Jump to content

E Normala Constanta De 75Grade !?


Krebs

Recommended Posts

Si eu confirm ieri dupa un drum Botosani - Iasi, temperatura medie la exterior a fost de -18, iar temperatura motorului a oscilat intre 75-80, rareori atingea varfuri de 82-83. Mentionez ca am pus si un carton in fata radiatorului intre claxoane (e46). Edited by flavius.paul
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Am verificat si eu aseara, cel mai mult am avut 83 de grade. In rest statea undeva pe la 78, 79, 80 de grade.

Am mers numai in oras dar destul de mult.

Masina este E90 320d si are clapetele de la nari din fabrica.

Eu cred ca e normal sa nu ajunga la 90 de grade cand sunt -15 grade afara.

Daca nu ajunge la 90 sau in apropiere de 90, este clar o problema. Eu spre exemplu, astazi, am avut 90 pe ac (la -14C afara), cat si in obd...., dar intr-adevar asta dupa ce am schimbat termostatul de apa si cel EGR.

Link to comment
Share on other sites

Daca nu ajunge la 90 sau in apropiere de 90, este clar o problema. Eu spre exemplu, astazi, am avut 90 pe ac (la -14C afara), cat si in obd...., dar intr-adevar asta dupa ce am schimbat termostatul de apa si cel EGR.

Cat ai mers pana a ajuns la 90 de grade?

Eu chiar nu cred sa am o problema. Masina are 42.000 km. O sa mai verific

Link to comment
Share on other sites

cred ca merge sa ma bag si eu....orice i-as face nu o vad iarna la 90C.maxim 82C.ma batea gandul sa schi,b termostatele ,dar este prea frig pt asta.caldura baga de ma da afara din masina =)),doar ca bord nu se duce la 90C.in bucuresti acum 2 veri parca m-am uitat in bord la temperetaura si trecuse de 100C si m-am speriat,nestiind cum sta treaba la astea....
Link to comment
Share on other sites

cred ca merge sa ma bag si eu....orice i-as face nu o vad iarna la 90C.maxim 82C.ma batea gandul sa schi,b termostatele ,dar este prea frig pt asta.caldura baga de ma da afara din masina =)),doar ca bord nu se duce la 90C.in bucuresti acum 2 veri parca m-am uitat in bord la temperetaura si trecuse de 100C si m-am speriat,nestiind cum sta treaba la astea....

Asa era si la mine. Problema mare era ca atunci cand ajungea catre 90 de grade..... si ieseam din oras...... scadea temperatura foarte mult. Am schimbat termostatul mare, si nu era de la el. Apoi am schimbat cel de EGR, si s-a schimbat toata treaba. Temperatura creste mult mai repede la 90 de grade, si pe obd 90 apare..., iar de scazut nu mai scade defel.

Link to comment
Share on other sites

Asa era si la mine. Problema mare era ca atunci cand ajungea catre 90 de grade..... si ieseam din oras...... scadea temperatura foarte mult. Am schimbat termostatul mare, si nu era de la el. Apoi am schimbat cel de EGR, si s-a schimbat toata treaba. Temperatura creste mult mai repede la 90 de grade, si pe obd 90 apare..., iar de scazut nu mai scade defel.

sunt constient ca trebuie sa schimb termostatele.nu stiu care o fi bulit.,dar frigul ma retine :)))))

 

atata timp cat se incalzeste foarte repede,baga caldura ca turbata o las pentru la primavara-vara.

Link to comment
Share on other sites

sunt constient ca trebuie sa schimb termostatele.nu stiu care o fi bulit.,dar frigul ma retine :)))))

 

atata timp cat se incalzeste foarte repede,baga caldura ca turbata o las pentru la primavara-vara.

Daca schimbi, incepe cu cel de EGR ca-i mai ieftin si mai usor de schimbat. Apoi vezi daca rezolva problema sau nu..... daca nu, schimbi si term. de apa.... eu am facut fix invers hahaha :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Daca schimbi, incepe cu cel de EGR ca-i mai ieftin si mai usor de schimbat. Apoi vezi daca rezolva problema sau nu..... daca nu, schimbi si term. de apa.... eu am facut fix invers hahaha :laugh:

m-am gandit la asta.vreau sa le schimb pe amandoua...am eu pasarici pe creier...si oricum cel principal imi picura putin.300ml pa an.

Link to comment
Share on other sites

eu am un e46 benzina,motor m43,1.8,stie cineva la cat trebuie sa stea apa constant in meniul obd?eu am ceva probleme cu apa si de aia intreb,imi creste temperatura apei desi am scchimbat termostat,electroventilator,vas de expansiune,pompa de apa,toate coturile alea de plastic,senzor de temperatura care comanda ventilatorul si radiatorul,deci aproape tot,mai am sa schimb cele doua furtune groase,cel de sus de la radiator si cel de jos care e montat senzorul,imi creste temperatura apei in meniul obd undeva la 113-115 si daca o las incepe sa mi creasca si in ceasul din bord ,dar dau temperatura la maxim in masina si imi scade undeva la 90-93 de grade,nu mai stiu c sa i fac,m a terminat masina asta.Am scos termostatul afara si nu mai creste tempertura sta la 75 de grade,am schimbat 4 termostate dar cu fiiecare creste temperatura

 

Asa fac motoarele M43 .La mine ,intre 105-107 deschide termostatul si abia dupa 110 porneste termocupla (ventilatorul).Tot ce e posibil sa ai infundat radiatorul daca sare de 115 .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.