Jump to content

Scadere de putere!


_mx_

Recommended Posts

Salut!

Semnalez o situatie oarecum asemanatoare: la 320xd/2010,184cp...steptronic,17.000 km.> la plecarea de pe loc,creaza impresia ca se accelereaza in gol...parca ar patina ambreiajul(imi aminteste de dacie!!!),sau cand accelerez mai brusc fiind in mers,e aceeasi senzatie,deci-nu zvacneste-mai plastic spus...//masina e in garantie pana in 2013,totusi incerc sa aflu cate ceva, de aici,de la pasionati,pana ajung la BM...ms!

post-1739-0-82738000-1314627339_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Totusi a avut efect pozitiv schmbare injectorului cu fir needle motoon sensor?

 

La mine nu prea. Doar ca mi-a disparut eroarea dupa tester. Injectorul care il aveam pe masina, atunci cand l-am masurat arata 128 ohmi iar cel nou 102 ohmi. Am citit ca un injector bun, ca sa nu apara eroare, trebuie ai aiba intre 80 si 120 ohmi. Defectiunea in cazul meu, se tragea de la electrovalva de la EGR care era blocata si EGR-ul nu mai functiona corect, imi baga prea multe gaze si inneca motorul. Tin sa precizez ca dupa ce am schimbat injectorul cu fir, nu am mai avut nicio eroare. Electrovalva am depistat ca este defecta in momentul in care am scos furtunasul care vine din ea si intra in EGR si starea masinii s-a imbunatatit drastic! Nu tragea cum trage acum, dar nici nu se mai inneca. Sper sa fie de folos cuiva!

Edited by DJ Allexinno
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

La mine nu prea. Doar ca mi-a disparut eroarea dupa tester. Injectorul care il aveam pe masina, atunci cand l-am masurat arata 128 ohmi iar cel nou 102 ohmi. Am citit ca un injector bun, ca sa nu apara eroare, trebuie ai aiba intre 80 si 120 ohmi. Defectiunea in cazul meu, se tragea de la electrovalva de la EGR care era blocata si EGR-ul nu mai functiona corect, imi baga prea multe gaze si inneca motorul. Tin sa precizez ca dupa ce am schimbat injectorul cu fir, nu am mai avut nicio eroare. Electrovalva am depistat ca este defecta in momentul in care am scos furtunasul care vine din ea si intra in EGR si starea masinii s-a imbunatatit drastic! Nu tragea cum trage acum, dar nici nu se mai inneca. Sper sa fie de folos cuiva!

si eu am aceleasi simptome in plus am ceva intreruperi la accelerare usoara de la 1700 pana la 2200,cu furtunul scos de la egr nu mai face nimic urca constant in turatii dar se aprinde check engine,cat te-a costat electrovalva si daca au mai aparut probleme de atunci?..as vrea sa stiu si eu multumesc.

Link to comment
Share on other sites

E regulatorul de EGR! Are 2 furtunase...1 din ele duce in EGR si face vaccum! Daca scoti furtunul ala gros care iese din EGR si duce in intercooler vei vedea ca acel vaccum nu lucreaza tot timpul! Poti face o proba sa vezi ca am dreptate scotand furtunasul din egr si ii pui un surub de 5 in capat! Daca vrei da-mi ultimile 7 din seria de sasiu sa vad ce cod are regulatorul ca am eu vreo 3 pe acasa!

 

Am eu electrovalve...eu le zic regulatoare...daca ai observat cand nu iti mergea bn egr masina papa putin ulei;) iti apare eroare check engine cu mesaj increased emmisions!

Le dau la jumatate de pretul de magazin!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.