Jump to content

recomandare cumparare interfata


Recommended Posts

salutare la toti, sunt nou in doeniul codarii la bmw, de fapt vreau sa stiu ce interfata ar fi cea mai buna pentru programarea modulelor, ale masinii, sa urmaresc toate erorile, sa am acces la toate modificarile masini, masina este un e60 facelift, sa o folosesc cu programe ca ncs-expert, winFKp, carsoft si inpa, am vazut mai multe variante pe internet la diferite siteuri cum ar fihttp://diagnozaauto.com/index.php?route=product/product&path=74&product_id=112,

http://www.autoscan.ro/Interfata_diagnoza_OBD2_multiprotocol_DIAMEX_DX35.htm ... as vrea sa stiu daca este ultimul cablu pentru modelele dupa 2007 si sa folosesc tot ce am descris mai sus, va multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Si pe mine m-ar interesa subiectul. Am incercat recent sa ma conectez la masina cu un cablu K+DCAN si nu am putut.

 

Ori nu era buna interfata (poate nu era D-CAN) ori ceva gresit in configurarea software. In mod normal ar fi trebuit sa te poti conecta cu interfata D-CAN la masina ta.

Link to comment
Share on other sites

Din cate am citit pe net, pt masinile fab. dupa 2009, trebuie ca pinii 7 si 8 de pe cablu sa fie separati. Majoritatea cablurilor ii au uniti, la fel ca si cel cu care am incercat eu.

 

It depends on the application and vehicles you are using it in, some older chassis cars have two K-Lines, one on pin 7 and one on pin 8 so most cables have pins 7-8 connected/soldered to accomodate that.

 

07-09 D-CAN cars don't use pin 8 but still does use pin 7 so the cable continues to work fine, but in 09-10 BMW re-used the pin 8 position for ethernet, so if you have an interface that has pin 7-8 connected (and most of the ones you find on eBay and such do), you'll get errors trying to communicate with the car because of the ethernet connection at pin 8 interfering with the D-CAN connection on pin 7.

BMW reused pin 8 for ethernet on the CiC equipped E90's so if the cable has pins 7 and 8 bridged together, you'll have problems coding any model 09+

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

salutari,

 

am tot cautat pe forum si n-am gasit tocmai informatiile pe care le cautam, imi cer scuze daca deviez putin topicul dar sunt perfect conform topicului :)

 

rog ajutati cei care va pricepeti (si sunt sigur ca sunt multi meseriasi adevarati pe aici :p), nu ma lasati cu ochii-n soare fara raspuns :)

 

am si eu nevoie de recomandari sa-mi iau o interfata, am un 530d e61 12/2004. situatia e in felul urmator: m-am tot uitat pe net, pe ebay, sunt carca de tipuri si versiuni de interfete, de la 20-30usd cred pana la kituri complete GT1 si nu mai stiu ce de peste 1000. sincer, dilema mea e ca NU am prea mare habar de diferente intre tot felul de softuri, DIS, SSS, INPA si toti termenii care circula prin threaduri, sunt novice la capitolul asta. mai rau e ca nu-mi dau seama decat in linii mari care interfata face ce si nu stiu sa citesc cum trebuie lucrurile astea. nu am in schimb probleme cu calculatoarele/electronicile, aici e ok, sunt in domeniu, in schimb imi lipsesc informatiile specifice BMW / module / soft / etc si aici am nevoie de ajutorul celor care stiu ca sa fac corelarile :)

 

revenind la ideea ca vreau sa-mi iau interfata, chiar daca acum nu stiu mare lucru despre subiect, vreau sa invat incetul cu incetul si sa ajung sa pot sa fac si lucruri mai sofisticate care cam tin de programare/codare, gen sa-mi activez MP3 si lucruri dintr-astea. de ce nu, poate in timp update de firmware pe module si alte cele. ca atare, banuiesc ca o interfata strict de diagnoza nu e suficienta. de asemenea, banuiesc ca interfata trebuie sa stie sa implementeze functionalitate specifica BMW, una care implementeaza generic ODB nu e suficienta. din ce citesc pe forum exista interfete care se lauda la 200ron ca fac tot ce face GT1 (care cumva e ceva interfata oficiala BMW?) care costa poate de 10 ori mai mult. e sau nu e asa? care sunt interfetele care stiu sa faca cam tot ce se poate face cel putin pentru masina mea? ce folosesc dealerii in service (oficial) si care ar fi clonele ieftine?

 

ma puteti daca nu indruma spre ceva topicuri/documentatie care sa explice mai clar si organizat diferentele intre diverse interfete disponibile pe piata?

