Jump to content

O zi cu 118d


Romulus

Recommended Posts

dar uite ce am gasit pe net:

Motor: 118d

 

- Putere maxima(CP@RPM): 122@4000

- Cuplu maxim (NM@RPM): 280@2000

 

 

din care eu inteleg ca cel mai bine 'tebaga in scaun' ca sa ne intelegem f bine...la 2000 de turatii...adic atunci motorul are cuplul cel mai bun... iar la mine daca nu ai 2500-2700 sau peste pina in 4100 nu te baga in nici un scaun..poate chiar invers :blink:

 

desigur o sa apelez si la bmw la service la ei...dar pe linga ca nu am incredere probabil sunt si scumpi si faptul ca am testat o la bmw dusseldorf vreo 3-4 zile nu stiu ce sa mai cred...

 

daca este vreo cineva care are 118 diesel sa facem un schimb cativa km sa ma lamuresc si eu care ar fi diferenta...

 

dau si o bere:)

 

2500-3900... TRAGE.... bine zic eu...

 

fa`i un soft si se rezolva...daca masina este in mintile ei.

299045[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

eu am 118d 143 cai ... parerea mea e ca e o masina plafonata intentionat... cica dupa un ac-schnitzer duduie :blink:) merge binisor masina... da clasa la mai multe masini de putere similara, insa nu'ti da impresia la volan ...

 

oricum dupa 2500-2800rpm isi da drumu ...

Link to comment
Share on other sites

sa inteleg ca tu ai noul model?2007...??

si zici ca si a ta model 2007 tot dupa 2500 2700 de turatii incepe sa isi puna cuplul la munca?

ai cumva niste grafice cu puterea masinii inainte dupa tunning

 

eu am 118d 143 cai ... parerea  mea e ca e o masina plafonata intentionat... cica dupa un ac-schnitzer duduie :blink:) merge binisor masina... da clasa la mai multe masini de putere similara, insa nu'ti da impresia la volan ...

 

oricum dupa 2500-2800rpm isi da drumu ...

299140[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

nu am facut tunning .... vreau la acs dar unii deleri bmw imi zic ca se preia garantia, altii ca nu .... nu mai stiu ce sa cred ...

 

nu am grafice .....

 

masina este productie mai sau iunie 2007

 

pt mine e o masina ciudata cum isi pune in "valoare" cuplu... am impresia ca e o masina "limitata" din soft foarte mult...

 

iti pun ce e pe site la acs .. nu a aparut kitul pt motorul nou ...

 

Site ACS

Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

ok..10x am vazut care e treaba

 

si totusi revin cu intrebarea,daca te pricepi sau daca ai pe cineva care stie

 

din grafice vad ca la 122cp cuplul maxim este la 2000..deci repet:nu acolo ar trebui sa ma bage in scaun cel mai mult???cel mai tare??pe cand la mine exact pe la 2700 incepe sa muste asfaltul...deci :blink: are masina o problema ?de ce cuplul se simte asa sus ca la o benzinoasa?

 

poate are cineva model ca mine sa imi zica si mie cand are el incredere intr o depasire...?cat trebuie sa fie pe turometru ca o depasire spre la limita sa fie sigura...:)

 

oricum ma duc si la bmw si dau un mail si la astia acs...dar poate un sfat dintre proprietari nu ar fi rau

 

nu am facut tunning .... vreau la acs dar unii deleri bmw imi zic ca se preia garantia, altii ca nu .... nu mai stiu ce sa cred ...

 

nu am grafice .....

 

masina este productie mai sau iunie 2007

 

pt mine e o masina ciudata cum isi pune in "valoare" cuplu... am impresia ca e o masina "limitata" din soft foarte mult...

 

iti pun ce e pe site la acs .. nu a aparut kitul pt motorul nou ...

 

Site ACS

299225[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

Acum citesc ca are 0-100 km/h in 10 secunde, dar credeti-ma pare mult mai rapida.

157001[/snapback]

 

toate bmw-urile par mai rapide decat sunt.

 

LE: eu cunosc 2 masini pe care in mod normal nu gasesti motive sa le iei dar totusi sunt atat de bune incat sunt greu de ignorat. audi a6 allroad 3.0 tdi quattro (break) si la antipod micul 118d. pt cei cu servici 118d este ideal pt cei cu familie a6 este tot ce poti sa ai mai bun (PS: urasc audi in general dar asta e excelent)

Edited by B.M.W.
Link to comment
Share on other sites

stiu ca ai spus frumos...dar totusi cum poti justifica aceste vorbe 'lucrate'...

