Jump to content

M3 sau 335 i Performance? Ce ati alege voi?


adru

Recommended Posts

Salut,asi avea nevoie de sfatul vostru,vreau sa-mi schimb masina si am 2 oferte.Prima M3,2008,cumparat Bavaria,87000km,gri inchis,interior rosu,cutie DKG,EDC,scaune incalzite,electrice,clima,pretul este de 50.000 euro cu tva.A doua varianta,Bmw 335i coupe cu pachet Performance(bara fata,roti pe 19,difusor spate,evacuare,scaune fata schimbate+volan alcantara,trimuri carbon lacuit,motor 340 cai)alb,interior negru,cutie cu dublu ambreiaj,clima ,navigatie,harman kardon,17000km,garantie 2013 sau 100.000km,pretul este 49.000 euro cu tva.Ambele masini le cumpar in leasing,nu ma intereseaza consumul.Imi doresc foarte mult M3-ul,singura problema ar fi nr de km si faptul ca a iesit din garantie,si nu mai pot prelungi garantia.
Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa mergi pe varianta m3, doar ca prețul este Putin piperat, in Germania te-ai interesat? Știam ca prețurile ĂŽncep de la 33k, plus dacĂŁ ai noroc prinzi si garantie

Da asa este,dar la 33000 adauga taxa de inmatriculare de 9000 si ceva,motorul fiind euro4 in 2008,te apropii de pretul la care il iau pe asta.Daca nu era iesit din garantie il luam imediat.

Link to comment
Share on other sites

Cam cu dus intors si intrebarea ta. Daca 335i Performance e cel pe care l-a avut Automobile Bavaria si a fost folosit mai mult pt demonstratii, test driveuri si alte teste... Cei 17.000 km inregistrati pe bord au fost facut in conditii cam dure. Dar garantia te scuteste de niste griji.

 

M3 cu 87 000km la 50 000 eur... Foarte scump si cu multi km.

 

Eu personal as opta pentru 335i Performance. O gasesc si mai "eye catching" decat M3.

Vezi ca mai e una la MotorAG cu mai putini km: http://www.autovit.ro/bmw-335-C18355039.html

Link to comment
Share on other sites

Cam cu dus intors si intrebarea ta. Daca 335i Performance e cel pe care l-a avut Automobile Bavaria si a fost folosit mai mult pt demonstratii, test driveuri si alte teste... Cei 17.000 km inregistrati pe bord au fost facut in conditii cam dure. Dar garantia te scuteste de niste griji.

 

M3 cu 87 000km la 50 000 eur... Foarte scump si cu multi km.

 

Eu personal as opta pentru 335i Performance. O gasesc si mai "eye catching" decat M3.

Vezi ca mai e una la MotorAG cu mai putini km: http://www.autovit.ro/bmw-335-C18355039.html

Despre asta e vorba,acum are 17.000km.

Link to comment
Share on other sites

Aleg 335d,caci asta e viitorul , cand se va face 7-8 lei benzina o sa fie inutila cam orice masina pe benzina.

 

Strict pentur performante M3 daca se poate si cu particula CSL .

Pana se face 8 lei litrul de benzina, poate se desteapta romanii si ies in strada pentru proteste adevarate, nu mascareala care a fost pana acum :)

Link to comment
Share on other sites

Dintre cele doua, eu personal, as alege 335-ul deoarece este mai noua, are garantie, km putini si pachetul de intretinere gratuita pana la 100.000 km. M-ul este cu totul si cu totul alta masina, si daca esti dispus sa dai atatia bani pe o masina performanta mai bine mai maresti bugetul sa cumperi un M3 mai nou si km putini.
Link to comment
Share on other sites

Nu iese nimeni in strada, prefera sa renunte la mancare , haine,si orice alt lucru necesar, dar sa pastreze masina.

 

Eu voi folosi masina strict pentru mers extern si voi lua un scuter/motor ceva mic pt oras.

