Jump to content

care este cel mai problematic motor bmw ?


ak_47

Recommended Posts

la v12 e alta treaba, cam toate editiile de v12 au fost de fapt 2 editii anterioare de 6L puse in V, cu modificarile la admisie, evacuare, racire etc.. de rigoare.

Fiind de regula generatie anterioare, erau ultra verificate si cu toate bubele stiute si remediate in noul design..

Din cate stiu si ce am mai vazut in topul costurilor si a celei mai proaste fiabilitati, pe locul 1 ar fi cam e65 NFL... in special V8 benzina, cu probleme lui speficice pe langa cele comune oricarei motorizari e65 NFL..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Ati uitat M43, problema cu ungerea - tacheti, culbutori.

 

n-am uitat, am scris eu mai sus :))

 

la v12 e alta treaba, cam toate editiile de v12 au fost de fapt 2 editii anterioare de 6L puse in V, cu modificarile la admisie, evacuare, racire etc.. de rigoare.

Fiind de regula generatie anterioare, erau ultra verificate si cu toate bubele stiute si remediate in noul design..

Din cate stiu si ce am mai vazut in topul costurilor si a celei mai proaste fiabilitati, pe locul 1 ar fi cam e65 NFL... in special V8 benzina, cu probleme lui speficice pe langa cele comune oricarei motorizari e65 NFL..

 

Aia cu e65 NFL, m-a durut :))

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

asa au avut fiecare cate o chichita, sa nu fie ceva grav si foarte costisitor...

Asa si M50 fara cot radiator spart, si inlocuiesti tot radiatorul de fapt, si pompa de apa neschimbata nu au existat.

pompa de apa si alternatorul sunt ca inelel la copaci la M50.. la 150k-200k cate una.. ):

 

L.E..

Ak, pe bune, eu am studiat mult problema cu e65, eram si eu foarte tentat, dar nu imi permiteam FL.. si pana la urma am renuntat.

 

Gasisem si luat din reprezentanta cu 12k, tot v8, dar iti spun sincer, mi-a fost frica rau ca ma aduce la sapa de lemn...

LA ora asta nu cred ca exista BMW mai costisitor de tinut decat un e65 NFL..

Ma gandeam la un moent dat sa iau unul cu cat mai multi km, peste 250k, ma gandeam ca daca e ok la km aia, insemana ca am scapat de chestii grave la motor macar.. dar pe benzina nu am gasit.. la km aia.

7- diesel nici imi trecea prin cap.

Acum ca am venit si in RO unde am facut 400 km in 2 saptamani imi pare rau ca nu am luat un e38 750i .. si neaparat cu S-EDC..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

asa au avut fiecare cate o chichita, sa nu fie ceva grav si foarte costisitor...

Asa si M50 fara cot radiator spart, si inlocuiesti tot radiatorul de fapt, si pompa de apa neschimbata nu au existat.

pompa de apa si alternatorul sunt ca inelel la copaci la M50.. la 150k-200k cate una.. ):

 

L.E..

Ak, pe bune, eu am studiat mult problema cu e65, eram si eu foarte tentat, dar nu imi permiteam FL.. si pana la urma am renuntat.

 

Gasisem si luat din reprezentanta cu 12k, tot v8, dar iti spun sincer, mi-a fost frica rau ca ma aduce la sapa de lemn...

LA ora asta nu cred ca exista BMW mai costisitor de tinut decat un e65 NFL..

Ma gandeam la un moent dat sa iau unul cu cat mai multi km, peste 250k, ma gandeam ca daca e ok la km aia, insemana ca am scapat de chestii grave la motor macar.. dar pe benzina nu am gasit.. la km aia.

7- diesel nici imi trecea prin cap.

Acum ca am venit si in RO unde am facut 400 km in 2 saptamani imi pare rau ca nu am luat un e38 750i .. si neaparat cu S-EDC..

 

 

sincer NFL si se pare mult mai frumos, si spatele masinii si fata. Nu imi pare rau, intr-o cu soare toate problemele vor disparea :))

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

asa au avut fiecare cate o chichita, sa nu fie ceva grav si foarte costisitor...

Asa si M50 fara cot radiator spart, si inlocuiesti tot radiatorul de fapt, si pompa de apa neschimbata nu au existat.

pompa de apa si alternatorul sunt ca inelel la copaci la M50.. la 150k-200k cate una.. ):

 

L.E..

