Jump to content

75 kg nisip in portbagajul unui e46


BADICA

Recommended Posts

BADICA....sa nu o iei ca pe ceva personal...pe langa faptul ca traim in acest secol in care avem mai mult nisip decat saci, de ce nu renunti mataluta la BMW si la drumrile nedeszapezite din sectorul 5?...la metrou inca nu a inceput sa ninga ! Suntem de tot rasul......

 

dar de ce nu renunta autoritatile la accize si tva la carburanti, impozit auto si rovigniete?!!!! si lasam si noi atunci masinile acasa...

 

WTF?????????????????!!!!!!!!!!!!!!! :pinch: adevarat, suntem de tot rasul... :pinch:

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

dar de ce nu renunta autoritatile la accize si tva la carburanti, impozit auto si rovigniete?!!!! si lasam si noi atunci masinile acasa...

 

WTF?????????????????!!!!!!!!!!!!!!! :pinch: adevarat, suntem de tot rasul... :pinch:

Ai perfecta dreptate...dar, de la incompetenta celora alesi cu stampila in mana si pana la sacii de nisip din portbagaj, este cale lunga. :download:

Link to comment
Share on other sites

BADICA....sa nu o iei ca pe ceva personal...pe langa faptul ca traim in acest secol in care avem mai mult nisip decat saci, de ce nu renunti mataluta la BMW si la drumrile nedeszapezite din sectorul 5?...la metrou inca nu a inceput sa ninga ! Suntem de tot rasul......

 

Metrou inca nu avem in sectorul 5, daca nu stiai..Plus ca in sectorul 5 daca nu ai loc de parcare,e de preferat sa mai mergi si cu Ratbu daca nu e urgent sa pleci cu masina...eu nu renunt la BMW,este ca un drog pt mine.Prima masina a fost un AUDI A4 1.9TDI QUATTRO si am vandut-o nu pt ca nu era buna ci pentru faptul ca cineva mi-a oferit in 2010,10000euro pe ea si pretul uneia la fel era maxim 8000.Tu ai impresia ca nu renunt la Bmw ca sunt vreun pretentios care nu as merge pe jos???? nu ai de unde sa ma cunosti....am mers si inca mai merg uneori si cu Ratb.Sunt student si ma intretin din banii mei,plus ca intretinerea masinii ma duce destul de mult.

Link to comment
Share on other sites

Metrou inca nu avem in sectorul 5, daca nu stiai..Plus ca in sectorul 5 daca nu ai loc de parcare,e de preferat sa mai mergi si cu Ratbu daca nu e urgent sa pleci cu masina...eu nu renunt la BMW,este ca un drog pt mine.Prima masina a fost un AUDI A4 1.9TDI QUATTRO si am vandut-o nu pt ca nu era buna ci pentru faptul ca cineva mi-a oferit in 2010,10000euro pe ea si pretul uneia la fel era maxim 8000.Tu ai impresia ca nu renunt la Bmw ca sunt vreun pretentios care nu as merge pe jos???? nu ai de unde sa ma cunosti....am mers si inca mai merg uneori si cu Ratb.Sunt student si ma intretin din banii mei,plus ca intretinerea masinii ma duce destul de mult.

Se pare ca nu m-ai inteles si stiu ca nu aveti metrou in sect 5...nu te-am acuzat de absolut nimic, cu atat mai mult ca nu te cunosc. Totusi, este putin deplasata ideea cu nisipul. Oricum, fiecare este liber sa faca ce vrea...eu am vazut hoti de fier vechi care au cate 500 kg de ''hotie'' pe bmw :hyper:

Link to comment
Share on other sites

Se pare ca nu m-ai inteles si stiu ca nu aveti metrou in sect 5...nu te-am acuzat de absolut nimic, cu atat mai mult ca nu te cunosc. Totusi, este putin deplasata ideea cu nisipul. Oricum, fiecare este liber sa faca ce vrea...eu am vazut hoti de fier vechi care au cate 500 kg de ''hotie'' pe bmw :hyper:

 

ti se pare deplasata ideea poate pt faptul ca nu te-ai lovit de realitate.Nu este o chestie inventata de mine,am vazut si eu la altcineva....plus ca eu consider ca nu este o chestie deplasata pt ca mie imi este de folos.Pana sa pun nisipul in parcare eu nu puteam sa urc bordura cu spatele intr-un loc de parcare cu zapada.Acum,de cand am sacii urc fara nici o problema.Plus ca si in mers se vede diferenta ,numai patineaza asa rau la plecarile de pe loc in mers se vede clarca becul de la esp nu se mai aprinde asa des ca inainte.....tie ti se pare deplasata ideea ,mie imi prinde bine....

