Jump to content

Nu fuge!


flaviupodina

Recommended Posts

Am un e46 320d nfl, ieri am schimbat urmatoarele: ulei, filtru ulei, filtru motorina, filtru aer, am curatat filtrul epurator, am schimbat siguranta de la bujii (era arsa). In fine, problema e urmatoarea: cand ajunga in a 4-a la 2800-2850 de ture, motorul parca se ineaca, nu mai trage deloc, iar daca ii dau a 5-a trage pana la 2500 de ture, apoi pauza, se ineaca. Sfaturi, ceva?
Link to comment
Share on other sites

In fine, sa nu devenim off-topic cu filtru epurator... Am tot citit pe forum si am ajuns la concluzia ca debitmetrul ar putea fi de bai. Masina are simptomele potrivite: nu trage bine decat aproape la 3000 de ture, relanti ciudat cateodata, etc. Maine dimineata o sa scot mufa de la debitmetru sa vad daca observ imbunatatiri.
Link to comment
Share on other sites

In fine, sa nu devenim off-topic cu filtru epurator... Am tot citit pe forum si am ajuns la concluzia ca debitmetrul ar putea fi de bai. Masina are simptomele potrivite: nu trage bine decat aproape la 3000 de ture, relanti ciudat cateodata, etc. Maine dimineata o sa scot mufa de la debitmetru sa vad daca observ imbunatatiri.

 

Am scos mufa de la debitmetru si nu se simte nicio diferenta...

Link to comment
Share on other sites

te rog spunemi si mie unde se afla siguranta de la bujii.

Siguranta de la bujii se afla deasupra panoului cu sigurante din bord. Ca sa ajungi la ea trebuie sa demontezi bordul si sa scoti cutia cu sigurante. E prima siguranta din partea stanga, e de 100 de amperi.

 

Nu mai bajbai, incearca sa vezi ce parere are un tester! Dieselul nu va merge niciodata mai bine fara debitmetru!

Poate ai sugrumat un vacuum sau poate ai udat debitmetrul.

Maine dimineata ma duc la electrician sa-mi schimbe modulul de inchidere centralizata si-i zic sa puna si testerul.

Link to comment
Share on other sites

Maine dimineata ma duc la electrician sa-mi schimbe modulul de inchidere centralizata si-i zic sa puna si testerul.

 

Am rezolvat treaba! Doua furtune de vacuum de la turbina erau inversate. Un mecanic bun mi-a diagnosticat si rezolvat problema in mai putin de 5 minute.

 

Alta nelamurire: am inchidere centralizata oem si nu functioneaza. Un electrician mi-a spus ca e defecta cheia, si una noua, originala e in jur de 200 de euro, deci sa-mi iau inchidere centralizata.

Ce sa-mi iau? Inchidere cu chei de bmw sau alarma? astept sfaturi pro/contra la ambele.

Edited by flaviupodina
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.