Jump to content

Mi-a dat-o si mie in E34


Piovra

Recommended Posts

am avut si eu un eveniment nefericit cu carpatica si credema ca am ales sa-mi iau banii dupa vreo 3 recalculari la care mai adaugau cate 50 ron :))))la urmatoarea dauna:

-aripa stanga de schimbat+vopsit

-spoiler fata schimbat+vopsit

-lampa semnalizare stanga fata de schimbat la un e46

am luat toata lista de service-uri si din 10 cate aveau pe lista mi-au rasp vreo 3 si mi-au zis ca ma costa minim 1500 ron iar restul nu mai lucrau cu ei din cauza datoriilor. aaaaaaaaa sa nu-ti mai zic ca la un nr de pe lista mi-a raspuns o doamna si mi-a zis ca nu e nici un service acolo si ca e greseala, sigur am format bine nr de tel :))) mi-am bagat picioarele pt ca dureaza enorm de mult sa-i dai in judecata. acum mi-am facut casco sa scap de toti idiotii

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

piovra, tu ai gresit enorm..

din cate inteleg puntea nu figureaza pe constatare. baga masina in service si cere reconstatare, e perfect legal si asa se procedeaza, inclusiv janta + anvelopa; apoi se va face recalcularea. daca nu esti multumit, faci plangere la csa (cam asta era ordinea initiala si asa trebuia procedat de la inceput ca sa nu ajungi sa faci 2 plangeri la csa). intre timp faci plangere in scris cu nr de intrare la carpatica iar dupa ce primesti raspunsul de la csa si de la carpatica (daca il primesti) si nu esti multumit, faci o plangere penala pt abuz in serviciu in care te constitui parte civila cu tot ce doresti tu (inclusiv rent a car ca doar nu poti merge cu puntea stramba), etc etc. variante sunt iar parerea mea - sry dar trebuie s-o spun - este aceea ca firme precum carpatica exista din vina noastra pt ca acceptam orice. daca ai nevoie de alte sfaturi juridice - gratis - ma gasesti pe PM..

Link to comment
Share on other sites

da, am gresit pentru ca am mers pe ideea ca o s-o rezolv "prieteneste" pe baza celor spuse de celalalt pagubit implicat in accident.

am gresit pentru ca nu am luat nici un act de la carpatica la constatarea accidentului, vazand ca nici alte persoane nu primeau, inclusiv celalat pagubit din accidentul meu, care declarase inaintea mea. acum stiu ca trebuia sa primesc conform legii procesul verbal de constatare si nota de constatare.

 

reclamatie la csa am depus pe 22 sep, conform legii trebuie sa primesc raspuns in 30 de zile (adica maine) am sunat intre timp de vreo 3 ori la ei si mi-au zis sa astept cele 30 de zile ca va veni raspunsul lor (sa vedem maine ce mai zic cand o sa-i sun). am mai facut intre timp inca o reclamatie mai documentata la csa si mi-au spus telefonic ca pe a doua au inchis-o, pentru ca o aveam pe prima deschisa.

 

reclamatii scrise la carpatica cu nr de intrare, stampilate cu tot ce trebuie, am facut 2, una in care ceream sa se includa toate piesele de pe autorizatia de reparatie primita de la politie in nota de constatare, si a doua in care ceream sa se faca reconstatare, conform devizului emis de un service, deviz pe care l-am obtinut de curand. dar nimeni nu prea are chef de relationare cu carpatica, nici macar din service-urile agreate de ei.

 

am vorbit cu 2 avocati si solutia lor a fost sa dau in judecata pe carpatica (va fi chemat si vinovatul la proces, in timpul procesului se va face o expertiza tehnica judiciara, la cererea mea, a lor sau a judecatorului), sa nu repar masina in acest timp, pentru ca expertul judiciar sa poata constata avariile, cand va veni timpul (probabil peste 1 an). in timpul asta masina va sta, tabla va rugini etc

 

cu vorba buna si amenintari n-am reusit sa obtin nimic in plus. reparatia am calculat ca m-ar costa 3500-4000 ron, in conditiile in care nimeresc o punte second-hand "dreapta" (e loterie, pana nu merg la geometrie n-am de unde sa stiu), si daca renunt la rotile pe 16. inca nu m-am hotarat daca sa iau cei 2500 ron, sau sa-i dau in judecata.