 

Vom ajunge sa facem plinul in oras pentru a avea o autonomie cat decat.

 

La 7-8 lei nici masinile cu consum de 7% nu vor fi rentabile, pentru 100 de km in oras la un consum 12.-13 va fi necesar 100 de lei.

 

Nimeni nu iese in strada pentru ca preturile sunt justificate cu cotatiile internationale si pretul similar din germania austria franta , etc.

 

Masinoaiele pe benzina peste 2.0 vor deveni monstri consumatori care nu vor mai fi doriti de nimeni, vor fi niste preturi derizorii,si de-abia astept sa cummpar ceva de 4.-5.0 la pret de nimic.

Link to comment
Share on other sites

Aleg 335d,caci asta e viitorul , cand se va face 7-8 lei benzina o sa fie inutila cam orice masina pe benzina.

 

Strict pentur performante M3 daca se poate si cu particula CSL .

 

Viitorul .... diesel ? Nu prea cred. Cred ca o sa umblam toti cu priza de 380V :)

In plus, cand benzina o sa fie 7-8 lei, motorina o sa fie 6,5 - 7,5 lei. Oricum, din cate am inteles nu il intereseaza consumul; ma gandesc ca nici anul viitor, cand ajungem la preturile alea, nu o sa il intereseze.

 

On topic: eu as merge pe un alt M3, cu mai putini km.

Link to comment
Share on other sites

Da , viitorul este deocamdata in dizel, cifrele vanzarilor spun acest lucru.

 

Ca masinile electrice sa devina rentabile populatiei , ele trebuie sa-si justifice costurile prin volum mare.

 

Cum volumul de vehicule electrice produs la ora actuala este aproape 0 , si pretul este de asemenea pe masura numarului de unitati produse.

 

Nu stiu cat vor dori sa dea 40.000 pe un Prius sau Volt , in loc sa-si ia 320d si sa le ramana 25.000 in buzunar.

 

Plus sa nu-si imagineze nimeni ca ele vor merge mocca. pretul va fi inclus in consumul electric , care va ajunge similar celui pe benzina.

 

Cea mai economica metoda ramane,folosirea masinii cat mai rar sau chiar lipsa ei.

 

PS: si inca ceva, a iesit Lotus EVORa costa 130.000 full elctric .sau va iesi porsche 918 cu consum 3% 850.000 euro pret oficial.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Da asa este,dar la 33000 adauga taxa de inmatriculare de 9000 si ceva,motorul fiind euro4 in 2008,te apropii de pretul la care il iau pe asta.Daca nu era iesit din garantie il luam imediat.

Eu știam ca e cam 7000 taxa .. Oricum dacĂŁ mergi pe varianta m3 e mai bine sa ĂŽl iei de afara, ieși mai bine

Link to comment
Share on other sites

Eu știam ca e cam 7000 taxa .. Oricum dacĂŁ mergi pe varianta m3 e mai bine sa ĂŽl iei de afara, ieși mai bine

Nu ies mai bine din 2008 sau 2009 motorul este euro 4(taxa 9800 euro),pret in germania 35000-45000,din 2010 motor euro5(taxa 970 euro)pret 60000-70000 euro.

 

Scurt si simplu: M-ul este M.

Stiu si eu asta,si-mi doresc foarte mult M3,E92,dar problema este garantia.

Link to comment
Share on other sites

Daca ai pila la vama da, altfel te toaca 10.000.+ transport pe vapor.

 

Exista metode legale sa treci inmatricularea la masinile sport doar ca tre ceva investitii . :frantics:

 

Mai exista marea sansa daca nu ai pe cineva acolo sa nu iti ajunga ceea ce ai platit. :thumbsup:

 

 

A si am uitat acolo au cu totu alte norme de poluare, s-ar putea sa nu treaca nici un barem al RAR-ului bineinteles mirific care din euro 4 la nemti al face euro 3 la noi.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.