 

sunt 2 masini care in mod normal nu gasesti motive sa le iei...de ce sa zici asta....si 2...de ce ti se par atat de bune??

 

tin sa zic ca ma impresioneaza mult acel olroad de care zici...mai mult decat propriul meu bmw...dar totusi cum iti justifici vorbele...astfel incat noi care nu suntem asa'specialisti' sa intelegem ceva :blink:...?

 

toate bmw-urile par mai rapide decat sunt.

 

LE: eu cunosc 2 masini pe care in mod normal nu gasesti motive sa le iei dar totusi sunt atat de bune incat sunt greu de ignorat. audi a6 allroad 3.0 tdi quattro (break) si la antipod micul 118d. pt cei cu servici 118d este ideal pt cei cu familie a6 este tot ce poti sa ai mai bun (PS: urasc audi in general dar asta e excelent)

302205[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

nici eu nu sunt specialist sa sti, imi expun doar parerea

 

gandeste-te ca daca te duci la servici unde lucrezi pe un salariu fix si ai sta dimineata la ora 8 intr-un trafic infernal.. in ce ai vrea sa fi? intr-o masina mica pt oras, diesel, consum redus si in plus daca mai e si bmw atunci e perfecta. 118d e premiat pt consum (am inteles ca in anumite conditii e mai eficienta ca toyota prius) cei care isi iau 118d au f mult simt practic. masinuta asta a intrat cu greu in "preferintele" mele dar sigur. mult respect

 

referitor la audi allroad. daca as avea familie si copii as vrea ce e mai bun. adica o masina spatioasa in care poti sa cari multe bagaje si sa o faci si cu stil. tractiunea integrala ofera siguranta la rularea in orice conditii iar garda la sol subtil ridicata fata de a6 standard iti ofera in plus o senzatie de siguranta. dieselu iti ofera un consum decent iar faptul ca e motor de 3000 iti ofera si putere pe masura. ce sa mai ii felicit pe cei de la audi (PS: ma refer la noul allroad .. in plus arata si demential de bine)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

nu stiu cum ati calculat voi consumul dareu ti bucurestiul in 2 de la sud la nord si cand am ocazia sa iau masina de la munca 118 da un consum de 6

iar afara 2,8

nimeni nu ma crede dar probabil stilului de condus scot consumul asta sa nu uitam am avut 535i si trebuia sa schimb des asa si cu 118d daca stii cum sa schimbi si nu ai frica sa folosesti a 6a scoti un consum nesimtit

iar ca demaraj super

ca interior ok se compara cu un e46 la spatiu interior

eu chir iubesc masinuta si daca ar fi un pic mai ieftina as cumparao mai ales ca este BMW si are tractiune spate si cu toata electronica poate fi condusa si iarna chiar de catre nevastamea

Link to comment
Share on other sites

bai ma lesi????deci tu zici ca afara la drum lung asa cu 2 benzi pe sens scoti 3 litri???desigur un mers cat mai economic,ne chinuim etc...dar decent...

si la fel cu atentie in bucuresti scoti 6???

bai daca imi raspunzi cu da eu te invit sa ma inveti sa conduc..si te platesc :blink:) ca de ma scot eu dupa aia...mi e sa nu fi inteles gresit postul tau

 

nu stiu cum ati calculat voi consumul dareu ti bucurestiul in 2 de la sud la nord si cand am ocazia sa iau masina de la munca 118 da un consum de 6

iar afara 2,8

nimeni nu ma crede dar probabil stilului de condus scot consumul asta sa nu uitam am avut 535i  si trebuia sa schimb des asa si cu 118d daca stii cum sa schimbi si nu ai frica sa folosesti a 6a  scoti un consum nesimtit

iar ca demaraj  super

ca interior ok se compara cu un e46 la spatiu interior

eu chir iubesc masinuta si daca ar fi un pic mai ieftina as cumparao mai ales ca este BMW si are tractiune spate si cu toata electronica poate fi condusa si iarna chiar de catre nevastamea

312288[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

Am avut ocazia sa conduc de dimineata pana seara un 118d.

