Jump to content

Caut service specializat pe BMW in general!


gigiultrafin

Recommended Posts

va salut ..de ceva vreme am o problema cu masina si nu stiu exact la ce sa ma astept. Ca sa va dau un exemplu,uneori masina nu vrea sa porneasca ,se aude ca invarte cand dau cheie dar nu o ia decat peste cateva minute bune..am sesizat pe joja de ulei o spuma maronie dar apa nu pierd deloc si apa nu sare mai mult de 90 de grade .Ce am mai observat de curand: cand dau drumul la caldura se aude apa circuland pe instalatie ca printr-un calorifer . Ma tem sa nu fie garnitura de _chiulasa_ totusi . am vazut ca am si niste picaturi de ulei pe langa blocul motor si nu stiu de la ce ar putea sa fie . As vrea sa o verific pe un tester si dusa la un mecanic bun ..

Masina este Bmw e46 compat 316 ti motor 1.8 .ulei folosit castrol magnatec 5w40

Ps. masina pierde si ulei destul de mult dar nu stiu exact pe unde , pe jos nu lasa urme . astept pareri sfaturi cat mai rapid ! sunt din bucuresti!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
mi-a recomandat cineva tot de pe site sa ajung si la un tester sa vedem poate exista si o eroare undeva ..nu trebuie sa fiti aroganti.. daca ma pricepeam suficient de bine sau cunosteam un mecanic bun poate ca nu mai scriam pe forum ..Nu este neaparat sa fie _chiulasa_ ..poate este pompa de benzina sau orice altceva ...un injector ,bujii etc ..uneori si testerul ajuta si evident un mecanic priceput ..nu trebuie sa ghciti nimic . era normal sa descriu toate simptomele masinii ca , poate aveam noroc si printre voi exista vreun specialist in ale motoarelor care sa cunoasca problema deja
Link to comment
Share on other sites

va salut ..de ceva vreme am o problema cu masina si nu stiu exact la ce sa ma astept. Ca sa va dau un exemplu,uneori masina nu vrea sa porneasca ,se aude ca invarte cand dau cheie dar nu o ia decat peste cateva minute bune..am sesizat pe joja de ulei o spuma maronie dar apa nu pierd deloc si apa nu sare mai mult de 90 de grade .Ce am mai observat de curand: cand dau drumul la caldura se aude apa circuland pe instalatie ca printr-un calorifer . Ma tem sa nu fie garnitura de _chiulasa_ totusi . am vazut ca am si niste picaturi de ulei pe langa blocul motor si nu stiu de la ce ar putea sa fie . As vrea sa o verific pe un tester si dusa la un mecanic bun ..

Masina este Bmw e46 compat 316 ti motor 1.8 .ulei folosit castrol magnatec 5w40

Ps. masina pierde si ulei destul de mult dar nu stiu exact pe unde , pe jos nu lasa urme . astept pareri sfaturi cat mai rapid ! sunt din bucuresti!

- daca faci drumuri scurte iarna e posibil sa ai acea spuma maronie. Verifica nivelul de ulei, nivelul de apa cat si daca sunt curate. Fa un drum lung si vezi daca a disparut.

- picaturi de la blocul motor pot sa fie de la garnituri. Sterge si tine sub observatie.

- magnatec-ul ala nu e recomandat la motorul ala (banuiesc ca e un N42). Incearca macar un 5w30 daca 0w30 e prea scump.

- Zgomotul din calorifer. Daca ai lichidul de racire la nivel, s-ar putea sa fie infundat caloriferul. Sau nu e aerisit circuitul.

- Pornirea: Verifica bateria, bujiile.

Edited by chiciuc
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.