Jump to content

Seria 3 E30


Nick

Recommended Posts

salut. prima zi cu E30-ul meu si deja incep sa ma sacaie micile lucruri care nu merg asa cum sunt date ele sa mearga din fabrica (parerea mea). Ceasul de la consumul instant cand o pornesc se duce la maxim, dupa care in mers coboara si imi arata cat consuma tot timpu, dar cand iar ma opresc iar se duce la maxim .. nu cred ca e normal, de la ce face asta. mentionez ca e vorba de un 325i, fabricat 1989, dar de la vechiul proprietar am inteles ca deja a fost schimbat odata bordul cu totul din cauza altui ceas care nu mergea la cel original al ei.

 

conform carticelei pana in 13 km/h (sau ceva de genu, ca nu o am in fata acum) acu nu se misca.. abia dupa ce depasesti viteza respectiva incepe sa se deplaseze si acu, indicand consumu

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea trebuie s-o iei pas cu pas si sa verifici !

 

am desfacut bujiile la ea, sunt ok, putin negre pe marginea buzei unde se infileteaza pe motor, dar ele pe zona de scanteie, cu arsura de culoare frumoasa, in semn ca motorul merge inregula. ma astept la injectoare dar acolo nu ma bag eu, ci o sa vb cu un mecanic, eram doar curios daca a mai patit cineva sau daca s-a lovit de aceasta problema de la ce ar putea fi ca totusi sa fiu si eu cat de cat in tema, si nu doar parerea mecanicului.

Verifica si pompa de benzina...e posibil sa nu mai lucreze cum trebuie la turatii mai mari.

Link to comment
Share on other sites

conform carticelei pana in 13 km/h (sau ceva de genu, ca nu o am in fata acum) acu nu se misca.. abia dupa ce depasesti viteza respectiva incepe sa se deplaseze si acu, indicand consumu

problema e ca atunci cand e pornit sare la maxim si cand merg incepe sa coboare aratandu-mi consumul instant, iar problema mea nu e ca nu arata corect, ci ca sta la maxim la relanti si nu sta la 0.

 

Verifica si pompa de benzina...e posibil sa nu mai lucreze cum trebuie la turatii mai mari.

am rezolvat cu 350 euro .. s-a dus naibi calculatorul masinii, si a trebuit schimbat, faza mai nasoala e ca odata cu el, s-a dus si setarea calcutalorului vechi care era setat in 220 cp, si 8500 rpm, acum a revenit la setarea originala si anume 171 cp, si 6500 rpm (moment in care imi taie injectia) .. :twoup: .. ma rog, cand o sa termin proiectul si asta o sa ramana ultima treaba de facut pana la dino, o sa o resoftez din nou. Pana atunci drum intins la toata lumea si cat mai putine probleme.

Link to comment
Share on other sites

conform carticelei pana in 13 km/h (sau ceva de genu, ca nu o am in fata acum) acu nu se misca.. abia dupa ce depasesti viteza respectiva incepe sa se deplaseze si acu, indicand consumu

problema e ca atunci cand e pornit sare la maxim si cand merg incepe sa coboare aratandu-mi consumul instant, iar problema mea nu e ca nu arata corect, ci ca sta la maxim la relanti si nu sta la 0.

 

Verifica si pompa de benzina...e posibil sa nu mai lucreze cum trebuie la turatii mai mari.

am rezolvat cu 350 euro .. s-a dus naibi calculatorul masinii, si a trebuit schimbat, faza mai nasoala e ca odata cu el, s-a dus si setarea calcutalorului vechi care era setat in 220 cp, si 8500 rpm, acum a revenit la setarea originala si anume 171 cp, si 6500 rpm (moment in care imi taie injectia) .. :twoup: .. ma rog, cand o sa termin proiectul si asta o sa ramana ultima treaba de facut pana la dino, o sa o resoftez din nou. Pana atunci drum intins la toata lumea si cat mai putine probleme.

 

Tu ai luat cumva ursul negru cu nr de bulgaria?....ca doar ala stiam ca are softul de 8 mii si ceva de ture.

Ultima oara era prin Buzau.

Are o intreaga istorie ursu' tau.

