Jump to content

seria 3 (e46)


clawdiu

Recommended Posts

salut.

 

am gasit un seria 3, e46, din 98 cu 295.000km... amuzant ca in anunt nu scrie ce motorizare are, dar pot afla rapid,nu este asta o problema. spuneti-mi va rog cum vi se pare faza asta cu atatia km... merge sau nu? cat mai duce masina asta?sau cat poate duce in medie un motor de seria 3...multumesc

Link to comment
Share on other sites

Toata lumea se sperie de kilometraj mare, de parca restul masinilor in vanzare (care au in medie 140-150k km) au km reali :))

 

Un motor duce mai mult decat isi pot imagina majoritatea, evident conteaza intretinerea si exploatarea sa fie corespunzatoare.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

salut

 

un link cu masina pe care o vand.

accept orice test doresti, la orice reprezenta sau daca ai vreun prieten care are un tester, nu este nici o problema.

 

http://www.bmwclub.r...-carte-service/

 

in prezent masina are triple si stopurile de pe portbagaj de facelift " le-am schimbat " - daca vrei, pot face poze si la triple, ca s avezi cum da acum. de altfel, le am si pe cele vechi

multumesc,dar in primul rand nu dispun de acesti bani, si apoi nici km nu cred ca sunt reali. (nu am prea folosit forumul asta,dar am ceva cunostinte totusi) sunt metode ca sa stergi definitiv nr de km. stima. sper ca nu te-am suparat.daca am facut-o, imi cer scuze.

Link to comment
Share on other sites

Si cum Doamne vrei sa o cumperi dar tu habar nu ai ce motorizare are?Macar stii ceva despre masina aia in afara de pret si km?Ma abtin...

 

Din poza atasata,pare a avea interiorul farurilor argintiu.De regula asa e la 330-uri.

ma interesez intai daca se merita sa aflu si celelalte informatii...

 

"bmw e-46 con 295.000 km,color gris metalizado,asientos de cuero,techo solar,apoyabrazos central,aleron tipo m3,pilotos blancos,cristales tintados,llantas de aleacion 17",radio cd con mp3 y puerto usb,molduras interiores color gris plata,tambien disponible la radio original,contactar por telefono "

Link to comment
Share on other sites

Eu nu cred ca inca din primul an "de viata" al E46-lui s-a fabricat 330i/d-ul.Corectati-ma daca gresesc.Cat despre interiorul farurilor argintiu, acesta se poate schimba, in schimb manerele usilor cred ca il dau de gol.Cel mai probabil este vorba despre un 316i, 318i sau 320d.Eu zic sa te interesezi, pretul pare atractiv, iar cat despre kilometrii...asta e, totusi e o masina din 1998.
Link to comment
Share on other sites

nu...o sa-mi caut ceva cu mai putini km totusi...mi se pare cam mult...

 

si daca tot nu il vreau pe asta, continuati va rog cu pareri.

 

 

http://www.segundamano.es/madrid/bmw-serie-3-e-46/a27794989/?ca=28_s&st=s&c=4

 

se mai gasesc tot pe aici bmw-uri bune,la preturi bune. in special am observat ca seria 5-urile sunt mai ieftine ca 3-urile aici..sau poate o fi o chestiune generala...

Link to comment
Share on other sites

Pe forum se poate discuta verzi si uscate.Fiecare isi da cu parerea vazand o poza irelevanta.Cea mai buna varianta e sa mergi cu cineva care se pricepe cat de cat sa vedeti masina impreuna.In realitate altfel se vede masina decat in poze(in poze toate sunt frumoase).

Partea cu kilometrii nu ar trebui sa te deranjeze prea tare.....oricum nu poti sa stii vreodata daca sunt reali sau nu la nici o masina,doar daca cumperi tu masina noua noutza.

Important e ca masina sa fie in stare buna atat estetic cat si mecanic.De asta e bine sa mergi cu cineva care cat de cat se pricepe.Cu cateva informatii de pe forum e destul de sumar sa cumperi o masina.

Vizioneaza mai multe masini inainte sa te decizi si mergi in probe cu ele.

