Jump to content

Seria 3 E30


Nick

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
toate M20 sunt pe curea :)

oricum daca s-a rupt cureaua.... odihneasca-se in pace.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M20

 

 

Initially designated M60, the 12-valve, belt driven SOHC..

 

 

Posibil :|

 

Bun , am M20B20 si vreau sa pun M50B20vanos , acuma am auzt ca e posibil sa fiu nevoit sa omologhez motoru , Nu e deajuns sa fac numa autentificare :twoup:

Link to comment
Share on other sites

cred ca scapi fara, daca puterea noilui motor nu e cu 30 % mia mare decat cel vechi. Am imprsia ca esti la limita, m50b20 are 150 de cai, m20b20 are 130 daca nu ma insel. Deci esti cam la limita, trbuie doar trecut in acte...
Link to comment
Share on other sites

iar trecerea in acte a unui M50B20 e bataie de cap, intrucat acest motor nu a fost pus de fabrica pe E30, vei fi incadrat la omologare artizanala si o sa coste ceva omologarea.

 

 

 

 

Deci pana la urma urmei va trebui sa omologez , cineva stie aprox cat e ... am auzit ca poate ajunge la 1600 ron :twoup:

Edited by San.
Link to comment
Share on other sites

@pacus - rola intinzatoare a curelei de distributie trebuie schimbata odata cu cureaua, la ~60-80k km (eu am schimbat-o la mine cand am cumparat masina, acum cca 10k km, si planuiesc sa o folosesc 60k km maxim, pretul de 300 RON la kitul de distributie nu e unul atat de mare incat sa imi asum riscul ruperii curelei).

@San. - omologarea artizanala ajunge si la 5-6000 RON, daca cei de la RAR te trimit la testele dinamice, insa nu cred sa fie cazul la tine, intrucat nu depasesti cu >40% puterea initiala a masinii. daca faci asta, sa ne spui si noua ce pret a avut si ce hartii ti-au cerut, ce au verificat etc.

Link to comment
Share on other sites

Am verificat dupa serie pe RealOEM.com si mia dat ca masina initial a iesit din fabrica cu motor M20 B23 / 236EC de 2291cc (323i - 110 kW - 150 hp) nu stiu de se va lua in evidenta si treaba asta , deci a mai trecut printrun transplant de inima , momentan ma zbat sa adun parai ptr transplant :)

 

Osa revin cu noutati ... sper :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Salut baieti! poate cineva sa imi spuna mai exact unde se afla acumulatorii de la bord?Cat mai exact va rog daca se poate! Multumesc! Ca nu prea merg ceasurile din bord si poate o fi de acolo. :twoup:

 

 

Se afla undeva in spatele ledurilor de inspectie .. e un fel de placa de baza .. daar e posibil ca e modelul care nu are , desi problema de la ceasuri deobicei is sondele/senzori sau chiar cablajul , si nu e neaparat nevoie sa pui acumlatori merge foarte bine si mult si cu bateri sau chiar si fara , eu o folosesc fara si e ok , mie numa Km si consumu care merg impreuna , nu im merge si am aflat ca in interior in diferential mi so dus ceva si degeaba am schimbat ceasurile senzoru , tre sa schimb difu :)

Link to comment
Share on other sites

Salut baieti! poate cineva sa imi spuna mai exact unde se afla acumulatorii de la bord?Cat mai exact va rog daca se poate! Multumesc! Ca nu prea merg ceasurile din bord si poate o fi de acolo. :twoup:

 

 

Se afla undeva in spatele ledurilor de inspectie .. e un fel de placa de baza .. daar e posibil ca e modelul care nu are , desi problema de la ceasuri deobicei is sondele/senzori sau chiar cablajul , si nu e neaparat nevoie sa pui acumlatori merge foarte bine si mult si cu bateri sau chiar si fara , eu o folosesc fara si e ok , mie numa Km si consumu care merg impreuna , nu im merge si am aflat ca in interior in diferential mi so dus ceva si degeaba am schimbat ceasurile senzoru , tre sa schimb difu :)

Link to comment
Share on other sites

@San. se ia in calcula motorizarea actuala din acte, daca masina a fost 323i si acum e 316i in acte, se tine cont de 316. diferenta de putere se face intre motorul din acte si cel pe care vrei sa il pui.

@ursulet90 - ar trebui sa apreciezi ca nu ti-a dat nimeni de munca degeaba (desfa aia, schimba aia, fa aia - toate fara succes). eu nu stiu sa iti raspund, ca nu m-ar fi durut mana sa iti scriu o solutie daca o stiam.