 

Nu scria pe spate ce model este. Am fost sigur ca e 120d. La un moment dat, la un semafor, am vrut sa fiu sigur si am cautat in talon. Surpriza... 118d. Sigur, capacitatea cilindrica este la fel cu 120d, doar puterea si cuplul difera...

 

Masina se simte foarte voioasa. Pe autostrada ajunge foarte usor la 170-180 km/h. Acum citesc ca are 0-100 km/h in 10 secunde, dar credeti-ma pare mult mai rapida.

 

Se plafoneaza repede motorul in turatie dupa 3.000-3.500 rpm si nu mai are vana, dar de la 1.700-1.800 pune jos cuplul de diesel ca un nebun. Daca se vrea un condus mai sportiv, ar trebui schimbat foarte des si cu mare atentie. Daca se vrea un condus mai relaxat cu acceleratii in forta, este foarte usor cu masina asta.

 

Are o stabilitate in curbe de ti-e frica ca se vor sfasia rotile la urmatorul viraj. In o curba, orice apasare intempestiva a acceleratiei, va aprinde martorul de DTC de pe bord, fara nici o consecinta decat o luminare galbuie si intermitenta a dintilor care se intrezaresc din cauza ranjetului de pe fata. Greu de sters dealtfel. Si cand te dai jos din masina ai acelasi ranjet.

 

Pozitia la volan mi s-a parut foarte buna, sezutul scaunului masinii mele m-a obisnuit in alt fel. Altfel, foarte bine.

 

Vederea prin parbriz este tipic BMW, montant central avansat si parbriz relativ mic. Pozitie la volan ceva mai joasa. Excelent.

 

Spatiu in spatele meu? Nu stiu, ca mi-am pus doar haina de la costum acolo. Nu mi-as lua o masina pentru mai mult de 2 persoane si unul sau doi copii. Dar as lua-o oricand ca si masina a 2-a in familie. ORICAND.

 

Si apoi, seara, m-am intors la masina mea. Am crezut ca e defecta si nu trage. Apoi, mi-am amintit ca la 3.000-3.500 rpm, motorul meu se trezeste si isi arata coltii. Si m-am linistit. Mi-am amintit de ce-mi place benzina si de ce-mi place dieselul.

 

Bravo BMW. Bravo seria 1.

Romulus nu ziceai intr-un topic ca sezutul pentru inaltime trebuie sa fie cat mai sus ?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Am mai scos'o acum pe afara ... e belea masinutza ... pe vremea asta intra dsc si in treapta a 3-a :) ( pe dn1 spre baneasa ) ... e o chestie la ea ... nu simti deloc viteza pe care o ai si poate d'asta nu realizezi daca accelereaza repede sau incet ... poate m'am inselat cu 2500-2700 ... am impresia acum ca totusi intra repede in forta ... datorita faptului ca e motor commonrail ... seria 3 e46 al meu intra mai dupa 2000... asta am impresia ca si la 1500 are ceva fortzonela :blink:

 

se duce in 210 destul de lejer ... mai ia vreo 10 secunde pt 220 ... si apoi ( cu motorina noastra urca greoi ) ... in afara am depasit ceva de genul 230 ( pe bord !!! ) si mai urca dar pare fortat ...

 

 

 

ok..10x am vazut care e treaba

 

si totusi revin cu intrebarea,daca te pricepi sau daca ai pe cineva care stie

 

din grafice vad ca la 122cp cuplul maxim este la 2000..deci repet:nu acolo ar trebui sa ma bage in scaun cel mai mult???cel mai tare??pe cand la mine exact pe la 2700 incepe sa muste asfaltul...deci :) are masina o problema ?de ce cuplul se simte asa sus ca la o benzinoasa?

 

poate are cineva model ca mine sa imi zica si mie cand are el incredere intr o depasire...?cat trebuie sa fie pe turometru ca o depasire spre la limita sa fie sigura...:)

 

oricum ma duc si la bmw si dau un mail si la astia acs...dar poate un sfat dintre proprietari nu ar fi rau

 

nu am facut tunning .... vreau la acs dar unii deleri bmw imi zic ca se preia garantia, altii ca nu .... nu mai stiu ce sa cred ...

 

nu am grafice .....

 

masina este productie mai sau iunie 2007

 

pt mine e o masina ciudata cum isi pune in "valoare" cuplu... am impresia ca e o masina "limitata" din soft foarte mult...

 

iti pun ce e pe site la acs .. nu a aparut kitul pt motorul nou ...

