Jump to content

Ce ati instalat/modificat la masina voastra


Sibianul

Recommended Posts

Sonorizare care bate harman kardon de pe mercedes ml model 2005-2011.

Investitie de 6500lei (numai componentele). Pe un E90.

 

harman kardon oricum e de cacat. credeam ca zici si tu de bang & olufsen :D

Cati wati ai pana la urma? L-ai comparat cu individual? E peste ?

Edited by InSidE
Link to comment
Share on other sites

harman kardon oricum e de cacat. credeam ca zici si tu de bang & olufsen :D

Cati wati ai pana la urma? L-ai comparat cu individual? E peste ?

pai W are 300 dar buni. Cel putin pe fata am difuzoare Focal K2 Power si amplif nu am luat chiar o petarda.

 

Pe mine ma interesa in mod special claritatea si nu sa trezesc tot cartierul.

 

Individual pe E90 nu am avut unde sa ascult.

 

Mie chiar imi place cum suna cu utopiile.

 

Initial cumparasem un Brax Graphic, dar nu m-am impacat cu el.

 

Ai dat o carutza de bani ca sa te uiti la ele? :)

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat multe,e o pasiune de-a mea (o placere nevinovata 8) ) insa doar spre placerea mea si a celor ce-o privesc ca daca ar fi s-o vand nimeni nu-mi mai da banii care i-am bagat in ea,asta e clar.Doar daca ar fi s-o dezbembrez.

Dar tot nu ma las :download: :queen:

Edited by red&bluestar
Link to comment
Share on other sites

pai W are 300 dar buni. Cel putin pe fata am difuzoare Focal K2 Power si amplif nu am luat chiar o petarda.

 

Pe mine ma interesa in mod special claritatea si nu sa trezesc tot cartierul.

 

Individual pe E90 nu am avut unde sa ascult.

 

 

 

Ai dat o carutza de bani ca sa te uiti la ele? :)

 

 

O caruta, doua carute, nu conteaza. Le-as asculta si in casa.

 

La cum se fac masinile in ziua de azi, un consumabil de 5 ani, parca nu-mi vine sa montez si sa demontez.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Am pe masina volan simplu, fara nimic. Ma bate gandul sa-l schimb cu unul mai de doamne-ajuta. In stanga e volanul actual (poza generica) iar in dreapta e volanul potential (poza generica).

 

post-50664-0-40333600-1357505384_thumb.jpg

 

Cateva intrebari:

- airbagul si capacul sunt compatibile?

- butoanele vor functiona fara alte modificari hard (de ex. spirala volanului)?

- inlocuirea, in afara de demontare/montare, implica si alte operatiuni (codare sau mai stiu eu ce)?

Edited by cdadan
Link to comment
Share on other sites

bmw e36 m50b20 vanos, coupe din '93

 

modificari:

 

Interior Recaro

Inchidere centralizata pe Cheie

Jante BORBET 8.5J fata ,10J spate, anvelope 215/45/17 Buze polisate

Evacuare stoc 2.5

Volan M tehnic1

Suspensie Sport Arcuri AC Schnitzer cu amortizoare Bilstein

Aripi spate roluite

Angel Eyes

Stopuri culoare rosu

Folii fata-spate

Casetofon fara cd pioneer cu tub de bas+statie

Lampi numar spate culoare albastru

Semnalizari fata albe

Narile de la grila de racire pus folie carbon neagra

Edited by bmw_e36_4ever
Link to comment
Share on other sites

Interesant, poti da mai multe detalii? Cat te-au costat discurile si piesele cu urechi? Unde ai prelucrat piesele ca sa incapa mai multe discuri?

Discurile in jur de 130 lei/buc si placile cu urechi 110/buc. Nu trebuie prelucrat daca gasesti placile cu urechi de 2 mm, bmw nu mai face, doar porsche. Eu am luat de bmw de 1.4mm si a trebuit sa iau dintr-un distantier de jos de la 4mm, la 1.8mm. Distantierul ala se scoate de tot daca ai 3 discuri de 2 mm.

