Jump to content

S-a oprit motorul in mers si nu mai porneste


Recommended Posts

Salut tuturor. Am si eu o problema cu un e36 318i din 93'. Acum 6 ore mergeam linistit pe strada si dintr-odata mi se opreste motorul. Trag pe dreapta si dau sa pornesc insa nu vroia sa mai porneasca. Inainte de a se opri a inceput sa se auda un scartait ca si cum ar atinge ceva dar doar la viteza de sub 20-25 km/h. Peste 25 km/h zgomotul se oprea. Cineva mi-a spus ca ar putea fi cureaua de distributie ( e pe curea 318i din 93' ). Cureaua abia o schimbasem acum 1500 km, dar totusi am desfacut si am observat ca e intacta cureaua. M-am uitat la fisa de pe prima bujie si dadea scanteie. Am scos pompa de benzina ( unii au spus ca e dusa ) si am pus-o direct la baterie si se auzea motorasul cum merge, dar totusi nu scotea pe furtunase benzina (ca si cum n-ar avea putere). Sunt doua mufe la pompa de benzina. Ce rol are una si ce rol are cealalta? Sunt una neagra si una alba. Pe aia neagra de la pompa daca pun curent merge motorasul iar pe cea alba nu merge. Am incercat deasemenea sa pun un consumator pe mufele care intra in pompa de benzina si nu am curent pe niciuna din mufe. Solutii?

 

Stima, Jorj.

Edited by Vibrate
Link to comment
Share on other sites

Salut tuturor. Am si eu o problema cu un e36 318i din 93'. Acum 6 ore mergeam linistit pe strada si dintr-odata mi se opreste motorul. Trag pe dreapta si dau sa pornesc insa nu vroia sa mai porneasca. Inainte de a se opri a inceput sa se auda un scartait ca si cum ar atinge ceva dar doar la viteza de sub 20-25 km/h. Peste 25 km/h zgomotul se oprea. Cineva mi-a spus ca ar putea cureaua de distributie ( e pe curea 318i din 93' ). Cureaua abia o schimbasem acum 1500km dar totusi am desfacut si am observat ca e intacta cureaua. Am uitat la fisa de pe prima bujie si dadea scanteie. Am scos pompa de benzina ( unii au spus ca e dusa ) si am pus-o direct la baterie si se auzea motorasul cum merge dar totusi nu scotea pe furtunase benzina (ca si cum n-ar avea putere). Sunt doua mufe la pompa de benzina. Ce rol are una si ce rol are cealalta? Sunt una neagra si una alba. Pe aia neagra de la pompa daca pun curent merge motorasul iar pe cea alba nu merge. Am incercat deasemenea sa pun un consumator pe mufele care intra in pompa de benzina si nu am curent pe niciuna din fire. Solutii?

 

Stima, Jorj.

Schimba releul pompa combustubil . Vazi sa nu fie dus si senzorul de la Axul cu came . (poate s-a infundat ceva filtru pe la pompa combustibil) Sa verifici si presiunea in rampa la combustibil.

Link to comment
Share on other sites

Schimba releul pompa combustubil . Vazi sa nu fie dus si senzorul de la Axul cu came . (poate s-a infundat ceva filtru pe la pompa combustibil) Sa verifici si presiunea in rampa la combustibil.

 

Mi-a mai spus cineva ca ar putea fi de la releul de la pompa de benzina. Senzorul eu spun ca e in regula. Filtrul nu cred ca are cum sa se infunde pentru e schimbat de 1000 de km.

Link to comment
Share on other sites

Mi-a mai spus cineva ca ar putea fi de la releul de la pompa de benzina. Senzorul eu spun ca e in regula. Filtrul nu cred ca are cum sa se infunde pentru e schimbat de 1000 de km.

vezi ca si pompele de combustibil au o sita pe unde trag benzina . De obicei pompele se strica daca trag mizerie sau apa . Unele se strica si de la aditivii se combustibil puternici , pt ca unele au un lac pe interior care se exfoliaza de la aditivii prea concentrati.

Link to comment
Share on other sites

vezi ca si pompele de combustibil au o sita pe unde trag benzina . De obicei pompele se strica daca trag mizerie sau apa . Unele se strica si de la aditivii se combustibil puternici , pt ca unele au un lac pe interior care se exfoliaza de la aditivii prea concentrati.

 

Si ce sa-i fac sitei aceleia? Sa o curat sau nu am sanse si trebuie sa schimb pompa direct?

Link to comment
Share on other sites

Si ce sa-i fac sitei aceleia? Sa o curat sau nu am sanse si trebuie sa schimb pompa direct?

Unele mai merg dupa ce le clatesti si scuturi sau sufli cu un compresor . Clateste-o cu benzina si ciocaneste-o de o masa usor dupaaia sufl-o cu compresoru pe toate partile. Dar releul e sigur daca pe direct merge.

