Jump to content

E46 Benzina Arunca Ulei Pe La Joja


Recommended Posts

Salutare!

 

Am un 316i din 2001,o am de 3 ani,merge foarte bine,nici o problema cu ea pana acuma.Aseara pe drum spre casa inainte sa ajung am simtit un miros ciudat de ulei incins,am deschis capota se vedea in partea stanga stropit cu ulei ca si cum ar fi tasnit de undeva,nu se vedea sa curga pe nicaieri.

Am lasat-o pana acuma dimineata,m'am uitat sub ea sa vad daca nu a curs ulei(nu era curs nimic),am pornit-o sa ma mai uit sa vad pe unde ar putea sa curga si tot nimic,am zis sa verific joja iar cand am desfacut-o,mi-a dat ulei afara.

 

Care ar fi cauza?

Va rog daca stiti sau ati patit vreunu ,ajutati-ma cu pareri

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Motorul merge normal nu tremura, cum stai in fata masinii joja ii in partea dreapta,dar era stropit de ulei ca si cum ar fi tasnit de undeva in partea stanga.In momentul in care am desfacut joja atunci a sarit ulei in sus si am pus-o repede la loc,pe langa ea nu curge...
Link to comment
Share on other sites

E posibil sa fi curs ceva ulei pe la busonul pe unde torni uleiul in motor.

Garnitura aia de la buson nu etanseaza bine cand e foarte frig ... e de cauciuc si devine rigida sub -10C.

Am patit si eu ca tine ... mirosul ala de incins... la mine se vedea clar ca s-a scurs ulei pe la buson. Dar pe la joja nu a iesit ulei ...probabil ca si acolo are o garnitura de cauciuc.

Te sfatuiesc ca atunci cand pornesti motorul rece sa nu il turezi absolut deloc ... lasa socul electronic sa isi faca treaba ... si astepta cateva minute cu motorul la relanti inainte de pleca.

 

Dar e normal sa dea ulei afara daca scoti joja sa verifici nivelul in timp ce motorul este pornit?

Nivelul la ulei se verifica cu motorul oprit ... deci joja nu se scoate cu motorul pornit ... si e normal sa iti arunce ulei cu motorul pornit.

De asemenea e bine sa nu turezi motorul peste ~ 3000 pana ce acul de la tempratura nu a ajuns la jumatatea cadranului(temperatura optima de functionare).

Edited by Marius_Is
Link to comment
Share on other sites

Acolo in stanga e problema atunci...voi merge luni la mecanic cu ea,mersi oricum cristiansan7,daca mai e cineva care a patit la fel si stie cam care ar fi problema astept sa-mi spuneti.

 

E posibil sa fi curs ceva ulei pe la busonul pe unde torni uleiul in motor.

Garnitura aia de la buson nu etanseaza bine cand e foarte frig ... e de cauciuc si devine rigida sub -10C.

Am patit si eu ca tine ... mirosul ala de incins... la mine se vedea clar ca s-a scurs ulei pe la buson. Dar pe la joja nu a iesit ulei ...probabil ca si acolo are o garnitura de cauciuc.

Te sfatuiesc ca atunci cand pornesti motorul rece sa nu il turezi absolut deloc ... lasa socul electronic sa isi faca treaba ... si astepta cateva minute cu motorul la relanti inainte de pleca.

 

 

Nivelul la ulei se verifica cu motorul oprit ... deci joja nu se scoate cu motorul pornit ... si e normal sa iti arunce ulei cu motorul pornit.

De asemenea e bine sa nu turezi motorul peste ~ 3000 pana ce acul de la tempratura nu a ajuns la jumatatea cadranului(temperatura optima de functionare).

 

Am lasat'o pornita cateva minute inainte sa plec,nu se vede clar pe unde a curs.

La tine din cauza asta s-a intamplat?

Link to comment
Share on other sites

Acolo in stanga e problema atunci...voi merge luni la mecanic cu ea,mersi oricum cristiansan7,daca mai e cineva care a patit la fel si stie cam care ar fi problema astept sa-mi spuneti.