Link to comment
Share on other sites

intreaba un avocat daca poti face expertiza chair acum, si sa ii dai inainte cu reparatia si procesul.

Normal expertii sunt agreati de curte, nu cred ca ar fi o problema mare... daca ai deviz constator si expertiza facuta de expert agreat de instanta, ea e la fel de valabila si acum si peste 6 luni a a n-spea infatisare. ..

 

poate ma insel., dar eu zic sa pui o intrebare la avocat daca poti face o expertiza acum si sa ii dai inainte cu reparatia.

Link to comment
Share on other sites

Da, m-am gandit si eu la asta, probabil daca aleg unul din expertii din lista celor agreati de instanta nu ar trebui sa fie probleme. O sa intreb.

 

Mai nasol e cu reparatia, ca as face-o in regie proprie cu piese SH (nu vreau sa pun decat piese de caroserie originale si cele noi sunt prea scumpe) Problema ar fi ca nu pot obtine factura la piesele SH (in special punte, celelalte au preturi destul de mici.. usa am primit-o cadou, multumesc @DOMI, bara spate nu costa mai mult de 100 lei, dar ar mai fi bandourile... se mai aduna) si sa o repar fara sa schimb puntea e cam aiurea. Eu as circula si cu usa lovita, nu ma deranjeaza. Dar convergenta rotii e destul de stricata (trebuie sa fie stanga / dreapta +1.4mm / +1,4mm cu toleranta +-0,4mm si acum este +4.9mm / -13.3mm, cu cateva luni inainte de accident era +4.0mm / +1.8 mm). Deci roata dreapta cea cu accidentul era chiar in toleranta, in schimb aveam probleme la bascula din stanga.. nu stiu de unde, ca n-am lovit-o pe stanga niciodata.. dar se putea circula in siguranta cu masina.

 

In alta ordine de idei, am primit de la CSA astazi raspunsul la reclamatie (au raspuns dupa 28 de zile din termenul legal de 30):

 

"In urma corespondentei purtate cu SC CARPATICA ASIG SA si a intalnirilor avute intre reprezentantii autoritatii noastre si reprezentantii acestei societati, asiguratorul a concluzionat acceptand reanalizarea dosarului de dauna si preluarea la plata a costurilor de inlocuire a reperelor janta, anvelopa si portiera spate."

 

Suna binisor, sa vad cum se va concretiza in bani...

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

Deci am fost cu raspunsul CSA sa-i intreb cum au reevaluat dosarul si primesc de la o fata de la receptie un raspuns care ma lasa masca: au fost adaugate janta si anvelopa la inlocuit, dar usa tot la reparat, total 3700 lei. Ii spun ca CSA a spus altceva, ii arat scrisoarea, mai cheama pe un tip, ala parea destul de speriat de situatie, cauta prin calculator si pana la urma isi da seama ca era fata proasta si nu a stiut sa gaseasca ultima reanalizare a dosarului in calculator. Sau poate era doar tactica de manevra in caz ca puneam botul, tactica pe care fusese instruita sa o aplice... totul e posibil la teparii de la carpatica.