Link to comment
Share on other sites

problema e ca atunci cand e pornit sare la maxim si cand merg incepe sa coboare aratandu-mi consumul instant, iar problema mea nu e ca nu arata corect, ci ca sta la maxim la relanti si nu sta la 0.

 

aÂşa e normal sĂŁ indice. Âşi la e36 e la fel. abia de la e46, la relanti acul de consum stĂŁ la zero.

Link to comment
Share on other sites

conform carticelei pana in 13 km/h (sau ceva de genu, ca nu o am in fata acum) acu nu se misca.. abia dupa ce depasesti viteza respectiva incepe sa se deplaseze si acu, indicand consumu

problema e ca atunci cand e pornit sare la maxim si cand merg incepe sa coboare aratandu-mi consumul instant, iar problema mea nu e ca nu arata corect, ci ca sta la maxim la relanti si nu sta la 0.

 

Verifica si pompa de benzina...e posibil sa nu mai lucreze cum trebuie la turatii mai mari.

am rezolvat cu 350 euro .. s-a dus naibi calculatorul masinii, si a trebuit schimbat, faza mai nasoala e ca odata cu el, s-a dus si setarea calcutalorului vechi care era setat in 220 cp, si 8500 rpm, acum a revenit la setarea originala si anume 171 cp, si 6500 rpm (moment in care imi taie injectia) .. :twoup: .. ma rog, cand o sa termin proiectul si asta o sa ramana ultima treaba de facut pana la dino, o sa o resoftez din nou. Pana atunci drum intins la toata lumea si cat mai putine probleme.

 

pai asta ti ziceam si io, ca pana la 13 km/h (sau cat o fi cu exactitate) acu sta lipit la maxim, pt ca aia e pozitia lui de "standby" si dupa aceea coboara indicand consumu

Link to comment
Share on other sites

am inteles cu consumul instant, deci e normal sa stea la maxim si cand merge sa indice cat consuma, credeam ca ar tr sa fie ca la astea noi care sta la zero, si cand pornesti cu ea iti indica consumul dar de la zero incepand, nu de la maxim.

 

da, eu am luat ursul cu numere de bulgaria cu 8500 ture (ma rog care acum nu le mai are din cauza calculatorului care s-a dus, o sa revina la acest stadiu cand va ajunge intreg proiectul la sfarsit), acum ce istorie are nu stiu, ca e de bine sau de rau nu ma deranjeaza sa aud, ca s-a dat cercuri cu ea, e facuta si pt asta si probabil de aia s-a dat si servo jos de pe ea. daca cineva imi va spune una si alta despre ea il voi asculta cu placere, dar stiu la ce stadiu vreau sa ajunga masina :twoup: .. este un model deosebit si de suflet pt mine, iar starea ei la sfarsit ar trebuie sa fie exact ca cea din fabrica si tipla (micile modificari vor ramane jantele, suspensiile discuri si alte mici maruntisuri care pana la urma o fac sa arate mai bine si sa mearga mai bine, dar restul vor reveni la stadiul lor original de Mtehnic 2) masina am luat-o pt ca are o baza de la care sa plec si nu e un proiect chiar de la zero. va fi timp, nervi si bani de bagat in ea, dar va merita pt sufletul meu :)

Link to comment
Share on other sites

am rezolvat cu 350 euro .. s-a dus naibi calculatorul masinii, si a trebuit schimbat, faza mai nasoala e ca odata cu el, s-a dus si setarea calcutalorului vechi care era setat in 220 cp, si 8500 rpm, acum a revenit la setarea originala si anume 171 cp, si 6500 rpm (moment in care imi taie injectia) .. :twoup: .. ma rog, cand o sa termin proiectul si asta o sa ramana ultima treaba de facut pana la dino, o sa o resoftez din nou. Pana atunci drum intins la toata lumea si cat mai putine probleme.

 

wtf man, ai dat 350 euro pentru un ECU??? nu cred ca face bine pentru motor 8500rpm, este schimbat in _chiulasa_ arcuri la supape sau in motor interne?? Incearca sa-mi spui si mie ce motor are masina si ce an este motorul dupa ea.

 

conform carticelei pana in 13 km/h (sau ceva de genu, ca nu o am in fata acum) acu nu se misca.. abia dupa ce depasesti viteza respectiva incepe sa se deplaseze si acu, indicand consumu

problema e ca atunci cand e pornit sare la maxim si cand merg incepe sa coboare aratandu-mi consumul instant, iar problema mea nu e ca nu arata corect, ci ca sta la maxim la relanti si nu sta la 0.

