Jump to content

probleme pornire


dennnys

Recommended Posts

am un 320d 2004 si azi dimineata nu a vrut sa porneasca la prima cheie a pornit la a treia am observat ca atunci cand pune-am contactul nu se mai auzea caraitul acela specific pompei de motorina acesta auzindu-se abia la a 3 cheie cand a pornit,acum banuiesc releul ori pompa de motorina de sub scaun dar as dorii si parerea voastra a celor care au mai intalnit sau au avut problema asta,daca iese la tester una dintre piese?mentionez ca dupa ce a pornit masina a mers normal chiar am mai oprit-o de cateva ori si a pornit la sfert,eventual daca stiti unde se gaseste releul si un cod pt. el as fi recunoscator,multumesc.
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Daca este ars releul, atunci la o diagnoza iti va arata ca toate bujiile sunt arse.

Daca cumva este vreun fir intrerupt, sau nu se face comunicarea intre baterie si releu, iti poate da la diagnoza eroarea 4203 Glow Control Unit . Verifica si bujiile.

De altfel, ai putea sa verifici si pompa de motorina, insa nu stiu daca asta se vede pe diagnoza. Ai cumva foarte putin carburant in rezervor?

Link to comment
Share on other sites

anul trecut in iarna am schimbat toate bujiile si la tester nu a iesit releul ars oricum nu cred ca are legatura cu bujiile ca se manifesta alt fel la pornire mergea neregulat,acum merge rotund cand porneste si nu scoate fum eu sunt sigur ca este releul ori pompa pt. ca nu se aude caraitul acela cand pun contactul eu am gasit un cod pt. releu TYCO 0326 si am inteles ca este verde la culoare daca a mai schimbat cineva sa-mi confirme si eventual pozitia lui...multumesc.
Link to comment
Share on other sites

spre fericirea mea s-a rezolvat doar cu schimbarea releului ce comanda pompa de sub scaunul soferului care se gaseste in spatele torpedoului sub tabloul de sigurante fiind primul din stanga si avand culoarea verde cu codul 61368373700 pret 48ron la filaret,anterior schimbarii am fost la tester si presiunea in pompa in momentul in care pune-am contactul oscila intre 0 si 2.1 mai mult 0 aceasta trebuind sa stea constant la 4,3;in concluzie daca aveti probleme cu pompa de sub scaunul soferului incercati prima data sa schimbati releul....
Link to comment
Share on other sites

inca un lucru bun pe care l-am observat odata cu schimbarea releului este ca masina parca este mult mai sprintena si am scapat de intreruperile ce apareau intre 1700 si 2200,merg cu ea de cateva zile si apareau in general in fiecare dimineata mai racoroasa cum este acum,raspunde mult mai bine la acceleratie mai ales atunci cand ii dai inferioara(la mine se punea cateodata in nas)deci se pare ca si acest releu sau pompa este o posibila cauza a intreruperilor aparute intre 1700 si 2200 cel putin la mine asa a fost si mentionez ca am verificat si debitmetru,egr,electrovalva.clapete,furtunase,senzor presiune,etc si nu am reusit sa-i dau de cap,deci nu strica sa-l verificati,bafta.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ce fel de intreruperi ai avut? La mine cateodata daca merg subturat , sub 2000 rotatii, acolo ramane , deageaba Mai apas acceleratia.. Ăși revine dupa câteva secunde dacĂŁ o accelerez brusc ..nu știu ce ar putea fi

Intre 1700 si 2200 ture, cu motorul rece, merge in valuri/hopuri.

Link to comment
Share on other sites

verifica electrovalva de vacuum care da comanda de deschidere EGR . si verifica si vacuumul care comanda TURBO!!

aaa, ms de sfaturi, acum aprox 1,5 ani am obosind cautand rezolvare si am renuntat! Eu m-am obijnuit cu problema asta si nu face chiar de fiecare data, era pt. FIZZ explicatia! ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.