Jump to content

Documentatie schimbare turbo E90 320d


Recommended Posts

buna

am un bmw 320d 163 cp e90 si sa dus turbina. am comandat una noua si intentionez sa o schimb eu in garaj. cine ma poate ajuta cu orice informatie este binevenita.

documentati, poze de la operatiuni de schimbare anterioare, descrierea demontari-montari pas cu pas orice informatie este buna.

Va rog daca cumva acest subiect sa mai discutat si am omis topicul indrumati-ma spre cel bun

va multumesc

Link to comment
Share on other sites

da cred ca ai si tu dreptate insa cea mai apropiata reprezentanta bmw e la distanta de 250km plus ca ei practica niste preturi extraordinar de mari. ei ar fi cei mai in masura care sa faca o treaba buna insa nici la ei nu e sigur acest lcru si cred ca stii despre ce vorbesc despre pregatirea si profesionalismul mecanicilor.

Pe de alta parte daca duc masina la un service autorizat oarecare si chiar am intrebat la cateva exista posibilitatea meca icul sa lucreze pentru prima data pe acest model dar fara rabdare si dorinta de a invata cum se face bine, in schimb eu am rabdare, am dorinta sa caut sa ma documentez cu ajutorul celor care imi scriu pe forum si o sa iasa o treaba buna. eu nu ma grabesc pot sa o schimb si intr-o saptamana plus ca sunt foarte meticulos la acestd lucruri multe poze pe parcursul operatiuni si ca sa fiu cat mai explicit daca surubul x il scot din zona y ii fac semn si tot acolo il voi pune. ma indoiesc ca voi gasi un mecanic cu dorinta si rabdarea mea sa faca asa ceva.

Acum spuneai ca prieteni stiu de ce. la ce te-ai referit?

multumesc de sfat

Link to comment
Share on other sites

1. buna nu am reconditiomat-o pentru ca acest model E90 vine echipat cu turbine mitsubishi ci nu garrett ca la celelalte modele. reconditionarea la ora actuala practic nu exista pentru acest model ca nu sunt kituri de reconditionare originale. am gasit pe cineva care imi reconditiona dar cu piese care si el mia zis ca nu prea tin si ca din 10 turbine reconditionate 8 se intorc defecte dupa cateva mii de km si din acest motiv nu acorda garantie. si sincer sa dau 18 mil pe reconditionare sa nu fie nici de calitate nu e chiar bine asa ca am hotarat sa cumpar una noua.

 

2. noua costa 4600 ron cu turbina veche lamschimb. am cautat mai multi distribuitori si asta e cel mai mic pret.

 

3. masina are 146.000 km

Link to comment
Share on other sites

1. buna nu am reconditiomat-o pentru ca acest model E90 vine echipat cu turbine mitsubishi ci nu garrett ca la celelalte modele. reconditionarea la ora actuala practic nu exista pentru acest model ca nu sunt kituri de reconditionare originale. am gasit pe cineva care imi reconditiona dar cu piese care si el mia zis ca nu prea tin si ca din 10 turbine reconditionate 8 se intorc defecte dupa cateva mii de km si din acest motiv nu acorda garantie. si sincer sa dau 18 mil pe reconditionare sa nu fie nici de calitate nu e chiar bine asa ca am hotarat sa cumpar una noua.

 

2. noua costa 4600 ron cu turbina veche lamschimb. am cautat mai multi distribuitori si asta e cel mai mic pret.

 

3. masina are 146.000 km

 

1. asa mi-au zis si mie niste baieti in cartier, care au un mini-service, cum ca nu se reconditioneaza, ca-s Mitsubishi...etc... Am intrebat c-am trecut intr-o zi pe langa ei, si-am zis sa intreb preventiv :) Ca Doamne fereste, nu se stie niciodata :( . INSA, l-am intrebat pe "doctorul" masinii mele (de aici de pe forum) si a zis ca se reconditioneaza. Acum sincer, n-am intrat in detalii atunci, nu l-am intrebat si nici nu mi-a zis cat tine, etc, dar presupun ca nu-mi zicea aiurea pentru cateva mii de km. Si nici 18 mil nu costa sigur, ci undeva pe la 12 sau mai putin parca.

 

2. nu inteleg de ce turbina veche la schimb...si daca nu dadeai turbina veche, cat era ? si aia de ce vor turbina veche ? tocmai pentru ca nu se reconditioneaza ? :D

 

3. imi pare rau sa aud ca la km astia te-a lasat turbina. Adica eu am 200 000 si sper sa ma mai tina. Nu comentez daca-s reali sau nu, tu stii...