 

Verifica si pompa de benzina...e posibil sa nu mai lucreze cum trebuie la turatii mai mari.

am rezolvat cu 350 euro .. s-a dus naibi calculatorul masinii, si a trebuit schimbat, faza mai nasoala e ca odata cu el, s-a dus si setarea calcutalorului vechi care era setat in 220 cp, si 8500 rpm, acum a revenit la setarea originala si anume 171 cp, si 6500 rpm (moment in care imi taie injectia) .. :) .. ma rog, cand o sa termin proiectul si asta o sa ramana ultima treaba de facut pana la dino, o sa o resoftez din nou. Pana atunci drum intins la toata lumea si cat mai putine probleme.

 

wtf man, ai dat 350 euro pentru un ECU??? nu cred ca face bine pentru motor 8500rpm, este schimbat in _chiulasa_ arcuri la supape sau in motor interne?? Incearca sa-mi spui si mie ce motor are masina si ce an este motorul dupa ea.

Link to comment
Share on other sites

wtf man, ai dat 350 euro pentru un ECU??? nu cred ca face bine pentru motor 8500rpm, este schimbat in _chiulasa_ arcuri la supape sau in motor interne?? Incearca sa-mi spui si mie ce motor are masina si ce an este motorul dupa ea.

am dat cu tot cu descoperit problema si manopera, pt ca a fost desfacuta toata masina la partea electrica, pt ca nu s-a stiut din prima ce are si s-a luat prin eliminare. si oricum aveam de platit si o mica datorie de la o verificare facuta gratuit inainte la masina cand am luat-o.

este schimbat in motor axa cu came si mai stiu eu ce dumnezeu, asa a fost adusa din germania, si sunt convins de asta ca sigur datorita faptului ca i-a scos cineva servodirectia nu era pt ca nu avea bani de mers la sala, ci pt ca s-a dat cu ea si a fost pregatita pt asa ceva, ca eu am luat-o si nu va avea acelasi viitor e partea a doua, dar e bine ca motorul e aranjat putin si il voi readuce la puterea lui la finalul proiectului.

masina e fabricatie 1989, 325i, motorul este cel original din fabrica 12V (acum nu stiu sa iti zic codul de motor pt ca inca nu l-am invatat).

asta este masina... http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...amp;hl=325i+220

Edited by emamann
Link to comment
Share on other sites

Am aparut si eu,si am aparut si eu cu o problema,la bmw meu . Stie cineva unde este modulul de inchidere centralizata montat?ca am cautat pe unde am crezut eu ca ii,dar vorba aia nu poti sa gasesti ceva ce nu stii cum arata :),si cu litrometrul aia am si eu o problema ,da citesc pe aici ce ati mai postat si poate reusesc sa il fc.Raman dator dc miati spune unde gasesc,modulul,de 3 luni stau cu masina cu cheie cu buton si degeaba ca nu am modulul respectiv montat :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Am aparut si eu,si am aparut si eu cu o problema,la bmw meu . Stie cineva unde este modulul de inchidere centralizata montat?ca am cautat pe unde am crezut eu ca ii,dar vorba aia nu poti sa gasesti ceva ce nu stii cum arata :),si cu litrometrul aia am si eu o problema ,da citesc pe aici ce ati mai postat si poate reusesc sa il fc.Raman dator dc miati spune unde gasesc,modulul,de 3 luni stau cu masina cu cheie cu buton si degeaba ca nu am modulul respectiv montat :twoup:

 

 

salut, modulul de inchidere esste situat in partea stanga a masinii jos langa pres, mai exact in spatele plasticului care acopera boxa din stanga.

Link to comment
Share on other sites

Am aparut si eu,si am aparut si eu cu o problema,la bmw meu . Stie cineva unde este modulul de inchidere centralizata montat?ca am cautat pe unde am crezut eu ca ii,dar vorba aia nu poti sa gasesti ceva ce nu stii cum arata :),si cu litrometrul aia am si eu o problema ,da citesc pe aici ce ati mai postat si poate reusesc sa il fc.Raman dator dc miati spune unde gasesc,modulul,de 3 luni stau cu masina cu cheie cu buton si degeaba ca nu am modulul respectiv montat :twoup:

 

 

salut, modulul de inchidere esste situat in partea stanga a masinii jos langa pres, mai exact in spatele plasticului care acopera boxa din stanga.

