Jump to content

Scadere de putere!


_mx_

Recommended Posts

Va salut!

Imi cer scuze daca sa m-ai discutat treaba asta dar eu unu nu am gasit solutii la rezolvarea ei:

Am un e46 320d 136 CP.

Problema e ca : nu trece de 140 .

Cand sunt singur in masina masina trece de aceasta viteza, am ajuns si la 180 si cred ca mai mergea, nu ma interesa mai mult de aia nici nu am mai accelerato.

Cand sunt cu inca o persoana /3 sau 4 manifesta urmatoarea problema:

- sunt cu pedala de acceleratie apasta la maxim in treapta 4 sau 5 ( la fel face in ambele trepte) nu mai trece de 140 km/h.Cateodata se accelereaza greu si de la 100 km/h in sus, dar cand sunt singur merge foarte ok, nu sunt probleme de acceleratie, cand mai vine a doua persoana deja am probleme acestea?Va rog niste sugestii. multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Va salut!

Imi cer scuze daca sa m-ai discutat treaba asta dar eu unu nu am gasit solutii la rezolvarea ei:

Am un e46 320d 136 CP.

Problema e ca : nu trece de 140 .

Cand sunt singur in masina masina trece de aceasta viteza, am ajuns si la 180 si cred ca mai mergea, nu ma interesa mai mult de aia nici nu am mai accelerato.

Cand sunt cu inca o persoana /3 sau 4 manifesta urmatoarea problema:

- sunt cu pedala de acceleratie apasta la maxim in treapta 4 sau 5 ( la fel face in ambele trepte) nu mai trece de 140 km/h.Cateodata se accelereaza greu si de la 100 km/h in sus, dar cand sunt singur merge foarte ok, nu sunt probleme de acceleratie, cand mai vine a doua persoana deja am probleme acestea?Va rog niste sugestii. multumesc.

am avut o problema asemanatoare cu o dacia solenza. mi se intampla si cand intram in depasire , se tura pur si simplu dar nu tragea suficient. avea momente.. nu avea mereu aceasta simptoma. rezolvarea a fost un ambreiaj nou...poate fi si filtrul de aer...sau ceva injectoare infundate...asa e diesel-ul

Link to comment
Share on other sites

Pai cred ca nu a inteles ce inseamna "needle motion sensor" daca a mai postat despre debitmetru. Mergi la un service fa comanda si schimba injectorul sau intra la mica publicitate, nu dau nume sa nu se interpreteze. Edited by CatuXXX
Link to comment
Share on other sites

pai si in sarcina sa faca figuri injectorul cu fir?

de scos fum nu scoate, nu am fluctuatii la relantii, am citit pe aici ca la multe 320d-uri apare problema asta si unii zic ca e de la firul din capatul lui care face figuri.

Costa si o gramada de bani si mie ca il schimb degeaba :(.

Link to comment
Share on other sites

pai si in sarcina sa faca figuri injectorul cu fir?

de scos fum nu scoate, nu am fluctuatii la relantii, am citit pe aici ca la multe 320d-uri apare problema asta si unii zic ca e de la firul din capatul lui care face figuri.

Costa si o gramada de bani si mie ca il schimb degeaba :(.

 

Incearca sa scoti furtunasul care intra in EGR(cel care pleaca de la electrovalva piesa 4 de aici http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=EU51&mospid=47629&btnr=11_2229&hg=11&fg=45 ). Si eu am avut o problema asemanatoare saptamana trecuta; o calcam si parca se inneca, se ridica acul la consum, dar nu se accelera deloc. Daca ii dam inferioara, incepea sa traga ceva mai bine.

 

Daca cu furtunul scos merge mai bine, zic sa schimbi electrovalva. La mine asta a fost rezolvarea.

Link to comment
Share on other sites

Bun sfat. Nu conteaza ce problema are el, daca la tine asa a fost, sa schimbe si el electrovalva :).

 

Nu mai ametiti omul, daca pe tester i-a aparut ca problema este de la needle motion sensor, atunci trebuie sa verifice si sa schimbe injectorul respectiv, nu alte chestii gen nu stiu ce valva.

 

Acest injector are un traductor care indica ECU momentul inceperii injectiei. In lipsa semnalului sau daca semnalul este incorect motorul merge, dar ECU trece in safe mode (limp mode) si performantele se reduc.

 

Verifica ca mufa sa fie ok si firul sa nu fie intrerupt. Daca acestea sunt bune, ai nevoie probabil de un alt injector.

Ca sa nu dai banii degeaba e mai sigur sa mergi la un service care sa-ti confirme defectul.

Link to comment
Share on other sites

@paul

Eu am zis sa verifice cum merge cu acel furtun scos; daca merge mai bine, sigur e ceva la electrovalva (la mine era blocata pe deschis). Eroarea de needle motion sensor am avut-o si eu, am cumparat injector nou acum 10 zile, 12 milioane Bosch OE, l-am schimbat si degeaba. Masina tot avea acel lag. Apoi am schimbat electrovalva de la EGR sapt. trecuta si totul s-a rezolvat ca prin minune. Nu l-am sfatuit sa cumpere nimic, doar sa scota un furtun cateva minute si sa verifice cum merge cu el scos.

Link to comment
Share on other sites

Am mai pus masina pe tester si imi da urmatoarea eroare la DDE 3.0 :

65 DDE - Charge air pressure control

ce sensor e asta?

HAHA deci de la senzorul cu fir s-a ajuns tot la electrovalva EGR- nu este nici un zenzor este o valva ( impropriu spus electro - ca nu este electronica ) care regleaza presiunea din turbina catre admisie.