 

 

 

Am lasat'o pornita cateva minute inainte sa plec,nu se vede clar pe unde a curs.

La tine din cauza asta s-a intamplat?

DA, la mine se vedea ulei scurs pe la buson.

 

Uleiul a curs apoi pe motor si ... s-a incins.

La buson are o garnitura de cauciuc ... care fie a inbatranit ... fie la temp scazute e rigida si nu mai etanseaza. La mine garnitura aia e pb. Urmeaza sa o schimb.

Link to comment
Share on other sites

DA, la mine se vedea ulei scurs pe la buson.

 

Uleiul a curs apoi pe motor si ... s-a incins.

La buson are o garnitura de cauciuc ... care fie a inbatranit ... fie la temp scazute e rigida si nu mai etanseaza. La mine garnitura aia e pb. Urmeaza sa o schimb.

 

Ma voi uita si eu mai atent sa vad poate si la mine e aceeasi problema,mi-e frica sa nu fie ceva mai grav.

Link to comment
Share on other sites

Am verificat si nu curge pe la busonul acela,de undeva de mai jos se vede ca a tasnit in sus.

Deci pb o garnitura de la motor scapa ulei... trebuie mers la mecanic.

Daca ai timp poti cauta si tu pe realoem

 

http://www.realoem.com/bmw/select.do

 

sa vezi ce garnituri are prin zona care o banuiesti.

Link to comment
Share on other sites

sati zic si eu o chestie la problema ta...fati prima de toate un test la presiunea uleiului din baia de ulei....daca presiunea ti sub 10bari vezi k ai un furtun de legatura sub capacu mare de la motor prin care iti trece AER!!! acel furtun trebuieste schimbat...(asta problema am avuto si eu ,acuma nu mai am treaba)dar prima ma bine fati un test la presiunea uleiului :)!!!STIMA
Link to comment
Share on other sites

Am fost la mecanic si am descoperit problema.Era infundat furtunul acela pe unde ies gazele din motor si care duce la o supapa,i-a spus numele da nu mai retin.Din cauza ca era infundat,facea presiune mare in motor(ceea ce nu-i in regula) si locu pe unde a gasit sa dea afara a fost pe la garnitura aceea de la capacu motorului,prin partea stanga.Am desfundat furtunul ,am dat si supapa jos dar nu era nicio problema cu ea.Le-am montat la loc,am sters cu o carpa motorul in zona pe unde a curs ca pe urma sa imi dau seama daca mai curge,am mers cu masina pana s-a incalzit bine motorul si nu se mai vede sa curga.

Mirosul acela de ulei incins inca se mai simte ca doar am sters putin in zona pe unde curgea,dar a mai ramas stropit in unele locuri.Nu stiu cu ce as putea curata mai bine motorul de ulei,am inteles ca este ceva spray special pentru asa ceva?

Link to comment
Share on other sites

Da, sunt sprayuri pt asa ceva ... am vazut si eu prin magazinele de piese auto.

Se cheama parca ... spray pt curatat motorul. Da nu stiu mai multe detalii ca nu am folosit.

Multam' ca ne-ai spus solutia gasita de mecanic ... si mie iti trecea la un moment dat prin gand ceva legat de gazele produse in motor.

Voi verifica si eu acel furtun si supapa.

Drumuri bune sa ai :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

dar care dintre furtune era infundat? cel care intra in valva pcv sau cel care este undeva sub valva la distanta de 2cm.? ca as vrea sa verific si eu ca oricum schimb valva.

 

Cel care intra in valva direct din motor.

 

Da, sunt sprayuri pt asa ceva ... am vazut si eu prin magazinele de piese auto.

Se cheama parca ... spray pt curatat motorul. Da nu stiu mai multe detalii ca nu am folosit.

Multam' ca ne-ai spus solutia gasita de mecanic ... si mie iti trecea la un moment dat prin gand ceva legat de gazele produse in motor.

Voi verifica si eu acel furtun si supapa.

Drumuri bune sa ai :thumbsup:

 

Mersi,la fel iti doresc si tie :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.