Ms,si nu vreau sa te stresez,da mam pus sa il demontez singur si nush care fire is pt care usa,si tot asa,am incercat sa depistez,da mam gandit ca decat sa stric cva mai bn intreb :twoup:,o sa postez si niste poze sa vedeti

Link to comment
Share on other sites

Ma bate gandu sa scot ursu la vanzare :twoup:

Motor M10B18 cmc,102CP,pretul ar fii cam 2000 euro.

 

Eu nu l-as vinde.

Vreau sa-l vand pt ca vreau unu sa fie ori negru,ori rosu si motor minim 2.0

Asta al meu are o gramada de pies noi...flanse telescoape,suspensie nou,pompe ambreaj (cea de la cutie,si cea de sub pedala),vopsita anu trecut,bucse schimbate,toba sport,un prag nou,o aripa noua (cred ca mai am facturile cum le-am cumpara inainte s-o vopsesc)Ce mai trebuie sa-i fac daca e sa o vand,e sa-i schimb rulmentul de la roata de pe fata din partea dreapta.

stiu un urs de 2.5 cu turbo de vanzare la 2000euro si mai are si motorul original de 2.5 k piesa e din constanta baiatul ,am sa incerc sa fac nr de tel discuti cu el direct poate iti trimite si ceva poze si iti da mai multe detalii tehnice

Link to comment
Share on other sites

Ma bate gandu sa scot ursu la vanzare :twoup:

Motor M10B18 cmc,102CP,pretul ar fii cam 2000 euro.

 

Eu nu l-as vinde.

Vreau sa-l vand pt ca vreau unu sa fie ori negru,ori rosu si motor minim 2.0

Asta al meu are o gramada de pies noi...flanse telescoape,suspensie nou,pompe ambreaj (cea de la cutie,si cea de sub pedala),vopsita anu trecut,bucse schimbate,toba sport,un prag nou,o aripa noua (cred ca mai am facturile cum le-am cumpara inainte s-o vopsesc)Ce mai trebuie sa-i fac daca e sa o vand,e sa-i schimb rulmentul de la roata de pe fata din partea dreapta.

stiu un urs de 2.5 cu turbo de vanzare la 2000euro si mai are si motorul original de 2.5 k piesa e din constanta baiatul ,am sa incerc sa fac nr de tel discuti cu el direct poate iti trimite si ceva poze si iti da mai multe detalii tehnice

SANDU e numele baiatului si nr de tel 0768774584 in caz de intreaba de unde ai nr de tel poti comunica k de la RERE

Link to comment
Share on other sites

salut .... sunt si eu posesorul unui e30 cabrio 325 12V motorul original . am si eu niste probleme cu obc`ul turometru si consumu instant ..... cand pun contactul acu de la turometru sare la 2700 de ture si acolo sta si acul de la consulul instant merge aiurea . Computeru de bord nu mi se aprinde . tin sa mentionez ca masina este model american cu bord in mile pe ora si consumu instant este in MPG ( MIle Per Galon ) pe langa problema asta cand se incalzeste motoru si virez stanga sau dreapta cat de putzin suna foarte urat . masina are servo ...si i`am schimbat recent caseta de directie ca , curgea ulei din ea .
Link to comment
Share on other sites

salut .... sunt si eu posesorul unui e30 cabrio 325 12V motorul original . am si eu niste probleme cu obc`ul turometru si consumu instant ..... cand pun contactul acu de la turometru sare la 2700 de ture si acolo sta si acul de la consulul instant merge aiurea . Computeru de bord nu mi se aprinde . tin sa mentionez ca masina este model american cu bord in mile pe ora si consumu instant este in MPG ( MIle Per Galon ) pe langa problema asta cand se incalzeste motoru si virez stanga sau dreapta cat de putzin suna foarte urat . masina are servo ...si i`am schimbat recent caseta de directie ca , curgea ulei din ea .

