites

...ce am observat e ca dak opresc motorul si sunt cu capota ridicata si ascult atent electrovalva de la turbo bazaie circa 5 secunde dupa care se opreste...

 

 

HA! ...interesant...

 

Ma pusesem eu la un moment dat sa anulez EGR-ul si primul lucru care l-am facut a fost sa scot furtunasul de vacuum si sa-l infund cu un surubel... stii care a fost rezultatul ??

 

 

Rezultatul a fost o bazaiala de la electrovalva de cateva secunde dupa oprirea motorului... interesant, nu ?

 

Deci electrovalva trage, dar problema e ca n-are ce, ceva o tine... in cazul meu era surubelul care n-o lasa sa-si faca treaba, la tine e ori valva de la actuatorul geometriei ori geometria ori furtunul infundat/obstructionat (nu vad cum ca e scurt) ori poti avea furtunele inversate (nu e exclus).

Link to comment
Share on other sites

NU am stiut ce este nou.Chiar ai o problema dubioasa,ai schimbat aproape totul.Verifica si pedala de acceleratie.

te referi la senzorul de la pedala de acceleratie???e verificat...functioneasza perfect:(...chiar am facut-o noua...turbina noua,injectoare noi,debitmetru nou,intercooler nou,.admisie noua,motorul are compresia perfecta,senzorul de la admisie nou,nush2 c sa mai verific:(daia e dubioasa treaba...dak as gasi pe cineva care are ca a mea sa iau de pe aia electrovalvele sa vad dak e diferenta,dak nu e sa icnerc si EGR-ul poate nu funtioneaza in parametrii...ca in interiorul lui e curat...tija se misca chiar f bn...dar ma gandesc membrana aia de unde intra furtunasul de vaccum poate o avea cv blocat...sau o fi crapata...nush2 c sa zic...:|

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.