Link to comment
Share on other sites

mufa neagra de la pompa e alimentarea pompei, aia alba e ptr senzorul de nivel.

 

daca releul pompei e in regula(nu vad de ce nu ar fi), presimt ca pompa nu mai are viata lunga.

 

Max pe tine te asteptam:D. Cum verific daca e bun sau nu releul pompei si care este? O poza in care sa incercuiesti releul te rog?

Dar totusi de ce nu am pe mufa neagra curent. Am pus un bec de 12 v pe mufa neagra si nu se aprinde. Doar nu mi s-a intrerupt firul dintr-odata nu:O?

Edited by Vibrate
Link to comment
Share on other sites

DME--> DME relay--> Fuel pump relay--> Fuse #18--> Fuel pump.

 

http://www.unitedbimmer.com/forums/bmw-oem-parts-department-diys-faqs/8287-e36-fuel-pump-diagnosis-replacement.html

 

poate ti-e de ajutor.

 

 

releul e primul din stanga,albastru, vezi poza din link. il testezi usor, pui altul.

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

DME--> DME relay--> Fuel pump relay--> Fuse #18--> Fuel pump.

 

http://www.unitedbimmer.com/forums/bmw-oem-parts-department-diys-faqs/8287-e36-fuel-pump-diagnosis-replacement.html

 

poate ti-e de ajutor.

 

 

releul e primul din stanga,albastru, vezi poza din link. il testezi usor, pui altul.

Releul il pot lua de pe orice alt e36 sau trebuie neaparat de pe 318i?

Dar nu inteleg cum se poate arde asa dintr-odata din mers? Mi se pare imposibil.

Edited by Vibrate
Link to comment
Share on other sites

nu.

 

cum ai pus pompa pe direct? ai scos-o si ai pus-o la baterie?

 

fa alta chestie.

 

scoate releul pompei, iei un fir si legi in mijlocul lui o siguranta de 15, si faci punte intre pinii 30 si 87 ai locasului releului pompei (sunt trecuti pinii in poza din linkul ala).

 

ar trebui sa auzi benzina in injectoare. daca merge, inseamna ca e releul pompei.

Link to comment
Share on other sites

nu.

 

cum ai pus pompa pe direct? ai scos-o si ai pus-o la baterie?

 

fa alta chestie.

 

scoate releul pompei, iei un fir si legi in mijlocul lui o siguranta de 15, si faci punte intre pinii 30 si 87 ai locasului releului pompei (sunt trecuti pinii in poza din linkul ala).

 

ar trebui sa auzi benzina in injectoare. daca merge, inseamna ca e releul pompei.

 

Da am scos-o si am pus-o la baterie si mergea perfect. Cred ca inca are viata lunga, deoarece altfel nu are incotro :hyper: . Am sa incerc si asta maine poate totusi am noroc sa scap cu cativa lei si nu cu cateva sute de lei.

Link to comment
Share on other sites

Ai grija si cand o pui pe direct daca inversezi polaritatea pompa se invarte invers si nu iti arunca benzina la furtune iar tu o auzi bazaind.Daca o mai pui pe direct fara mufa sa ti cont de sensul in care iti arunca benzina si poti porni masina cu pompa pe direct,ca sa vezi daca nu e altceva.

vibrate de unde esti?

Link to comment
Share on other sites

Ai grija si cand o pui pe direct daca inversezi polaritatea pompa se invarte invers si nu iti arunca benzina la furtune iar tu o auzi bazaind.Daca o mai pui pe direct fara mufa sa ti cont de sensul in care iti arunca benzina si poti porni masina cu pompa pe direct,ca sa vezi daca nu e altceva.

vibrate de unde esti?

 

Din iasi Florin.

Link to comment
Share on other sites

Treaba e nasoala baieti. A cazut tocmai pe mine. Ma intreb : Cu ce am gresit Doamne de cade fix pe mine:(?.

1. Am schimbat releul asadar cu pompa am rezolvat insa nu am curent la bujii. Am curatat delcoul dar tot nu am curent la bujii. In bobina am curent. Dar asta e partea cea buna.

2. Partea nasoala este urmatoarea: dupa cum v-am spus inainte de a mi se opri motorul a inceput un scartait. Oare de la ce era acel scartait ca si cum ar atinge ceva? Raspunsul suna cam asa: Mi s-a stricat pompa de ulei(cred) pentru ca nu mai trimite ulei sus in rampa. Am incercat ieri sa pornesc si dadea sa porneasca insa se auzea si zgomotul ala insuportabil ca si cum s-ar bate ceva cap in cap. Asadar trebuie sa dau baia de ulei jos sa vad care-i treaba cu pompa de ulei si sa vad daca mi-a afectat axul cu came si restul.