Link to comment
Share on other sites

ti se pare deplasata ideea poate pt faptul ca nu te-ai lovit de realitate.Nu este o chestie inventata de mine,am vazut si eu la altcineva....plus ca eu consider ca nu este o chestie deplasata pt ca mie imi este de folos.Pana sa pun nisipul in parcare eu nu puteam sa urc bordura cu spatele intr-un loc de parcare cu zapada.Acum,de cand am sacii urc fara nici o problema.Plus ca si in mers se vede diferenta ,numai patineaza asa rau la plecarile de pe loc in mers se vede clarca becul de la esp nu se mai aprinde asa des ca inainte.....tie ti se pare deplasata ideea ,mie imi prinde bine....

Este foarte adevarat si nu pot sa nu iti dau dreptate, dar....noi romanii, suntem adepti ai inventiilor ad-hoc. De ce crezi tu ca specialistii de la bmw ( care se pare ca sunt mai prosti decat noi romanii ), nu au testat masinile cu nisip in portbagaj?...ei au facut un calcul si chiar au pansonat pe stalpul de la sofer greutatea suportatata pe fiecare punte...simplu...te uiti acolo si pui nisip cat vrei tu in portabagaj fara sa intrebi pe nimeni. Cat despre realitatile de care m-am lovit eu, crede-ma ca sunt multe realitati....

Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca faci bine,cind aveam seria 3 procedam asemanator,seria 3 e problematic cu repartitia greutatii.Cit despre gume de iarna,dupa 10mii km sunt caca,vorbesc in cunostinta celui ce face 50000 km pe an...Pot fi proaspete sau cum le vrei,tot isi pierd proprietatile.....si daca adaugi o lopata si niste manusi in portbagaj,e si mai bine....
Link to comment
Share on other sites

Este foarte adevarat si nu pot sa nu iti dau dreptate, dar....noi romanii, suntem adepti ai inventiilor ad-hoc. De ce crezi tu ca specialistii de la bmw ( care se pare ca sunt mai prosti decat noi romanii ), nu au testat masinile cu nisip in portbagaj?...ei au facut un calcul si chiar au pansonat pe stalpul de la sofer greutatea suportatata pe fiecare punte...simplu...te uiti acolo si pui nisip cat vrei tu in portabagaj fara sa intrebi pe nimeni. Cat despre realitatile de care m-am lovit eu, crede-ma ca sunt multe realitati....

 

Pe stalp scrie greutatea maxima indicata de ei si nu ca nu ar suporta mai mult.Eu am intrebat ca idee sa vad parerile oamenilor care au trecut prin mai multe ierni decat mine.

cat despre specialistii de la bmw,ei nu s-au gandit ca ajung bmwurile lor pe strazile din sectorul 5 nedezapezite vesnic.Poate ca sunt nemtii mai destepti decat noi,dar noi romanii uneori suntem inventivi,chiar daca unii nu cred asta.

Link to comment
Share on other sites

Greutatea in plus pe puntea spate ajuta, cu siguranta! Am urcat anul asta la munte cu 4 oameni in masina (2X 120kg in spate :D) si faceam plecari din rampa fara nicio greata, pe cand cu ea goala cam raman blocat una-doua, in special in zapada ceva mai adanca - daca apuca sa patineze un pic sapa rotile gaura si la revedere, greu o mai scoti neimpinsa (eu mai am si cutie automata, si e mai greu cu balansul).

 

Mai aveam un prieten care mergea iarna cu 2 bucati mari de bordura in portbagajul E46-lui :D In caz de nevoie, sunt utile.

 

Una peste alta, am testat si vestitele Autosock-uri ieri, dupa ce-am ramas inzapezit. Cu masina deja inzapezita rezultatul a fost nul, insa dupa ce m-a impins cineva un pic am reusit sa inaintez printr-o zapada foarte adanca (atingea zapada pe sub masina), deci isi fac treaba, cu conditia sa le pui inainte sa ramai inzapezit.

Link to comment
Share on other sites

Greutatea in plus pe puntea spate ajuta, cu siguranta! Am urcat anul asta la munte cu 4 oameni in masina (2X 120kg in spate :D) si faceam plecari din rampa fara nicio greata, pe cand cu ea goala cam raman blocat una-doua, in special in zapada ceva mai adanca - daca apuca sa patineze un pic sapa rotile gaura si la revedere, greu o mai scoti neimpinsa (eu mai am si cutie automata, si e mai greu cu balansul).

