Jump to content

de cand s-a pus DSC


afumatu

Recommended Posts

acum cred ca exagerezi daca tu ti ca si criteriu de cumparare daca are sau nu dsc, cred ca sunt alte ascpecte mai importante care conteaza cand cumperi masina

 

sincer ??? cam DA...asta e criteriu dupa care cumpar eu un bmw...nu sunt posesor nou de bmw sa nu stiu cu ce sa mananca...prima chestie e sa aiba DSc...normal daca masina arata bine si e in"mintile" ei...apoi celelalte dotari.

am vazut ca sunt costuri mari la un bmw 525 d, numai impozitu si asigurarea te mananca klumea de bani...mai sa iti pice si ceva, innebunesti

am gasit e46 din 2002 cu asc...deci nu stiu de cand e standard pe masina.

ms de sfaturi. oricum

Link to comment
Share on other sites

uita te pe autovit sa vezi cate sunt din 2002 cu ASC...si un alt user zicea ca are din 2003 si are ASC pe ea...deci nu stiu care e criteriu...sau o data fixa de cand s-a pus DSC...sa zicem ca de azi incolo nu mai gasim masini cu ASC...nu stiu cum e cu faza asta...dar suta la suta daca imi iau bmw primul criteriu este sa fie cu dsc...apoi starea masinii...oricum va dati seama ca nu mi iau masina care arata rau doar ca are dsc
Link to comment
Share on other sites

Bani bagi in ambele. Problemele cunoscute sunt cunoscute deja si prezentate.

La diesel e bine sa cumperi o masina f bine intretinuta, altfel te baga in faliment daca iti pica pe rand pompa de motorina, turbina (astea 2 cumulat cred ca fac cam 3,000 EUR) etc.

 

Eu am vrut neaparat diesel pt ca asta este ceea ce eu am nevoie si ma face fericit, nu cred ca ma intorc la benzina decat atunci cand chiar nu o sa conteze cat ma costa combustibilul pe luna pt ca circul destul de mult si majoritatea in Bucuresti (2-3000 km/luna), altfel e doar o frustrare pentru beneficii mai mult decat subiective.

Link to comment
Share on other sites

faza e alta ca nu am bani pentru o masina cu dsc si din anul care vreau eu...m-as incadra si am gasit cateva masini frumusele de prin 2000 si 2001 cu ASC , una 318i 118 cai si 320d 136cai...cred ca mai bun e un 320d...dar ink mi-e frik cu asc-ul asta...
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

iti spun din proprie experienta:

 

1. 525i E60 steptronic, DSC + inca o litera (nu mai stiu exact dar oricum, ultimul DSC probabil de la BMW).

iarna, drum semiud pe alocuri, cca 75-80 kmh virajul din piata victoriei dinspre lascar catargiu spre aviatorilor, luat din scurt si bruscat volanul putin in viraj (vroiam sa vad ce face dsc si ce nu fac eu - ma jucam), masina pleaca violent de spate o fractiune de secunda (sa zic 10 grade fata de normal), contrabrachez rapid si in aceeasi secunda intra dsc si totul ok. sincer, am fost dezamagit insa am pus totul pe seama gumelor pe 16 si de vara si pe faptul ca am si ajutat-o eu putin sa piarda aderenta.

 

2. 318E46 coupe anvelope iarna semiud, ASC, suspensie sport reglabila noua. luat virajul de pe aviatorilor spre piata victoriei (cel de dreapta) cu 90km/h, masina sta perfect ASC nu intra in functiune; redus pana pe la vreo 60, luat virajul de stanga strans (aproape 90 grade, nu am deschis virajul) si talpa ca sa nu-i pleca fata, ASC intra in functiune sub forma ca parca te trage cineva in spate te incetineste pt o fractiune de secunda, motorul nu ma trage, iar cand ajuns masina dreapta - talpa. sa zic ca i-a plecat spatele maxim 5 - 10cm.

 

daca nu ai tras singur concluziile, aceastea ar fi pe scurt urmatoarele:

 

ASC si DSC ajuta la fel de mult cum incomodeaza. sau poftim, salveaza masini si vieti dar face si victime. daca exploatezi masina normal sau cu bun simt peste normal si ai anvelope bune pt sezonul respectiv ( si aici nu intra alea no name - am ramas surprins ca nu ai acordat atentie acestui aspect)atunci totul e ok. In schimb daca te bazezi pe electronica si mergi tare (as spune si haotic - nu cu referire la tine, vb la modul general), aceasta e fix zero cand intervine transferul de mase de exemplu - te invarti de nu mai sti din ce directie ai venit, cu 10 dsc-uri..

 

legat de temerea ta cu ASC si urcatul la trei brazi, daca ai anvelope de iarna bune, suspensie ok si masina dreapta, urci fara absolut nici o problema

 

PS - in ambele exemple erau 5-6 grade afara

Edited by asterix___
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
am avut mai multe e46 320d fl cu motorul m47n de 110kw din 06.2002, 11.2002 si chiar din 2003 daca bine retin, si nu aveau dsc, decat ceva forma mai evoluata de asc, deci din cate cred eu asta depinde de dotarile cu care a venit din fabrica, se poate sa se fi fabricat in paralel in acelasi an (ex. 2002) cu dsc sau doar cu asc
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.