Link to comment
Share on other sites

se schimba foarte usor , trebuie dat jos f. aer si acolo are trei dopuri sub care se afla trei sutuburi care tin turbina prinsa de galeria de evacuare , mai are un colier la evacuare , turul si returul de ulei la care trb sa ai grija la garn de cupru sa nu le pierzi ,este mecanica pura nimic dificil si nu ai cum sa le pui gresit , turbina iese si pe sus daca nu ai o rampa . Bafta
Link to comment
Share on other sites

si aia de ce vor turbina veche ? tocmai pentru ca nu se reconditioneaza ? :D

Exact, aia de ce o vor la schimb ? Sa o puna in vitrina ?

 

ON: Nu pot sa inteleg cum dai peste 1000 euro pe turbina si te zgarcesti la cateva sute de lei ptr montaj intr-un service ? Nu trebuie sa o montezi la reprezentanta !

Link to comment
Share on other sites

Pt. HORNETB –

1.In ultimul timp m-am documentat cam la tot ce exista firma de reconditionare turbine iar toate au avut acelasi raspuns, deci pot sa trag concluzia ca ceva adevar exista aici.

Kiturile de turbo se pare ca se gasesc dar nu sunt originale pentru acest tip de turbo asa ca nimeni nu garanteaza pentru ele.

Da-mi te rog un PM sau scrie aici pe “doctoral masini tale” sa il intreb poate stie altceva iar in cazul in care pretul este de 12 mil si e posibil pentru ca am gasit si eu o firma care practica acest prêt, iar kitul este original si imi ofera si garantie atunci poate o reconditionez.

Sunt flexibil la sfaturi, nu sunt incapatanat insa decizia vreau sa fie una buna si rezistenta.

2. Diferenta fara turbine veche este de 100 euro deci nu prea mare afacere faci insa ei pot sa o reconditioneze sa o vanda apoi, insa o reconditioneaza cum am scris si mai sus cu piese neoriginale si stiu ce inseamna asta, turbine suiera, nu mai trage la fel e diferenta mare.

3.Masina am cumparat-o de la reprezentanta BMW din Germania, avea carte service, verificata in sistemul lor insa totul este posibil cine stie cati km reali are insa in procent de 90% tind sa cred ca sunt reali.

Alt caz un prieten de-al meu are un 525d cu motor de 3000cmc iar la 60.000km i-a cazut turbine insa ia fost schimbata in garantie.

 

 

Pt Mihai C:

tocmai ce am explicat in alt post de ce nu montez intr-un service autorizat. Nu este vorba de 200 euro in plus la manopera i-as da cu cea mai mare placer daca as stii ca lucrul este bine facut si ofera garantie dar nu pe hartie si garantia calitatii pe cand in mare procentaj in service-urile autorizate nu se intampla acest lucru.

Exista posibilitatea sa merg intr-un service autorizat si ei sa nu fi schimbat niciodata un turbo la aceasta masina si bineinteles este prima oarea si fac experienta pe masina mea si nici nu au rabdare si vointa pe care o am eu ca sa iasa o treaba buna, plus ca nu e o operatiune asa de mare schimbarea unei turbine insa din acest motiv am inceput sa ma documentez.

Sa-ti dau un exemplu am fost la un service nu dau nume e unul chiar mare din orasul meu, pentru schimbul de ulei. Urca masina pe elevator ma duc sa iau o cafea si cand ma introc (bineinteles ei nu vroiau sa ma lase sa intru) daduse jos tot scutul ca sa scoata dopul de la ulei, insa in scut este un buzunar care trebuie sa il desfaci atat tot. Si l-am intrebat dar de ce nu ai desfacut doar capacul nu era necesar sa dai scutul jos, imi zise ca e mai sigur asa, dar mi-am dat seama ca nu stia cum sa faca acest lucru pentru cas nu mai schimbase la acest model.

Alt caz la alt service in urma schimbari filtrului de aer in loc de 4 suruburi sa puna la loc a pus doar 3 si l-am intrebat dar cu asta ce facem si el imi raspunde razand ei nu mai este nevoie de el. Iti dai seama ce profesionisti. Cazuri de astea se intampla peste tot insa multa lume le ignora fie ca nu isi dau seama fie ca isi lasa masiniile in service si nu stiu ce se intampla acolo.

 

 

PT claudiuBWR – stii exact ce cod au kitul de montaj turbo si ce ulei special este. Poate acest kit de montaj turbo garnituri etc vin incluse cu turbo? Iti

multumesc mult.