 

Mai aveam un prieten care mergea iarna cu 2 bucati mari de bordura in portbagajul E46-lui :D In caz de nevoie, sunt utile.

 

Una peste alta, am testat si vestitele Autosock-uri ieri, dupa ce-am ramas inzapezit. Cu masina deja inzapezita rezultatul a fost nul, insa dupa ce m-a impins cineva un pic am reusit sa inaintez printr-o zapada foarte adanca (atingea zapada pe sub masina), deci isi fac treaba, cu conditia sa le pui inainte sa ramai inzapezit.

 

Depinde si din ce rampa pleci,vreau sa spun ca am urcat pe muntele mic de revelion eram 4 in masina + plin de bagaje cu wintersport 3D drumul complet acoperit de zapada,iar cand au inceput curbele in S in urcare cred ca am trecut de 1-2 din ele cu noroc,avusem si ceva viteza cu dsc-ul scos am mai si derapat controlat nu am avut nici cea mai mica sansa sa urc pana sus,am pus lanturile si n-am mai avut probleme,nu m-a ajutat cu nimic ca era plina masina.

Cand am ajuns sus prin parcari erau numai masini 4WD sau cu lanturi,e cam salbatic multele ala pt cine a mai fost cred ca stie cum e....:)

Link to comment
Share on other sites

Eu nu pun pamant in masina! Am 118D, deci f joasa, si locuiesc in Focsani, adica unde a nins cel mai mult si inca sunt cele mai prost deszapezite drumuri. N-am ezitat o zi sa vin la serviciu cu masina. Problema e sa ai pe spate suficienta greutate incat sa ajuti tractiunea prin apasarea pe sol a rotilor, insa atat cat sa nu fie masina si mai joasa. Va spun cu mana pe inima ca eu nu am intampinat probleme, am ramas de vreo 3-4 ori intepenit insa am rezolvat f elegant cu lopata, am dat zapada de la roti la o parte si am iesit. Problema reala ce ar trebui evitata in asemenea ierni este sa nu ramanem suspendati ca de-acolo nu te scoate nici mama nisipului ori anvelopei de iarna, de aceea evit s-o iau pe stradute unde s-au format ogasuri de gheata ca de multe ori ating pe dedesubt si e riscant.

 

Singurele lucruri pe care le am in portbagaj sunt o roata de rezerva (de vara) si o lopata. Incaltat cu Nokian WRG2 umflate de mine la 1.6bar pe spate, 1.9 pe fata :)

 

Spor!

Link to comment
Share on other sites

Eu nu pun pamant in masina! Am 118D, deci f joasa, si locuiesc in Focsani, adica unde a nins cel mai mult si inca sunt cele mai prost deszapezite drumuri. N-am ezitat o zi sa vin la serviciu cu masina. Problema e sa ai pe spate suficienta greutate incat sa ajuti tractiunea prin apasarea pe sol a rotilor, insa atat cat sa nu fie masina si mai joasa. Va spun cu mana pe inima ca eu nu am intampinat probleme, am ramas de vreo 3-4 ori intepenit insa am rezolvat f elegant cu lopata, am dat zapada de la roti la o parte si am iesit. Problema reala ce ar trebui evitata in asemenea ierni este sa nu ramanem suspendati ca de-acolo nu te scoate nici mama nisipului ori anvelopei de iarna, de aceea evit s-o iau pe stradute unde s-au format ogasuri de gheata ca de multe ori ating pe dedesubt si e riscant.

 

Singurele lucruri pe care le am in portbagaj sunt o roata de rezerva (de vara) si o lopata. Incaltat cu Nokian WRG2 umflate de mine la 1.6bar pe spate, 1.9 pe fata :)

 

Spor!

 

+1

 

eu am interzis pe stradute laterale, garda prea joasa... :frantics:

Link to comment
Share on other sites

eu zic ca e buna putina greutate daca esti singur

iti dau un ex

acum doua saptamani am venit acasa( nu stiam ca sunt drumuri inchise din cauza zapezii) aveam cauciucuri de vara noi si masina full (4 persoane portbagaj plin pana sus)si cand am ajuns la buzau zapada cat casa ,am crezut ca nu mai plec de acolo (in plus era si inchis la Mizil :cry: )dar prin surprinderea mea am mers ca pe asfalt uscat, dar dupa ce am descarcat masina si am plecat sa schimb jentile de iarna am ramas impotmolit de boua ori

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.