Jump to content

Dupa schimbare turbo (320D,e46)tot scoate fum mult negru


Recommended Posts

Buna ziua. Am cautat pe forum si am gasit despre problema fumului dar la mine este putin altfel.Am schimbat turbo si am alergat o vreo 100 km cu 3500-4000 ture luandu ma dupa indicatiile unor zisi specialisti. isi mai dadu se drumul la mers dar acum scoate fum cam exact ca pana sa schimb turbine.La relanti nu scoate ci doar cand o accelerez. Si nu se simte lagul de turbina cum era inainte la cealalta cand mergea bine. Ce imi este teama e ca sa imi arunce din nou uleiul din motor pe la turbina.Voi ce spuneti? Multumesc
Link to comment
Share on other sites

cei de la service mi-au spus ca au curatat interculerul si au schimbat turbina.imediat dupa reparatie vreo 2 zile nu a scos fum.doar ca vibra tare teava de esapament si motorul.si a mai dat derumul la forta si parca merge mai desfundat dar scoate foarte mult fum cand o accelerez.

 

o sa curat cat de curand egr si admisia.

Edited by marchizulro
Link to comment
Share on other sites

cei de la service mi-au spus ca au curatat interculerul si au schimbat turbina.imediat dupa reparatie vreo 2 zile nu a scos fum.doar ca vibra tare teava de esapament si motorul.si a mai dat derumul la forta si parca merge mai desfundat dar scoate foarte mult fum cand o accelerez.

 

o sa curat cat de curand egr si admisia.

 

am schimbat furtunul de vacum care vine la actuator ca se vedea deja la capat fisurat si acum trage binisor.dar tot scoate fum.

 

este posibil sa fi patit ceva turbina din cauza ca nu mergea tija la acuator si de asta sa scoata fum?

 

si suiera putin cam tare.sper sa fie doar o parere .dupa ce patesti ceva parca ti e teama . cand vad fum iar ca pana sa schimb turbo ma gandesc ca e de la turbina.sper sa nu

Edited by marchizulro
Link to comment
Share on other sites

vezi sa nu pierzi presiune pe la intercooler sau furtunele de rigoare... eu am avut furtunu intercooler-EGR spart si astfel scadea presiunea facuta de turbina in admisie si nu ardea toata motorina...plus ca a inceput turbina sa imi bage ulei...
Link to comment
Share on other sites

vezi sa nu pierzi presiune pe la intercooler sau furtunele de rigoare... eu am avut furtunu intercooler-EGR spart si astfel scadea presiunea facuta de turbina in admisie si nu ardea toata motorina...plus ca a inceput turbina sa imi bage ulei...

 

Multumesc .Am sa verific.Oricum suna ca si cum ar scapa aer pe undeva nu ca o turbina care fluiera.Si am observat ca nu mai am lag de turbina ca inainte .

Link to comment
Share on other sites

Multumesc .Am sa verific.Oricum suna ca si cum ar scapa aer pe undeva nu ca o turbina care fluiera.Si am observat ca nu mai am lag de turbina ca inainte .

aia e...asa se auzea si la mine...dar nu am inceput sa imi pun intrebari decat dupa ce a inceput sa apara ulei pulverizat pe motor...verifica repede ca o sa ti se duca turbina...

Link to comment
Share on other sites

am schimbat furtunul de vacum care vine la actuator ca se vedea deja la capat fisurat si acum trage binisor.dar tot scoate fum.

 

 

spune-mi si mie pe unde este situat acel furtun care l-ai schimbat si pe unde ai acces la el

Edited by whisperer
Link to comment
Share on other sites

am schimbat furtunul de vacum care vine la actuator ca se vedea deja la capat fisurat si acum trage binisor.dar tot scoate fum.

 

 

spune-mi si mie pe unde este situat acel furtun care l-ai schimbat si pe unde ai acces la el

 

trebuie sa dai jos capacul de pe motor(primul din fata) care vine in legatura cu filtrul de aer.dupa asta o sa se vada turbina si o capsula cu tija care vine la ea. in capsula(actuator) vine un furtunas subtire care are rolul sa tina tija trasa.la mine era fisurat si nu tragea tija deci turbo nu functiona deloc.acum am mai verificat ca se auzea zgomot ca si cum ar scapa aer pe undeva si am observat ca tampitii astia de la service nu au pus colier pe furtunul de admisie al turbinei.am pus colier si trage mai bine si nu mai scoate fum dar tot se mai aude putin ca trage aer fals pe undeva.

Edited by marchizulro
Link to comment
Share on other sites

trebuie sa dai jos capacul de pe motor(primul din fata) care vine in legatura cu filtrul de aer.dupa asta o sa se vada turbina si o capsula cu tija care vine la ea. in capsula(actuator) vine un furtunas subtire care are rolul sa tina tija trasa.la mine era fisurat si nu tragea tija deci turbo nu functiona deloc.acum am mai verificat ca se auzea zgomot ca si cum ar scapa aer pe undeva si am observat ca tampitii astia de la service nu au pus colier pe furtunul de admisie al turbinei.am pus colier si trage mai bine si nu mai scoate fum dar tot se mai aude putin ca trage aer fals pe undeva.

 

 

 

 

am verificat furtunele si la la cel care vine de la filtru in turbo in capatul de la turbina mai are sub furtun(daca pot sa i spun furtun pt ca e din plastic cred)o reductie de cauciuc.am pus un colier dar nu strange.acolo trebuie colier sau nu?

Edited by marchizulro
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

 

 

nu ma ajuta nimeni?

 

320 D,E46,136 cai,2001.Furtunul de aer care vine de la debitmetru la turbo, in capatul de la turbina nu are colier ci un fel de reductie din cauciuc care este in interiorul la furtun.Pe acolo cred ca trage aer fals.am pus colier dar nu strange pt ca furtunul este de plastic.Lamuriti ma si pe mine va rog.Multumesc

Edited by marchizulro
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.