 

 

salut daca ai nevoie de ajutor cu ursu da-mi de veste ca am si eu ceasuri cu mile, eventual ne uitam la problemele lor, sa nu fie cu cod de 4 cil (0766806124 marius). legat de caseta incearca sa aerisesti bine instalatia de servo.

Link to comment
Share on other sites

wtf man, ai dat 350 euro pentru un ECU??? nu cred ca face bine pentru motor 8500rpm, este schimbat in _chiulasa_ arcuri la supape sau in motor interne?? Incearca sa-mi spui si mie ce motor are masina si ce an este motorul dupa ea.

am dat cu tot cu descoperit problema si manopera, pt ca a fost desfacuta toata masina la partea electrica, pt ca nu s-a stiut din prima ce are si s-a luat prin eliminare. si oricum aveam de platit si o mica datorie de la o verificare facuta gratuit inainte la masina cand am luat-o.

este schimbat in motor axa cu came si mai stiu eu ce dumnezeu, asa a fost adusa din germania, si sunt convins de asta ca sigur datorita faptului ca i-a scos cineva servodirectia nu era pt ca nu avea bani de mers la sala, ci pt ca s-a dat cu ea si a fost pregatita pt asa ceva, ca eu am luat-o si nu va avea acelasi viitor e partea a doua, dar e bine ca motorul e aranjat putin si il voi readuce la puterea lui la finalul proiectului.

masina e fabricatie 1989, 325i, motorul este cel original din fabrica 12V (acum nu stiu sa iti zic codul de motor pt ca inca nu l-am invatat).

asta este masina... http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...amp;hl=325i+220

 

 

man din cate stiu si eu motoarele 12v sunt rezistente, dar nu suficient pentru 8500rpm, nu vreau sa crezi ca sunt invidios sau nu stiu ce vorbesc, dar 8500rpm la un motor de 20 de ani nu cade bine deloc, sa nu ai surpriza ca intr-o zi arcurile de la supape sa nu mai ridice la timp supapele si sa iti faca gaura in piston.

Link to comment
Share on other sites

man din cate stiu si eu motoarele 12v sunt rezistente, dar nu suficient pentru 8500rpm, nu vreau sa crezi ca sunt invidios sau nu stiu ce vorbesc, dar 8500rpm la un motor de 20 de ani nu cade bine deloc, sa nu ai surpriza ca intr-o zi arcurile de la supape sa nu mai ridice la timp supapele si sa iti faca gaura in piston.

da stiu si m-am gandit si la asta, dar masina nu cred ca va suferi la mine ce a suferit pana acum la ceilalti proprietari, nu de la tipul de la care am luat-o dar cineva inainte i-a dat jos servo si nu cred, precum am zis, ca sa faca "sala". eu mi-am luat-o pt ca pur si simplu e in sange acest model si de ani de zile si pt ca desi e criza pt asta am facut efortul financiar desi nu era momentul dar a fost din toate punctele de vedere exact cum mi-l doream. absolut nimic nu lipseste la el (ma rog cu exceptia la aer conditionat, geamuri electrice spate, trapa electrica, desi cea manuala pastreaza ideea de old school, si nu are computer de bord, are decat panoul de senzori de erori ... dar astea sunt maruntisuri care le pun dupa ce ii fac caroseria complet si schimb toate consumabilele si piesele uzate de pe ea) .. va fi masina care atunci cand o vad imi va tresarea sufletul ca dupa sotie, copil si mama .. si care imi va completa personalitatea, asa cum si la multi dintre voi inseamna bmw-ul care il aveti.

Link to comment
Share on other sites

man din cate stiu si eu motoarele 12v sunt rezistente, dar nu suficient pentru 8500rpm, nu vreau sa crezi ca sunt invidios sau nu stiu ce vorbesc, dar 8500rpm la un motor de 20 de ani nu cade bine deloc, sa nu ai surpriza ca intr-o zi arcurile de la supape sa nu mai ridice la timp supapele si sa iti faca gaura in piston.

