Jump to content

Probleme 318Ci M43B19


asterix___

Recommended Posts

Salutare tuturor,

recent am achizitionat un 318ci cu motor M43B19. am fost cu el la diagnoza si imi apare eroarea 171, eroare despre care am citit destul de mult aici pe forum. din cate am inteles probleme pot fi de la pompa de benzina, filtru de benzina, sondele lambda, furtune de vacuum sau debitmetru. mai ciudat este in cazul meu ca nu am fluctuatii de relanti, masina merge normal (sau 95%) normal, singura roblema ar fi peste 4000 de rotatii cand se tureaza mai greu si trage destul de greu. plus un consum de 17-18% in bucuresti mers 70% nu in orele de varf....deci enorm. maine cred ca voi merge la service si voi schimba filtrul de combustibil + verificare presiune benzina + verificare admisie sa nu traga aer fals, desi cred ca nu aici este problema.

rugamintea mea ar fi, daca cineva a mai avut asemenea problema si am scapat ceva, sa ma corecteze daca am gresit si cateva sfaturi privind achizitia unui debitmetru ( un magazin de incredere) ar fi foarte utile. spun asta deorece am citit ca nu au fost rare achizitiile de debitmetre noi din magazin care ulterior s-au dovedit a fi defecte.

multumesc

Link to comment
Share on other sites

eu zic ca e debitmetru 90%....defecte nu s noi, dar nu tin daca nu s originale, eu am cumparat unu nou cu 2 mil, m-a tinut 2 saptamani, dupa am cumparat unu cu 4 mil magneti maroli si nu am avut probleme, dc ai bani e bine sa cumperi bosch!!

 

daca intradevar debitmetru e d vina!

 

eu zic ca e debitmetru 90%....defecte nu s noi, dar nu tin daca nu s originale, eu am cumparat unu nou cu 2 mil, m-a tinut 2 saptamani, dupa am cumparat unu cu 4 mil magneti maroli si nu am avut probleme, dc ai bani e bine sa cumperi bosch!!

 

daca intradevar debitmetru e d vina!

poate fi si sonda lambda

Link to comment
Share on other sites

mda.., am schimbat filtrul de benzina si am montat un debitmetru nou bosch. masina trage bine acum, urca in 6000 de ture fara sa se chinuie. problema e ca senzorul de motor tot aprins sta.. sa fie si sonda lambda? consumul parca nu a scazut. iar colac peste pupaza, acum mi se aprinde si becul de la ulei pt 10 - 15 secunde, uleiul fiind proaspat schimbat (5w40 magnatec). ceva sugestii?
Link to comment
Share on other sites

mda.., am schimbat filtrul de benzina si am montat un debitmetru nou bosch. masina trage bine acum, urca in 6000 de ture fara sa se chinuie. problema e ca senzorul de motor tot aprins sta.. sa fie si sonda lambda? consumul parca nu a scazut. iar colac peste pupaza, acum mi se aprinde si becul de la ulei pt 10 - 15 secunde, uleiul fiind proaspat schimbat (5w40 magnatec). ceva sugestii?

 

 

da ai sters eroarea?...becu ala nu se opreste de la sine......senzorul de ulei s-a bulit!

Link to comment
Share on other sites

sigur trebuie stearsa eroarea? de ex am mai avut probleme cu senzorul dr fata abs/asc. l-am schimbat iar dupa 2 km s-a stins becul de abs si asc (fara stergerea erorii din computerul masinii). la e60-ul din avatar aveam aceeasi problema (daca iti vine sa crezi - se aprindea becul de motor) de la o curea slabita de la alternator/ac si ce mai invartea ea. cand am schimbat cureaua s-a stins si becul/senzorul de la motor. ramasese doar eroarea in memoria calculatorului insa becul era stins.
Link to comment
Share on other sites

De ce nu mergi la reprezentanta pentru diagnoza? O sa iesi mai ieftin pana in final. O dignoza pentru mine a fost cam 200 de lei si mi-ar fi economisit cel putin 500 de lei cand aveam problemele cu mirosul de benzina daca mergeam din prima la ei. Nu te obliga sa schimbi piesele la ei dar macar stii exact ce are si nu schimbi debitmetre, valve si figuri degeaba.

 

Eu sunt din Cluj si am fost la AutoTransilvania ... pot sa spun ca baietii de acolo m-au surprins in mod placut, nu stiu cum or fi pe alte locuri

Link to comment
Share on other sites

Nu am fost la diagnoza in service BMW deorece am citit si aici pe forum discutii mai vechi legate de problema mea (eroare 171, amestec prea bogat) iar cei de la AB au pus diagnosticul sub forma ca poate fi x y sau z.. Unui coleg de forum nici macar nu i-au luat bani pe diagnoza deorece nu au putut sa-i spuna exact defectiunea. Treaba buna este ca am iesit in seara asta cu masina si am dat o tura mai lunga si mai in forta si, surpriza, s-a stins becul cu pricina. Ramane de vazut daca se va aprinde iarasi insa decand am schimbat debitmetrul se simte o diferenta majora in mersul masinii sub forma ca merge normal.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.