 

BAD DAY!

 

PS: Probabil va intrebati de ce nu am oprit cand am auzit sunetul acela? Deoarece ma asteptam sa se aprinda becul de la ulei spunand ca nu mai are ulei motorul si ca acesta sta in baia de ulei. Cum becul de la ulei nu mergea ( nu e ars ci e alta problema probabil de la senzor ) nu am avut cum sa-mi dau seama care e problema.

Edited by Vibrate
Link to comment
Share on other sites

 

1. Am schimbat releul asadar cu pompa am rezolvat insa nu am curent la bujii. Am curatat delcoul dar tot nu am curent la bujii. In bobina am curent. Dar asta e partea cea buna.

 

 

Capacul delcoului este inregula?daca are vreo mica fisura nu-ti va mai distribui curent la fise...trebuie sa incerci cu un alt capac de delcou.

Verifica si rotorul si asta poate cauza lipsa curentului.

Link to comment
Share on other sites

Ai curent la bobina in sensul ca ai + la bornele bobinei? verifica daca iti sa scanteie direct la bobina, baga o fise direct in bobina(sau un fir) si leaga la capat o bujie si vezi daca da scanteie.Daca iti da scanteie acolo scapi mai usor,dar va trebui sa verifici atent restul fiselor si capacul distribuitor.Eu am avut impresia ca ai M43 si acolo nu mai ai capac distribuitor.

Eu am patit asa la un M20B25 dar cu o instalatie magarita(motor adaptat) si totul tinea de partea electrica.(releu etc,,,,,)Daca motorul s-a oprit brusc atunci probabil ai ramas fara scanteie si in acelasi timp cred ca s-a taiat si alimentarea tot electronic.Daca era de la pompa in ultimii 200 metri simteai masina mergand prost si nu se mai tura.

 

Ps: ia verifica sensorul de pe volanta sa nu cumva sa fi intrat ceva la el si atunci deaia a scartait si a murit.Din ce stiu eu daca ala e dus nu iti mai da scanteie.

Oricum ar fi motorul daca se strica pompa 90% il blocai si nu mai invartea apoi sau se auzea hodorogind inainte.Nu mai stiu exact toate detaliile motorului tau,pt ca am avut acum cativa ani 1.6 pe curea care mi-a facut numai probleme.

Link to comment
Share on other sites

Ai curent la bobina in sensul ca ai + la bornele bobinei? verifica daca iti sa scanteie direct la bobina, baga o fise direct in bobina(sau un fir) si leaga la capat o bujie si vezi daca da scanteie.Daca iti da scanteie acolo scapi mai usor,dar va trebui sa verifici atent restul fiselor si capacul distribuitor.Eu am avut impresia ca ai M43 si acolo nu mai ai capac distribuitor.

Eu am patit asa la un M20B25 dar cu o instalatie magarita(motor adaptat) si totul tinea de partea electrica.(releu etc,,,,,)Daca motorul s-a oprit brusc atunci probabil ai ramas fara scanteie si in acelasi timp cred ca s-a taiat si alimentarea tot electronic.Daca era de la pompa in ultimii 200 metri simteai masina mergand prost si nu se mai tura.

 

Ps: ia verifica sensorul de pe volanta sa nu cumva sa fi intrat ceva la el si atunci deaia a scartait si a murit.Din ce stiu eu daca ala e dus nu iti mai da scanteie.

Oricum ar fi motorul daca se strica pompa 90% il blocai si nu mai invartea apoi sau se auzea hodorogind inainte.Nu mai stiu exact toate detaliile motorului tau,pt ca am avut acum cativa ani 1.6 pe curea care mi-a facut numai probleme.

 

Florine mi-a mai spus cineva ca ar putea fi senzorul de pe volanta. Dar totusi de ce cand dau sa pornesc nu impinge pompa de ulei sus in rampa uleiul? In rampa acolo e absolut uscat, nicio picatura de ulei nu e acolo. Pompa de ulei e pusa si ea pe o siguranta nu sau pe un releu nu? Imi puteti spune care ca sa verific daca nu cumva e ars(a)? Hodorogitul ala urat de la ce ar putea fi? Nu e de la lipsa de ulei?

 

Capacul de la delcou l-am curatat bine cu smirghel, nu cred ca ar cauza acesta probleme.

PS: e vorba de m40 1.8i

Edited by Vibrate
Link to comment
Share on other sites

salut. deci pompa de ulei nu e pe nici un releu e mecanica si o invarte motorul. dai baia jos si vezi. sus la capac daca te uiti nu o sa vezi cine stie ce ulei decat cu motorul pornit in rest nu iti arunca.Ai dat capacul jos?distribuitorul daca il cureti cu smilgher se duce totul da scantei intre ele.Verifica cum am zis eu direct la bobina.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.