Link to comment
Share on other sites

Mersi San!Al meu e 316i din '90 M40B16, deci e posibil sa nu aiba?Ele cand merg, cand nu.Oricum benzina nu merge deloc dar se aprinde becul, vitezometru si turometru cand merg cand nu, apa merge mai mereu, iar ceas de consum pe cadranul de la turometru nu am. Cat despre km nu inregistreaza deloc.
Link to comment
Share on other sites

Mersi San!Al meu e 316i din '90 M40B16, deci e posibil sa nu aiba?Ele cand merg, cand nu.Oricum benzina nu merge deloc dar se aprinde becul, vitezometru si turometru cand merg cand nu, apa merge mai mereu, iar ceas de consum pe cadranul de la turometru nu am. Cat despre km nu inregistreaza deloc.

 

 

E greu sa spui ce model de bord ai , la Ursulet din pacate sa facut improvizati muuulte si inca se continua :) eu iti recomand sa mergi la un electrician sati faca niste masuratoare ca acolo ai un scurt foarte aiurea (am un preten ce se ocupa cu Ursuleturi de vrei iti dau nr de tel), vezi sa nuti faca ravagi ... adica nu vreau sa te speriu da tineti stingatorul aproape :)

De stai prin zoma am eu un bord ( ceasurile ) si putem schimba , cum ziceam lam cumparat ptr mine dar din pacate am ramas cu ea ca nu ceasurile erau/is devina la mine

:twoup:

Link to comment
Share on other sites

of, of, of... de mii de ori ti-am zis :twoup:

 

pinul 32 de la ECU, se duce la pinul 11 de la mufa albastra din spatele ceasurilor. firul pleaca alb-negru din ECU, si ajunge alb-galben in mufa albastra. asta la 6 cilindri. daca Luk ne spune si noua ce motor si din ce an are, mai studiem si ii explicam :)

 

ok, uite aici: 320i Coupe, 6 cilindri,motor M20 , din 1986, ....233000km la bord. Cel putin asa cred, ca e M20, dupa anul de fabricatie, dupa ce altceva as putea sa-mi dau seama?

multumesc pentru ca incercati sa ma ajutati. Chiar iubesc BMW-urile si as vrea ca totul sa mearga perfect! (era sa-l bat pe ala de la care l-am luat, nu stia nimic de masina, nici nu schimbase vreodata ceva, nici filtre, nici bujii, nici ulei, nici curea de distributie-eu le-am schimbat pe toate dupa ce am luat-o)

am aparut si eu

 

sper sa fie loc si pt mine :)

Link to comment
Share on other sites

San, cu improvizatiile la ursuleti sunt de acord cu tine, dar nu prea e cazul la mine. "Flacaul" de la care am luat-o avea in jur de 50 de ani si numai de modificari nu ii ardea lui, plus masina e in tara numai de 4 ani, adusa din "germanica". Si am dat si eu ceasurile jos si se vede ca nu prea e umblat in spate.
Link to comment
Share on other sites

vreau si eu sa cumpar proiectoare de ceata pentru un e46 facelift..mai am nevoie si de altceva in afara de proiectoare(buton...?)?...are cineva de vanzare?

 

pentru instalatie xenon,tot pentru e46,facelift ce-mi recomandati?....

 

 

Scuze ... Dar esti un pic cam pierdut ... E46 nici cum nu e E30 im pare rau :twoup:

 

 

ursulet90 - Ma bucur ptr achizitionarea .. sa zicem asa perfecta de vis :) , desi mai sunt si batrani care omoara masini ... da mai putini :)

Link to comment
Share on other sites

am spus eu ceva de e30??...ce-ai patit???...daca nu ai,sanatate si atat....

 

 

Seria 3 E30, Probleme tehnice, modificari tehnice / optice, generalitati

 

~ Nick ~

 

Post #1

`` Cred ca discutiile despre acest model sunt foarte diferite de celelate modele si incerc prin postarea acestui topic sa venim in intampinarea posesorilor de E30 cei mai neajutorati dupa parerea mea.``

 

________________________________________________________________________________

___________________

 

Si sa nu zici ca astea cu `vechituri` is nasoli , poftim linkul ptr modelul tau : ^ E46 ^

 

PS: ``burly - ...ce-ai patit???...`` , eu nimica si chiar incercam sa fiu ok ... dar vezi tu ce poti pati :twoup: Pa

Edited by San.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.