Ak, pe bune, eu am studiat mult problema cu e65, eram si eu foarte tentat, dar nu imi permiteam FL.. si pana la urma am renuntat.

 

Gasisem si luat din reprezentanta cu 12k, tot v8, dar iti spun sincer, mi-a fost frica rau ca ma aduce la sapa de lemn...

LA ora asta nu cred ca exista BMW mai costisitor de tinut decat un e65 NFL..

Ma gandeam la un moent dat sa iau unul cu cat mai multi km, peste 250k, ma gandeam ca daca e ok la km aia, insemana ca am scapat de chestii grave la motor macar.. dar pe benzina nu am gasit.. la km aia.

7- diesel nici imi trecea prin cap.

Acum ca am venit si in RO unde am facut 400 km in 2 saptamani imi pare rau ca nu am luat un e38 750i .. si neaparat cu S-EDC..

 

S-EDC? ce inseamna? e cumva steptronicul? 750 M73 au fost numai automate sau steptronic, nu? cu acceleratia electronica.

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

cred ca fiecare cunoaste denumirile in functie de cat a interactionat cu o anumita motorizare, sau cat s-a interesat deppre anumite motoare, din anumite serii.

 

eu nu stiu decat despre e30 vag, e36, e34, e46 vag, e39 vag si e38 care m-a interesat pe mine.

 

in general motoarele 4l M40-44, si l6 M50/52/54 S50/52/54..si fantezia mea, v12 M70/73.

Link to comment
Share on other sites

EDC si S-EDC e sistemul de ajustare a amortizoarelor in functie de viteza de rulare, starea drumului, autoleveling etc.. (Electronic Dampening Control)

S-EDC asta avea in plus si o setare sport, unde suspensia devenea mai ferma, si masina raspundea altfel, ma rog,,,

A fost optional pe 740i sport, dar foarte rar, nu stiu daca sunt 1000 de bucati cu ea, mai raspandit pe 750, dar un p[e toate desi majoritatea aveau EDC simplu macar..

 

Costisitor, un amortizor sarea de 1200 de euro, se gaseste numai OEM, dar acum vreo 2 ani s-au mai ieftin la vreo 640 bucata, deci mult mai rezonabil si mai accesibil.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

EDC si S-EDC e sistemul de ajustare a amortizoarelor in functie de viteza de rulare, starea drumului, autoleveling etc.. (Electronic Dampening Control)

S-EDC asta avea in plus si o setare sport, unde suspensia devenea mai ferma, si masina raspundea altfel, ma rog,,,

A fost optional pe 740i sport, dar foarte rar, nu stiu daca sunt 1000 de bucati cu ea, mai raspandit pe 750, dar un p[e toate desi majoritatea aveau EDC simplu macar..

 

Costisitor, un amortizor sarea de 1200 de euro, se gaseste numai OEM, dar acum vreo 2 ani s-au mai ieftin la vreo 640 bucata, deci mult mai rezonabil si mai accesibil.

 

E65 n-are nici un EDC. Sunt cu dinamic drive sau fara si mai e o optiune Adaptive Drive (dat tot legata de Dynamic Drive).

 

@ak_47

 

Mie mi se pare n62 chiar foarte bun motorul si fara probleme mari, nici nu prea are ce sa pice la el. A fost stramosul lui n63 si ruda cu S63, daca era vreun gunoi de motor nu se riscau ei cu M-urile.

Tu te plangi acum de 2 garnituri si o pompa de vacuum la masini care costa peste 100.000 euro. In rest in afara de O-ring-ul ala care se rezolva cu teava din 2 bucati ( si vreo 20 ore de munca) nu prea sunt asa mari probleme.

Ca picura vasul de expansiune sau se duce dupa 200.000 km mai stiu eu ce furtun acum la ce te astepti ?

Baietii cu 3l bi-turbo benzina care schimba pompa la saptamana si la 2 saptamani rechemare in service ca mai apare o versiune noua de Windows care cica rezolva problema, ce sa mai zica ?

Sau motorizarile diesel care merg cu aer, motorina si clapete de admisie :D. Macar nu te mai chinui cu reparatiile, cauti direct motor nou.