 

Site ACS

Link to comment
Share on other sites

nu mai stiu..tu ai 122 cp...sau 143?...

 

poate vb pe mess-printul77700

 

Am mai scos'o acum pe afara ... e belea masinutza ... pe vremea asta intra dsc si in treapta a 3-a :) ( pe dn1 spre baneasa ) ... e o chestie la ea ... nu simti deloc viteza pe care o ai si poate d'asta nu realizezi daca accelereaza repede sau incet ... poate m'am inselat cu 2500-2700 ... am impresia acum ca totusi intra repede in forta ... datorita faptului ca e motor commonrail ... seria 3 e46 al meu intra mai dupa 2000... asta am impresia ca si la 1500 are ceva fortzonela :blink:

 

se duce in 210 destul de lejer ... mai ia vreo 10 secunde pt 220 ... si apoi ( cu motorina noastra urca greoi ) ... in afara am depasit ceva de genul 230 ( pe bord !!! ) si mai urca dar pare fortat ...

 

 

 

ok..10x am vazut care e treaba

 

si totusi revin cu intrebarea,daca te pricepi sau daca ai pe cineva care stie

 

din grafice vad ca la 122cp cuplul maxim este la 2000..deci repet:nu acolo ar trebui sa ma bage in scaun cel mai mult???cel mai tare??pe cand la mine exact pe la 2700 incepe sa muste asfaltul...deci :) are masina o problema ?de ce cuplul se simte asa sus ca la o benzinoasa?

 

poate are cineva model ca mine sa imi zica si mie cand are el incredere intr o depasire...?cat trebuie sa fie pe turometru ca o depasire spre la limita sa fie sigura...:)

 

oricum ma duc si la bmw si dau un mail si la astia acs...dar poate un sfat dintre proprietari nu ar fi rau

 

nu am facut tunning .... vreau la acs dar unii deleri bmw imi zic ca se preia garantia, altii ca nu .... nu mai stiu ce sa cred ...

 

nu am grafice .....

 

masina este productie mai sau iunie 2007

 

pt mine e o masina ciudata cum isi pune in "valoare" cuplu... am impresia ca e o masina "limitata" din soft foarte mult...

 

iti pun ce e pe site la acs .. nu a aparut kitul pt motorul nou ...

 

Site ACS

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
nu stiu cum ati calculat voi consumul dareu ti bucurestiul in 2 de la sud la nord si cand am ocazia sa iau masina de la munca 118 da un consum de 6

iar afara 2,8

nimeni nu ma crede dar probabil stilului de condus scot consumul asta sa nu uitam am avut 535i si trebuia sa schimb des asa si cu 118d daca stii cum sa schimbi si nu ai frica sa folosesti a 6a scoti un consum nesimtit

iar ca demaraj super

ca interior ok se compara cu un e46 la spatiu interior

eu chir iubesc masinuta si daca ar fi un pic mai ieftina as cumparao mai ales ca este BMW si are tractiune spate si cu toata electronica poate fi condusa si iarna chiar de catre nevastamea

 

 

Ori mergi impingand masina ori suntem dusi toti! Pai nici constructorul nu da consumurile alea ale tale. Trebuie sa iti amintesc de asemenea ca deabia au reusit Vw sa fac o masina(Lupo 3l) care sa aiba un consum de sub 3 litrii la suta si tu ne zici aici ca o masina dubla ca greutate si cu motor de 2 litrii fata de 1.2 de pe Lupo 3L si o putere dubla consuma mai putin. Crede-ma ca ori ai defect computerul de bord ori vb prosti. Eu am un 120d si pot sa iti spun c in bucuresti doar cand e liber cad sub 9 insa in general am un consum de peste 10 iar afara sub 6 deja inseaman ca mergi cu 50 la ora.

Link to comment
Share on other sites

nice topic!!!!!