da stiu si m-am gandit si la asta, dar masina nu cred ca va suferi la mine ce a suferit pana acum la ceilalti proprietari, nu de la tipul de la care am luat-o dar cineva inainte i-a dat jos servo si nu cred, precum am zis, ca sa faca "sala". eu mi-am luat-o pt ca pur si simplu e in sange acest model si de ani de zile si pt ca desi e criza pt asta am facut efortul financiar desi nu era momentul dar a fost din toate punctele de vedere exact cum mi-l doream. absolut nimic nu lipseste la el (ma rog cu exceptia la aer conditionat, geamuri electrice spate, trapa electrica, desi cea manuala pastreaza ideea de old school, si nu are computer de bord, are decat panoul de senzori de erori ... dar astea sunt maruntisuri care le pun dupa ce ii fac caroseria complet si schimb toate consumabilele si piesele uzate de pe ea) .. va fi masina care atunci cand o vad imi va tresarea sufletul ca dupa sotie, copil si mama .. si care imi va completa personalitatea, asa cum si la multi dintre voi inseamna bmw-ul care il aveti.

:twoup:

Foarte frumos spus , ma bucur Enorm sa aud pe cineva care gandeste si simte xact lafel , mai xista persoane pe pamantul asta care sunt demni sa aiba un E30 alias - Ursulet :)

Si eu sunt foarte .. chiar indescriabil de maniac fata de resturile omeniri fata de E30 (binenteles problema esentiala e `criza` financiara) , daaar in legatura cu `restaurarea` ... mmmm ... Nu , inima Bestiei tale nu a evoluat nici in zilele de acum la turatiile alea si nici nu ii gindit sa fie motor de turati si nici nu inteleg ptr ce ... motarele alea adica chiar si al meu faceau si fac peste 1Milion de Kilometri . Dar te inteleg incerci sa faci ca si cum fac cei din america de la Year One ((Stacy David drives 1977 Bandit Pontiac Trans Am Burt Reynolds Ed. on GearZ )) .

Mult Mult Noroc si sa nuti piara entuziasmul pentru Europien Muscle Car - ul nostru , Bafta in continuare!

:twoup:

post-10874-1285662061_thumb.jpg

Edited by San.
Link to comment
Share on other sites

nu ma descurajeaza multe greutati in viata cat timp respir, sunt genul de persoana ambitioasa si nu faceam pasul sa il iau nestiind ce ma asteapta. dar rabdarea si patima pt ea va fi ceea ce ma va tine puternic la fiecare situatie neplacuta creata, senzatia e unika, masina e unika, iar eu pt mine nu am alte asteptari prea diferite, adica cat mai unice :twoup: .. abea astept sa ma intorc acasa sa ii dau o cheie si sa aud 6 in linie cum "toarce", sa deschid trapa si sa dau o tura unika si ea prin definitia masinii :))
Link to comment
Share on other sites

nu ma descurajeaza multe greutati in viata cat timp respir, sunt genul de persoana ambitioasa si nu faceam pasul sa il iau nestiind ce ma asteapta. dar rabdarea si patima pt ea va fi ceea ce ma va tine puternic la fiecare situatie neplacuta creata, senzatia e unika, masina e unika, iar eu pt mine nu am alte asteptari prea diferite, adica cat mai unice :twoup: .. abea astept sa ma intorc acasa sa ii dau o cheie si sa aud 6 in linie cum "toarce", sa deschid trapa si sa dau o tura unika si ea prin definitia masinii :))

 

 

man multi suntem ca tine, abitiosi si ne tinem tari, dar ajungi si la o limita cand iti dai seama ca toate masinile sunt niste fiare si atat. eu am urs de aprox 5 ani, toata lumea care ma cunoaste se tine de capul meu sa schimb seria sa trec la an mai nou, dar eu ma tot incapatanez, astazi in schimb am ajuns la capatul rabdarii, am vrut sa-mi schimb motorul si cand l-am urcat pe masina am obs un joc axial mai mare decat trebuie, am dat baia de ulei jos si am obs ca cuzinetii de palier erau varza, asta dupa ce am cumparat f multe garnituri noi la motor, dupa ce am vopsit o parte din motor sa arate bine si dupa ce am cumparat si garnituri noi la cutie + spalat. Mai am 2 zile de concediu pe care le voi petrece cu prietena prin parc la plimbare circuland cu RATB-ul, iar ursul sta in parcare si o sa mai stea pana am iarasi dispozitie si bani pentru al termina, luna asta sunt deja pe 0. sper ca tu sa fii mai norocos ca mine.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.