Bafta.

Edited by Zoki
Link to comment
Share on other sites

Pe forum se poate discuta verzi si uscate.Fiecare isi da cu parerea vazand o poza irelevanta.Cea mai buna varianta e sa mergi cu cineva care se pricepe cat de cat sa vedeti masina impreuna.In realitate altfel se vede masina decat in poze(in poze toate sunt frumoase).

Partea cu kilometrii nu ar trebui sa te deranjeze prea tare.....oricum nu poti sa stii vreodata daca sunt reali sau nu la nici o masina,doar daca cumperi tu masina noua noutza.

Important e ca masina sa fie in stare buna atat estetic cat si mecanic.De asta e bine sa mergi cu cineva care cat de cat se pricepe.Cu cateva informatii de pe forum e destul de sumar sa cumperi o masina.

Vizioneaza mai multe masini inainte sa te decizi si mergi in probe cu ele.

Bafta.

aaa,nu, stai linistit.niciodata nu merg cu ochii inchisi sa cumpar masini.plus de asta,ma pricep si eu...ce-i drept mai putin la bmw...dar ma pricep si acolo. dar o sa imi caut una cu km mai putini totusi, si na, iti poti da seama oarecum daca sunt reali sau nu uitandu-te la micile detalii, diverse elemente uzate si etc.

 

merci

Link to comment
Share on other sites

masina din poza e diesel cel putin asa scrie in anunt. ramane sa mai afli care dintre diesel e mai exact. apoi legat de nr de km e greu sa gasesti masina cu o vechime de aproximatic 13 ani sub 200.000 km. In Romania faci in medie 15000 pe an deci din punctul meu de vedere e aproape imposibil sa gasesti masina sub 200. Eu zic sa cauti un benzinar cu istoric. Daca nu gasesti cu istoric poate ai noroc si are vreo eroare inregistrata si poti afla aproximativ nr de km reali. Daca a avut grija de masina te pot pacali si micile detalii. Bafta Edited by dxdx
Link to comment
Share on other sites

masina din poza e diesel cel putin asa scrie in anunt. ramane sa mai afli care dintre diesel e mai exact. apoi legat de nr de km e greu sa gasesti masina cu o vechime de aproximatic 13 ani sub 200.000 km. In Romania faci in medie 15000 pe an deci din punctul meu de vedere e aproape imposibil sa gasesti masina sub 200. Eu zic sa cauti un benzinar cu istoric. Daca nu gasesti cu istoric poate ai noroc si are vreo eroare inregistrata si poti afla aproximativ nr de km reali. Daca a avut grija de masina te pot pacali si micile detalii. Bafta

sub 200 nu, dar macar sub 300. asta deja are aproape 300.

 

despre benzinare nu am pareri prea bune. chiar vreau o parere.am impresia ca consuma cam mult...si nu cred ca se compara cuplul de pe benzina cu cuplul de pe diesel...

 

.da,ma si pot insela daca e intretinuta bine,dar atunci oricum e bine si na,inseamna ca nu a tras de ea si e ok si asa.

Link to comment
Share on other sites

pai primul pas ar fi sa te hotaresti ce cilindree vrei. pana in 2000 sau pana in 3000. Dupa ce te ai hotarat incepi si aduni date despre motoarele diesel si benzina (consum, intretinere, posibile hibe de proiectare). Spre exemplu la un diesel te poti astepta si la o turbina. Apoi mergi si cu un benzinar si cu un diesel si vezi care iti place mai mult. Paririle sunt subiective. Eu am avut diesel si acum am benzina si nu m-as intoarce la diesel. Da un benzinar consuma dar imi place. Bafta
Link to comment
Share on other sites

pai primul pas ar fi sa te hotaresti ce cilindree vrei. pana in 2000 sau pana in 3000. Dupa ce te ai hotarat incepi si aduni date despre motoarele diesel si benzina (consum, intretinere, posibile hibe de proiectare). Spre exemplu la un diesel te poti astepta si la o turbina. Apoi mergi si cu un benzinar si cu un diesel si vezi care iti place mai mult. Paririle sunt subiective. Eu am avut diesel si acum am benzina si nu m-as intoarce la diesel. Da un benzinar consuma dar imi place. Bafta

min 1800, maxim 2500 pe diesel.