 

 

nu stiu cum ati calculat voi consumul dareu ti bucurestiul in 2 de la sud la nord si cand am ocazia sa iau masina de la munca 118 da un consum de 6

iar afara 2,8

nimeni nu ma crede dar probabil stilului de condus scot consumul asta sa nu uitam am avut 535i si trebuia sa schimb des asa si cu 118d daca stii cum sa schimbi si nu ai frica sa folosesti a 6a scoti un consum nesimtit

iar ca demaraj super

ca interior ok se compara cu un e46 la spatiu interior

eu chir iubesc masinuta si daca ar fi un pic mai ieftina as cumparao mai ales ca este BMW si are tractiune spate si cu toata electronica poate fi condusa si iarna chiar de catre nevastamea

 

 

Ori mergi impingand masina ori suntem dusi toti! Pai nici constructorul nu da consumurile alea ale tale. Trebuie sa iti amintesc de asemenea ca deabia au reusit Vw sa fac o masina(Lupo 3l) care sa aiba un consum de sub 3 litrii la suta si tu ne zici aici ca o masina dubla ca greutate si cu motor de 2 litrii fata de 1.2 de pe Lupo 3L si o putere dubla consuma mai putin. Crede-ma ca ori ai defect computerul de bord ori vb prosti. Eu am un 120d si pot sa iti spun c in bucuresti doar cand e liber cad sub 9 insa in general am un consum de peste 10 iar afara sub 6 deja inseaman ca mergi cu 50 la ora.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Am petrecut inca doua zile cu un 120i. E vioaie la viteze mici. Dar te rogi la bunul Dumnezeu al motoarelor sa ajungi la 160 km/h pe autostrada. Dupa 140 km/h urca foarte lent. Poate ca totusi sunt eu obisnuit prost. Altfel, in oras e sprintena si directia e de vis. Masina se simte foarte bine la condus si la comenzi. E un BMW adevarat, de fiecare data am sustinut asta, de fiecare data am ramas impresionat.

 

Dupa ce tin eu minte, e cel cu facelift. Motorul nu stiu ce putere are, presupun ca fie 150 CP fie 170 CP. In brieful masinii nu am reusit sa citesc. Am doar o copie si nu exista descrierea campurilor. Dar pare sa aiba mai degraba 150 CP decat 170 CP.

Link to comment
Share on other sites

Am petrecut inca doua zile cu un 120i. E vioaie la viteze mici. Dar te rogi la bunul Dumnezeu al motoarelor sa ajungi la 160 km/h pe autostrada. Dupa 140 km/h urca foarte lent. Poate ca totusi sunt eu obisnuit prost. Altfel, in oras e sprintena si directia e de vis. Masina se simte foarte bine la condus si la comenzi. E un BMW adevarat, de fiecare data am sustinut asta, de fiecare data am ramas impresionat.

 

Dupa ce tin eu minte, e cel cu facelift. Motorul nu stiu ce putere are, presupun ca fie 150 CP fie 170 CP. In brieful masinii nu am reusit sa citesc. Am doar o copie si nu exista descrierea campurilor. Dar pare sa aiba mai degraba 150 CP decat 170 CP.

 

Intrebare intrebatoare... pot alege intre un 116i (Basic) si un VW Passat 1.8T 160 CP (echipare Comfortline) ambele noi... ce ati alege voi... eu cu sufletul as lua BMW cu mintea Passat (are portbagajul mai mare si e o masina mai mare)... astazi am fost la Bavaria si m-am urcat intr-un seria 1 si inauntru nu mi se pare cu mult mai mic decat masina mea de acum (cel putin la locurile din fata spatiu suficient)... motorul suna bestial (BMW ce mama masii), dar ma rupe spatiul interior in spate si portbagajul, plus imaginea de masina de femeie (eu ar trebui s-o folosesc pentru business)... deci, ce naiba fac?

Link to comment
Share on other sites

Salut !!

 

Am avut si eu cateva zile un BMW 120D.Ce pot sa zic cu siguranta este faptul ca este primul(si sper ca si ultimul) model de BMW pentru care efectiv se arunca banii aiurea ,pur si simplu pe geam asa.

 

Sunt BMW-ist de multi ani (E30-E36-E46). Va spun foarte clar:BMW seria 1 e cea mai nereusita serie din paleta BMW.Materiale ieftine in interior ,daca reusiti sa defaceti bara din fata a masinii veti vedea ca nu prea exista suruburi de prindere,totul este cu capse din plastic;ca la jucarii.la motor la fel;inafara motorului propriuzis ,totul in jur este platic cat incape.Ce sa mai zic...nu mi-a placut deloc deloc,pur si simplu bani aruncati aiurea.

 

La pretul la care se vinde masina ,un Golf este net superior.

 

PS - raman la ideea ca BMW E-30 va mai fi inca mult timp cel mai tare model a firmei :first:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.