Jump to content

Urgent! problema e39 525i


Honda&BMW

Recommended Posts

Sondele alea doua pe care zici ca le-a schimbat propitaru' precedent......:)

Le-a schimbat sigur? Daca da, ce a pus? Xinbao lam bd?

Pai . le-a schimbat , pentru ca atunci cand le-am schimbat si eu se vedea clar diferenta (cele care le-am schimbat eu erau mai uzate )

 

Deci , ca sa excludem orice confuzie . Filtrul de benzina l-am schimbat, e cel de 250 lei cu tot cu regulator :popcorn:

Link to comment
Share on other sites

Si mai nou s-a aprins din nou martorul si refuza sa se mai stinga :angry: , dar cum astazi e Duminica am sa rezist pana maine cand merg la mecanic. Dar totusi daca are cineva o idee , nu inteleg de ce face asa , si numai cand o las mai mult in relanti apare problema . Spre ex aseara cand am iesit de la munca , am coborat cu 15 min inainte de plecare , am pornit masina (2 contacte , 12 standby in frig) totul era ok , dupa vreo 10 min de relanti a inceput sa se balbaie si poc "check engine" in bord :banghead:
Link to comment
Share on other sites

Inca un detaliu , poate reusesc sa elucidez acest mister , astazi dimineata la ora 9 si ceva , am pornit masina , martorul a ramas apins , pe la pranz am venit acasa , uar acum la 15:00 am avut ceva treaba si cand am pornit "magic" s-a stins. Din analiza mea doar cand o parchez cu botul in rampa apare problema, daca o las cu botul la vale ( cazul decris mai sus) vad ca se stinge. Deci in seara asta trebuie sa o parchez cu botul in rampa si maine dimineata sa sper ca ramane aprins , ca sa pot merge la mecanic cu problema. Ufff! :sweat:
Link to comment
Share on other sites

Din erorile postate de tine am impresia ca testerul folosit pentru citirea erorilor era unul generic sau ceva gen Carsoft, nu un tester special BMW, cum ar fi DIS sau INPA. Testerele generice este posibil sa nu afiseze corect erorile.

Incearca sa mergi la cineva care are unul din aceste testere ca sa vezi mai exact erorile care apar. Cineva care sa si inteleaga la ce se refera erorile.

 

In principiu, check engine se aprinde daca ECU detecteaza o problema care ar putea duce la cresterea emisiilor de noxe. Daca eroarea nu mai este prezenta, check engine se stinge dupa un timp.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am efectuat testul pe un UNIX for BMW rezultatul fiind: missfire pe cilindrul 6 , recomandarile au fost , bujie / compresie / injector , bujiile le-am comandat si cand le schimb fac si testul de compresie poate poate. 8)

 

De curiozitate: cum stai cu consumul de ulei, si ce ulei folosesti??

Link to comment
Share on other sites

De curiozitate: cum stai cu consumul de ulei, si ce ulei folosesti??

Salut! Masina nu o am de mult , deocamdata nu am probleme cu uleiul , din cate am vazut ,in masina am mai gasit 0.5 l de Castrol dar eu sigur nu voi folosi asa ceva. Cel mai probabil o sa merg cu seria VIN sa-mi recomande cineva un ulei BMW OEM , cred ca poti gasi un ulei bun si pe www.realoem.ro Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.