Link to comment
Share on other sites

 

PT claudiuBWR – stii exact ce cod au kitul de montaj turbo si ce ulei special este. Poate acest kit de montaj turbo garnituri etc vin incluse cu turbo? Iti

multumesc mult.

 

 

are garniturile si o seringa cu ulei ( cel putin asa e la late kit-uri de montaj la alte tipuri de turbine )

am vandut turbina asta originala si nu vine acest kit inclus

nu are cod original pentru ca sunt mai multe piese in pachet

il am la 85 lei ELRING daca vrei

Link to comment
Share on other sites

se schimba foarte usor , trebuie dat jos f. aer si acolo are trei dopuri sub care se afla trei sutuburi care tin turbina prinsa de galeria de evacuare , mai are un colier la evacuare , turul si returul de ulei la care trb sa ai grija la garn de cupru sa nu le pierzi ,este mecanica pura nimic dificil si nu ai cum sa le pui gresit , turbina iese si pe sus daca nu ai o rampa . Bafta

 

 

Rampa gasesc nu este problema deci pe unde este mai usor de scos turbina pe dedesubt sau pe deasura? si daca il scot pe dedesubt mai trebuie scos filtru de aer sau filtru de aer trebuie scos neaparat pentru sa poti ajunge la dopuri ulterior la suruburi

Iti multumesc foarte mult razvan.alfa pentru ajutorul tau.

Link to comment
Share on other sites

Ai luat o turbina NOUA, cu factura si garantie (banuiesc). Daca NU o montezi la reprezentanta, in caz de ....Doamne Fereste, nu vei beneficia de garantie pt ca nu a fost montata corespunzator si cu personal calificat!

Tu faci cum crezi, dar ....

Bafta!

 

turbina trebuie montata iontrun service autorizat nu in reprezentanta ca sa beneficiez de garantie insa nu este problema am gasit un service autorizat sa imi monteze turbina insa sub supravegherea mea. asa ca orice informatie noua e binevenita

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

revin cu informatii.

 

Masina a fost dusa intr-un service din orasul meu am desfacut turbina si am trimis-o la reconditionat la o firma din bucuresti care mi-a schimbat totul in ea tot "miezul" sa zic asa si mi-a dat si garantie 1 an de zile.

am montat turbina am schimbat din nou toate filtrele si uleiul din motor. am pornit masina pare totul ok, are putere ba mai multa chiar ca inainte insa singura problema care mi-a aparut la eliberarea acceleratiei cand schimb viteza se aude un zgomot de eliberare a presiuni din turbo. daca ati auzit vreodata la o masina turbo benzina care are instalat blow off valve sunetul acela insa nu chiar asa intens.

mentionez ca am verificat toate furtunele, le-am schimbat pe cele necesare insa acest sunet persista

aveti idee de la ce ar putea fi?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

revin cu informatii.

 

Masina a fost dusa intr-un service din orasul meu am desfacut turbina si am trimis-o la reconditionat la o firma din bucuresti care mi-a schimbat totul in ea tot "miezul" sa zic asa si mi-a dat si garantie 1 an de zile.

am montat turbina am schimbat din nou toate filtrele si uleiul din motor. am pornit masina pare totul ok, are putere ba mai multa chiar ca inainte insa singura problema care mi-a aparut la eliberarea acceleratiei cand schimb viteza se aude un zgomot de eliberare a presiuni din turbo. daca ati auzit vreodata la o masina turbo benzina care are instalat blow off valve sunetul acela insa nu chiar asa intens.

mentionez ca am verificat toate furtunele, le-am schimbat pe cele necesare insa acest sunet persista

aveti idee de la ce ar putea fi?

La mine asa se aude cate o data cand o turez brusc pe loc si eliberez repede, gen la o urcare de bordura.

La X1 cu care am mers la X-drive live se auzea mereu acel zgomot.

 

Am un amic cu un A3 1.9 tdi care asa face tot timpul.

 

Nu stiu daca este normal sau nu.

Link to comment
Share on other sites

Salutare bbi , de 2 doua zile mi-a picat si mie turbina , am 260 000 km si pana acum chiar nu schimbasem nimik la ea( E90) . Sunt curios cum iti merge masina cu turbina reconditionata , avand in vedere ca e mitsubishi , si parerile sunt controversate... Ce zici merita ? ai mai lua a 2-a oara aceeasi decizie ? :) fii sincer ... :)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.