 

Suma finala ar fi acum 5800 lei. Dupa 2500, urmat de 3700, peste cateva minute 5800 suna destul de bine. Le zic sa-mi dea in scris oferta. In mod incredibil, fata de la receptie ma anunta ca am 2 variante, ori sa iau banii caz in care imi da o cerere de despagubire cu suma respectiva, ori sa imi dea noua nota de constatare ca sa merg cu masina la reparat, dar numai intr-un service partener. :) Astia sunt incredibili, i-am zis sa lase vrajeala, repar masina unde vreau eu, sa imi dea nota de constatare, ea mai intreaba pe cineva oare are voie sa imi dea nota de constatare daca nu merg in service partener? :hyper: Pana la urma am luat-o, semnata de directorul de daune si stampilata (a protestat si ca nu imi trebuie semnatura, imi ajunge stampila)

 

Inca sunt in dilema daca sa iau banii sau nu, am impresia ca un deviz pe reperele date de ei acum in nota de constatare depaseste totusi 5800. Si in plus de asta, dupa toate aleragturile astea si timpul pierdut, tot ma simt tras in piept, chiar daca m-as incadra sa repar masina cu piese SH. Bara spate trebuia pusa si ea la inlocuit, mai e si aripa, care e mai greu de indreptat, mai e reparatul pragului, si nu in ultimul rand geometria si bratul/puntea.

 

Am impresia ca un deviz doar pe reperele date de ei ar depasi 5800 lei. Daca depun la dosar un deviz estimativ peste 5800 lei (fara sa repar masina) si o cerere de despagubire cu suma respectiva, sunt obligati ma despagubeasca cu valoarea de pe deviz?

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

Aseara mi-a ciufulit si mie un baiat masina. Ori e tabla de neam prost pe E34, ori nu am gasit eu unde a lovit Cielo ala, cert e ca masina mea are spoilerul crapat lateral spate iar cielo arata ca in poza, toata partea dreapta tzandari. Masina mea a fost saltata pe sus din lovitura si mutata la 90 de grade.

Nu e lovita in aripa, stopul e intreg, janta nu e atinsa, rezervorul nu e atins. Unde naiba si-a facut ala masina praf?

 

http://imgur.com/8GcqK

 

http://imgur.com/NTvAp

Link to comment
Share on other sites

salve rmg

 

nasol, ai patit-o si tu, desi nu grav... Cielo arata varza rau, s-a lovit in E34 al tau sau a mai fost si alta masina implicata si au ricosat in a ta? Sa stii ca am patit si eu acum cativa ani o faza de genul, a fost vina mea, si un taxi dacie berlina m-a lovit in bara spate lateral, masina mea nu avea nici o avarie exterioara vizibila, taxiul avea bara sparta, far spart si capota indoita. Mi-a cazut bara peste vreo 2 saptamani la un drum mai lung si arata cum arata la tine in poza.

 

Asta cu tabla de neam prost e printre motivele principale pentru care am hotarit sa repar masina si sa o exploatez in continuare

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

A lovit o persoana, dupa care s-a urcat pe trotuar, a intrat sub masina mea si s-a oprit foarte aproape de alta masina. In afara de coltul spoilerului, nu se misca bara. e prinsa sanatos in cele 2 suruburi din spate. Pe lateral e prinsa doar intr-o sina metalica. Cred ca aia a cedat. Sa mor daca stiu pe unde mi-a lovit masina, tot nu cred ca doar in spoiler e lovita. Mai ales ca pe interior, pe contra-aripa nu sunt urme de deformare. Posibil sa fie Cielo praf, mai ales ca nu m-a lovit cu bara ci cu partea de sus; far, capota, radiator.
Link to comment
Share on other sites

Are alta valoare, corect, dar cu suma primita nu o sa reuseasca sa o repare la standardele lui, ci o sa fie o mica carpeala fata de modul in care a intretinut masina pana acum. Ma rog, parerea mea.

 

Aici ai dreptate, dar o sa incerc o carpeala cat mai reusita.. Mai e problema cu caroseria, ca are ceva rugina pe la praguri.. sper sa mai tina cativa ani sa pot sa "trag" de ea in continuare

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

Aseara mi-a ciufulit si mie un baiat masina. Ori e tabla de neam prost pe E34, ori nu am gasit eu unde a lovit Cielo ala, cert e ca masina mea are spoilerul crapat lateral spate iar cielo arata ca in poza, toata partea dreapta tzandari. Masina mea a fost saltata pe sus din lovitura si mutata la 90 de grade.