 

da, benzina o simti puternic cand o calci pe moment,dar motorina o simti cand se duce puternic. :D

am condus si bmw benzinar si diesel, benzinarul e mai agresiv,dar motorina am spus, se duce mai tare in lung.

 

acum depinde,daca as gasi un benzinar mai ieftin ca un diesel,e posibil sa imi iau de ala...conteaza si partea financiara...

Link to comment
Share on other sites

pai din cate stiu eu 2500 diesel nu e asa ca ramane 318d sau 320d. As recomanda 320d cu 150 cp dar acesta s a pus din 2001. Pe benzina as merge pe un 325i

da oricum pe asta nu il vreau... altul ce voi gasi deacuma...

 

da,un 320d ar fi ok tare...

 

si 320 sub anul 2001 cati cai are? sau exista 320?

Link to comment
Share on other sites

min 1800, maxim 2500 pe diesel.

 

da, benzina o simti puternic cand o calci pe moment,dar motorina o simti cand se duce puternic. :D

am condus si bmw benzinar si diesel, benzinarul e mai agresiv,dar motorina am spus, se duce mai tare in lung.

 

acum depinde,daca as gasi un benzinar mai ieftin ca un diesel,e posibil sa imi iau de ala...conteaza si partea financiara...

 

Cred ca e invers. Dieselul e mai puternic si simti asta cand o calci pe moment deoarece cuplul e la turatii mici in jur de 2000rpm apoi moare repede pe la 4000-4500 cuplul fiind mult mai mare la diesel. In schimb benzinarul accelereaza liniar pana la 6000-6500. Parerile difera trebuie sa iti iei ce iti place. Sunt unii oameni care urasc vibratile deci.. clar nu vor diesel.

Link to comment
Share on other sites

Sunt unii oameni care urasc vibratile deci.. clar nu vor diesel.

 

daca este un motor mare, minim 3000 , nici nu simti ca e diesel(sunet sau vibratii) , in plus la 2.0d intretinut iar nu se simt vibratiile in interior, la exterior sunetul este evident.

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

daca este un motor mare, minim 3000 , nici nu simti ca e diesel(sunet sau vibratii) , in plus la 2.0d intretinut iar nu se simt vibratiile in interior, la exterior sunetul este evident.

 

eu unu nu am nimic cu dieselul. Imi place si diesel si benzina. Sunetul imi place mult mai mult la benzina si cum urca in ture ... E adevarat nu se simt vibratiile dar unii chiar sunt fixsiti :)) si sensibili.. dupa cum am zis parerile difera.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca e invers. Dieselul e mai puternic si simti asta cand o calci pe moment deoarece cuplul e la turatii mici in jur de 2000rpm apoi moare repede pe la 4000-4500 cuplul fiind mult mai mare la diesel. In schimb benzinarul accelereaza liniar pana la 6000-6500. Parerile difera trebuie sa iti iei ce iti place. Sunt unii oameni care urasc vibratile deci.. clar nu vor diesel.

parerea asta o am eu si altii pe care ii cunosc.acum depinde. dar mai explic odata parerea mea.

daca e sa o luam pe linie dreapta.

benzina.pleaca,depaseste dieselul si se duce o perioada

dieselul.pleaca dupa benzina,dar depaseste benzina in lung.

 

vibratiile depind de masina si de cat de bine e intretinuta, si automat si de motor.

Link to comment
Share on other sites

daca sunt ambele turbo, sta mai bine benzina...oricum , in ziua de azi sunt foarte comparabile

 

http://www.youtube.com/watch?v=3bsn1pn1QBI

am vazut finish inainte sa se termine treaba la benzina si sa vina din urma dieselul sa depaseasca :)) glumesc. da,e probabil o turbina sa rezolve oarecum problema,dar in lung tot tinde sa apara din urma dieselul..parerea mea :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.