 

Singurul n62 cu motorul terminat pe care il stiu l-am vazut acum vreo 2 saptamani la un pusti cu un 545i pus pe gaz. In 20.000 km l-a terminat. Ne-a bufnit rasul cand a pornit motorul si a mai dat si vreo 3 mii pe instalatie.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

E65 n-are nici un EDC. Sunt cu dinamic drive sau fara si mai e o optiune Adaptive Drive (dat tot legata de Dynamic Drive).

 

 

 

vorbeam de e38 750i, cu S-EDC sau EDC macar, de ala ziceam ca imi pare rau ca nu am luat

Stiu ca nu are e65 asa ceva.

 

 

 

n62 au avut probleme marisoare cu vanos-ul, cel putin primele iesite, fix cele puse pe e65 din primii ani de fabricatie. Cand au aparut pe e60 erau deja ok..

 

Unele au fost rezolvate pe garantii.. dar altele au fost vandute cu km relativ putini, de regula se mainifesta dupa 50k pana in 100, si asa au ramas..

Reparatia bate spre 5k..lejer, daca nu mai scump.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

mai e si n52 cu valvetronicul si tachetii la el.. de fapt pana la urma chiulasa a fost defectuos design-ul.. a fost mai putin folosit in Europa si a avut o viata scurta doar vreo 3 ani. ...

Reparatia sare de 2000 de euro numai piesele, si nu se stie exact inca daca noul design rezolva problema definitiv.

 

Corect 100%,insa problema poate fi evitata mai simplu cu un ulei mai subtire(0W40) de calitate,schimb de ulei la maxim 10-15mii km si mentinerea nivelului de ulei la maxim pt. o ungere completa.:thumbsup: De fapt chiulasa este de vina pt ca este proiectata in asa fel incat uleiul nu lubrifiaza complet tachetii cu nivelul uleiului scazut cand motorul este rece si la turatii mici,daca se respecta cele de mai sus nu ai de ce sa-ti faci griji.

Edited by THX-1
Link to comment
Share on other sites

n62 au avut probleme marisoare cu vanos-ul, cel putin primele iesite, fix cele puse pe e65 din primii ani de fabricatie. Cand au aparut pe e60 erau deja ok..

 

Unele au fost rezolvate pe garantii.. dar altele au fost vandute cu km relativ putini, de regula se mainifesta dupa 50k pana in 100, si asa au ramas..

Reparatia bate spre 5k..lejer, daca nu mai scump.

 

Nu cu vanos-ul , cu tachetii hidraulici care fac motorul sa tremure la rece. Au fost niste loturi proaste prin 2003-2004 si se schimba toti cu un model mai nou.

Link to comment
Share on other sites

tachetii se duceau de la valvetronic, si pana la urma se schimba toata unitatea.. au fost afectate in special e65 n62 din 2002, in 2003 de la jumatatea anului rectificasera deja problema..

Modele afectate aveau uzura si efectiv zgarieturi pe lobii axelor cu came..

aveam pe undeva niste poze cu unul desfacut, savad daca mai dau de ele..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Nu cu vanos-ul , cu tachetii hidraulici care fac motorul sa tremure la rece. Au fost niste loturi proaste prin 2003-2004 si se schimba toti cu un model mai nou.

 

care sunt simptomele tachetilor hidraulici cu problema ?

Tremuratul la rece ? si ce simptome mai sunt ? cum ii verifici ?

 

Eu nu aud nici un zgomot de tacheti la mine la rece , si e 2003

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

Nu cu vanos-ul , cu tachetii hidraulici care fac motorul sa tremure la rece. Au fost niste loturi proaste prin 2003-2004 si se schimba toti cu un model mai nou.

 

Se pare ca la toate motoarele pot fi tachetii , nu e vorba de 2003-2004

 

The two most common reasons for the replacement of BMW hydraulic bucket tappets (HVA) found in M42, M44, M50, M52, M54, M60, M62, S50, S52 and S62 engines are: tapping/rattling noise from the valve train area or a binding HVA element.

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

Tremuratul la rece poate fi de la tacheti ? Eu am patit la a mea dar in urma unor teste repetate am concluzionat ca facea asa de la bobinele de inductie, dadeau rateuri la aprindere, erori inregistrate. Cateodata tremura destul de naspa si aprindea check engine.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.