Nu e lovita in aripa, stopul e intreg, janta nu e atinsa, rezervorul nu e atins. Unde naiba si-a facut ala masina praf?

 

http://imgur.com/8GcqK

 

http://imgur.com/NTvAp

Aseara s-a intamplat nu?? Pe prelungirea ghencea am trecut si eu aseara si am vazut cielo ala si masini de politie

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ai gasit bara spate pe undeva la SH? Inteleg ca spoilerul spate este acelasi la berlina si touring. Cel putin pe realoem apar aceleasi coduri, ceea ce e bine ca sunt gramezi de berline si cu putin noroc gasesc chiar la culoare.

Am gasit si unde s-a lovit ala asa rau: in rezervor. E indoit bine pe partea respectiva insa spre norocul meu nu e spart.

Link to comment
Share on other sites

Gasisem, dar n-am cumparat inca. Cam 100 ron se cerea pe ea. Bara spate e ultima mea problema. Cu aripa dreapta spate e mai nasol si mai ales cu pragul, ca are si ceva rugina. Destul de multa :(

 

Ai "scapat" bine doar cu bara, daca zici ca rezervorul e nefisurat. Tu cum ai procedat cu RCA-ul celui vinovat? Ai ales regie proprie?

Link to comment
Share on other sites

Inca n-am ales. Voi face cerere de evaluare a reparatiei, sa vedem cati bani obtin in regie proprie. Daca nu-mi place, o bag in service agreat si asta e. Cica nu-mi dau decat 50% din vopsit bara ca mai are zgarieturi vechi.

O sa vad cum ies mai bine.

Link to comment
Share on other sites

adica cum , ei iti vopsesc doar jumate din bara ?! :wacko:

 

si pentru ca ti s-a rupt doar coltul din dreapta al barii , ei nu platesc toata bara platesc 5% , ca doar atat a fost stricat din bara ,restul e buna ! :pinch:

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

Nici eu nu am inteles faza cu 50%. Oricum nu se vopseste doar o parte din element, trebuie vopsit tot. Dar ei zic ca daca nu era impecabil, iti platesc doar ce era bun inainte si restul ti-l platesti. Probabil daca aveam usa indoita in accident si mai aveam o indoitura veche pe ea imi plateau doar 50% din indreptat + 50% din vopsit. O tiganeala...

Sper sa nu faca mutre si pt ca am prins coltul barei cu un surub, ca sa nu atarne in afara. Mi-a zis ala sa scriu pe declaratie ca am prins-o cu surub pentru a putea circula cu masina.

Link to comment
Share on other sites

Nu exista in lege sa te puna sa platesti 50%. La ce au zis ei, le poti aduce si tu "argument" ca ei sa plateasca 100%, si ai grija tu sa iti refaci zgarieturile pe loc dupa vopsire, ca sa fie adusa masina la starea de dinaintea accidentului. Cu 50% din vopsit, nu pot face bara sa fie vopsita 100% si cu zgarieturi, cum a fost inainte de accident.

 

Argumentul lor nu sta in picioare. Ar putea la fel de bine sa spuna ca platesc 15% pentru ca masina e veche domne, sau pentru ca ieri a plouat.

 

Acum ca si eu am acceptat un compromis, asta e altceva... vezi ce faci sa iasa cat mai bine, dar eu zic sa le demontezi din start vrajeala cu zgarieturile.

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

Agentul mi-a trecut acest lucru in nota de constatare. Mi-a zis ca el nu are ce face, daca vreau mai mult sa fac cerere la centru si sa discut cu aia acest lucru. Nu stiu daca nu trebuia sa trec pe nota de constatare observatiile mele?!

Daca nu sunt de acord cu nota de constatare, ce pot face?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.