Ca atare de la turbina catre admisie se verifica toate furtunele: furtunele groase inclusiv itercolerul sa nu aiba fisuri; furtunele subtiri care trece pe langa cel de retur si merge la separatorul de gaze ( in spatele pompei servodirectie) sa nu fie rupt ca altfel nu face vacum si nu mere valva.

La senzorul cu fir nu o sa ai niciodata o lipsa de putere a motorului, in situatia ai intra motorul in safe mode: nu o sa aiba demarajul care il are in programul premium, si de obicei cand apare needel motion senzor este mai repede o eroare de alimentare incorecta

( presiune mai mica in pompa de injectie).

Referitor la valva EGR mai repede o cureti decat sa o schimbi.

Link to comment
Share on other sites

HAHA deci de la senzorul cu fir s-a ajuns tot la electrovalva EGR- nu este nici un zenzor este o valva ( impropriu spus electro - ca nu este electronica ) care regleaza presiunea din turbina catre admisie.

Ca atare de la turbina catre admisie se verifica toate furtunele: furtunele groase inclusiv itercolerul sa nu aiba fisuri; furtunele subtiri care trece pe langa cel de retur si merge la separatorul de gaze ( in spatele pompei servodirectie) sa nu fie rupt ca altfel nu face vacum si nu mere valva.

La senzorul cu fir nu o sa ai niciodata o lipsa de putere a motorului, in situatia ai intra motorul in safe mode: nu o sa aiba demarajul care il are in programul premium, si de obicei cand apare needel motion senzor este mai repede o eroare de alimentare incorecta

( presiune mai mica in pompa de injectie).

Referitor la valva EGR mai repede o cureti decat sa o schimbi.

 

Pressure Converter este denumirea exacta dupa realoem.com si este alimentata la 12V!

Link to comment
Share on other sites

am facut acum cateva teste cu masina, am scos mufa de la debitmetru am mers cu ea cam 1 km , e lesinata, am pus mufa la loc merge bine, deci cred ca debitmetru isi face treaba.

cand scoti mufa de la furtunul de la egr care duce in electrovalva ar trebui sa am vacum puternic in electro valva nu ? ("sa se simte ca trage aer nu ")?.Pozitia dracului sa scoti electrovalva aia, pana la urma am scos , dar ce sa curat la ea?Nu prea se simte ca trage aer asa puternic, sau e in functie de turatie?

Link to comment
Share on other sites

Bun, atunci arata-mi si mie linkul sa vad si eu alimentarea la un e46 de 136 CP. Referitor la problema cu presiunea, valva are depusa pe interiorul ei mizerie, care se curata cu solutie speciala sau decarbosol ( este DIY la rubrica privind curatarea EGR ), schimbi furtunele subtiri de la turbo catre valva, cureti separatorul (are un filtru de 1cmp), cureti senzorul dupa admisie si te uiti atent sa nu ai fisura si pe admisie si apoi treci la ce este furtun gros si intercooler, aici este simplu ca ai scurgere de ulei daca ai fisura sau daca trage aer fals. Este cea mai simpla si ieftina problema a BMW ( asta daca nu este cazul sa cumperi EGR, intercooler, sau admisie.
Link to comment
Share on other sites

Prima si prima data verifica daca tija de la turbina se deschide la maxim la pornirea motorului (vezi si pe youtube cum tb sa fie), daca nu faci exact ce a spus si Florinkim sa verifici furtunele vaccum si sa cureti electrovalva sau sa faci schimb intre ele ( electrovalva turbo - electrovalva egr)
Link to comment
Share on other sites

Am mai pus masina pe tester si imi da urmatoarea eroare la DDE 3.0 :

65 DDE - Charge air pressure control

ce sensor e asta?

 

sa nu fie senzorul 17

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=11_2107&hg=11&fg=40

 

la motorul de 150 de cai mai exista un senzor pe furtunul de la intercooler -admisie, piesa 9

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AS71&mospid=47635&btnr=11_3521&hg=11&fg=40

Link to comment
Share on other sites

sa nu fie senzorul 17

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=11_2107&hg=11&fg=40

 

la motorul de 150 de cai mai exista un senzor pe furtunul de la intercooler -admisie, piesa 9

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AS71&mospid=47635&btnr=11_3521&hg=11&fg=40

 

exista si pe cel de 116 (fl) :download:

Link to comment
Share on other sites

Bun, atunci arata-mi si mie linkul sa vad si eu alimentarea la un e46 de 136 CP. Referitor la problema cu presiunea, valva are depusa pe interiorul ei mizerie, care se curata cu solutie speciala sau decarbosol ( este DIY la rubrica privind curatarea EGR ), schimbi furtunele subtiri de la turbo catre valva, cureti separatorul (are un filtru de 1cmp), cureti senzorul dupa admisie si te uiti atent sa nu ai fisura si pe admisie si apoi treci la ce este furtun gros si intercooler, aici este simplu ca ai scurgere de ulei daca ai fisura sau daca trage aer fals. Este cea mai simpla si ieftina problema a BMW ( asta daca nu este cazul sa cumperi EGR, intercooler, sau admisie.

 

Man, motorul de 136hp are 2 convertoare de presiune (electrovalve), una la turbina si cealalalta la EGR. Ambele electrovalve sunt alimentate la 12V. http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=EU51&mospid=47629&btnr=11_2229&hg=11&fg=45

Link to comment
Share on other sites

Prima si prima data verifica daca tija de la turbina se deschide la maxim la pornirea motorului (vezi si pe youtube cum tb sa fie), daca nu faci exact ce a spus si Florinkim sa verifici furtunele vaccum si sa cureti electrovalva sau sa faci schimb intre ele ( electrovalva turbo - electrovalva egr)

 

cand motorul sta la relanti si daca scot furtunasul de la egr , ar trebuie sa se simte vacuum din electrovalva?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.