Toata treaba am facut-o eu, exceptand subtierea distantierului, care am facut-o la cineva pe o jumate de rachie :))http://img.tapatalk.com/d/13/01/13/gu2eba8y.jpg

Link to comment
Share on other sites

Discurile in jur de 130 lei/buc si placile cu urechi 110/buc. Nu trebuie prelucrat daca gasesti placile cu urechi de 2 mm, bmw nu mai face, doar porsche. Eu am luat de bmw de 1.4mm si a trebuit sa iau dintr-un distantier de jos de la 4mm, la 1.8mm. Distantierul ala se scoate de tot daca ai 3 discuri de 2 mm.

Toata treaba am facut-o eu, exceptand subtierea distantierului, care am facut-o la cineva pe o jumate de rachie :))http://img.tapatalk.com/d/13/01/13/gu2eba8y.jpg

 

Ce diferente ai constat in urma acestor modificari? ma refer la comportamentul masinii... in special acceleratia si tractiunea...

Link to comment
Share on other sites

Discurile in jur de 130 lei/buc si placile cu urechi 110/buc. Nu trebuie prelucrat daca gasesti placile cu urechi de 2 mm, bmw nu mai face, doar porsche. Eu am luat de bmw de 1.4mm si a trebuit sa iau dintr-un distantier de jos de la 4mm, la 1.8mm. Distantierul ala se scoate de tot daca ai 3 discuri de 2 mm.

Toata treaba am facut-o eu, exceptand subtierea distantierului, care am facut-o la cineva pe o jumate de rachie :))

 

Multumesc pentru raspuns. De unde ai luat piesele? Presupun ca tu ai diferential cu carcasa mare, oare pentru carcasa mica se gasesc?

Link to comment
Share on other sites

Cristi, sunt si de carcasa mica.

 

Ambreiajul se uzeaza in diferentialele astea, ca cel normal de la cutia manuala, cand se intampla asta, nu mai blocheaza si a doua roata in conditiile de aderenta slaba, comportandu-se ca un grup open( mai mult sau mai putin in functie de uzura)

 

Acum merge foarte bine in conditiile de aderenta scazuta, ambele roti primesc impuls de putere de la motor, totul transformand masina...

Putini cunosc aceasta chestie, discurile acestea tin in jur de 100.000 km apoi manifesta simptomele descrise mai sus.

Sunt tutoriale care ajuta la intelegerea mecanismului :)

Link to comment
Share on other sites

capota fata+spate LCI + stopuri LCI + faruri de LCI + modul lumini FRM3 , pachet M de LCI fata-spate, scaune electrice cu memorii , navigatie CIC + combox , trim-uri interior NUC, volan M, grile performance,

 

urmeaza sistemul Individual Audio ca nu am avut timp sa-l instalez si sa vedem pe viitor mai lipseste ACC :D

Link to comment
Share on other sites

Cristi, sunt si de carcasa mica.

 

Ambreiajul se uzeaza in diferentialele astea, ca cel normal de la cutia manuala, cand se intampla asta, nu mai blocheaza si a doua roata in conditiile de aderenta slaba, comportandu-se ca un grup open( mai mult sau mai putin in functie de uzura)

 

Acum merge foarte bine in conditiile de aderenta scazuta, ambele roti primesc impuls de putere de la motor, totul transformand masina...

Putini cunosc aceasta chestie, discurile acestea tin in jur de 100.000 km apoi manifesta simptomele descrise mai sus.

Sunt tutoriale care ajuta la intelegerea mecanismului :)

 

Eu pentru LSD mic am gasit doar aici: http://driveandtraction.co.uk/index2.html http://www.driveandtraction.blogspot.ro/

 

Ale mele sunt ok inca (am rugat pe cineva sa se uite cand plec pe zapada si derapeaza ambele roti egal) dar nu n-ar strica unele de rezerva. Tu de unde le-ai luat?

Link to comment
Share on other sites

Eu lucrez in domeniul vanzarilor de piese, dar se pot comanda pe baza de cod de oriunde.

 

http://www.bimmerdiffs.com/pages/guides-videos

 

Asta e linkul care contine tot ce ai nevoie, de la desfacere, inlocuire, montare, etc.

 

Nu conteaza ca e pt carcasa medie de 188mm, merge si la cele mici de 168, e la fel.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.