 

sincer nici ce sa intreb nu stiu exact, cum e cam nebuloasa in cap dupa tot ce am citit pe net de ore intregi, poate mai simplu ar fi sa intreb ciobaneste exact unde vreau sa ajung: care-i interfata chinezeasca (clona) care sa fie si buna si sa le si faca pe toate si sa merite ca pret? (suna a putina utopie, stilul romanesc: si ieftin si frumos si bun) :))

 

pe parte de soft nu cred ca se pune problema, aici sigur ma descurc, am vazut si ca sunt masini virtuale cu totul pe net cu SSS progman 41, DIS 57 si altele, totul e ca interfata sa mearga cu ele (sau cu cele mai importante/performante softuri in materie -- ziceam de progman/dis ca mi se pare din ce vad un pachet destul de popular, dar poate nu se face tot cu ele, nu stiu..)

 

multumesc anticipat!

 

P.S: desigur, daca interfata ar suporta inclusiv modelele noi de BMW ar fi mai bine (nu stiu ce protocoale se folosesc), ca cine stie cand oi face upgrade la un F10 si ar fi dragut sa nu-mi schimb iara interfata, dar daca diferentele de cost is prea mari, nu merita..

Edited by jazzman
Link to comment
Share on other sites

Vrei ceva bun si mai nou, iei asta http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-Ediabas-Inpa-K-D-Can-USB-Interface-1998-2010-/190723725654?pt=UK_Diagnostic_Tools_Equipment&hash=item2c68051956.

 

Bine,pentru masina ta ar merge si una http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-INPA-EDIABAS-interface-UK-GT1-DIS-SSS-Progman-/280874288291?pt=UK_Diagnostic_Tools_Equipment&hash=item41656984a3.

 

E diferenta de pret in special din cauza K+DCAN , prezenta la masinile mai noi dupa sfarsitul lui 2008 pana in prezent.

 

Softurile le gasesti pe torrents sau le poti cumpara si de pe ebay. Cauti "BMW Dis - SSS latest". Contine toate programele necesare , inclusiv NCS.

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

multumesc frumos!

 

si astea stiu sa faca toate prostiile inclusiv programming/codare/update firmware daca intr-un viitor chiar ma mananca?

momentan sunt desigur interesat doar de diagnoza/monitorizare parametrii live/la drum, chestii non-intrusive si indeosebi reset de erori ca tot imi face figura ceva eroare pe airbag si tot traba sa resetez la mecanici.. nu as face nimic 'periculos' fara multa documentatie si atentie, dar as vrea sa iau ceva cu care sa am control complet.

 

ah, inca ceva: sa iau astea de pe siteul de uk sau e ok si acelasi lucru gasit pe .com (de obicei china) -- desigur de la selleri cu feedback mult si bun

Edited by jazzman
Link to comment
Share on other sites

Poti sa faci codari/stergere erori si alte chestii. E foarte bun si softul pentru diagnoza , mult mai complex decat orice soft de pe la service-urile noastre.

Interfata mai bine o iei de pe UK pentru ca vine mult mai repede,maxim o saptamana.

Daca le iei de pe .com (china sau alta tara non UE) atunci ti le trimite la posta centrala unde de obicei sunt cozi si program scurt. Plus ca dureaza de la 3 saptamani in sus. E adevarat,pot fi un pic mai scumpe in UK pentru ca si ei le iau tot de prin China. Marfa vine pe vapor in cazul lor. :)

 

Vezi jos la Item location - sa fie din UK sau orice alta tara din Europa.

Link to comment
Share on other sites

Cele mai bune sunt sculele originale BMW. Eu am OPS si EDIC (yellow head) si acopera toate modelele pana la seriile F. OPS sau OPPS are D-Can nativ, pe cand cablurile astea ce se vand pe net nu au asa ceva, ci e ceva emulare de D-Can. Plus ca OPS/OPPS-urile au si cablu cu fibra optica ce se foloseste la CCC/CIC.

Pentru seriile F trebuie alte scule si alte softuri. Trebuie interfata I-Com si soft ISIS.

Link to comment
Share on other sites

probabil ca asa e, doar ca sculele originale BMW sunt mult prea scumpe si nu prea se justifica pentru nevoi personale, mai ales ca deocamdata ma gandesc doar la diagnoza simpla, reset erori, schimbari setari masina pentru un e61 2004.

 

curiozitate: pentru masina asta ce anume stie in plus OPS/OPPS fata de chinezarii?

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu exact ce fac chinezariile, eu mai am un cablu K-Line de VAG modificat pentru BMW. Deci o sa fac o comparatie intre OPS/OPPS si cablul K-Line. Cu cablul K-Line poti rula linistit INPA, NCS Expert si chiar si DIS-ul si Progman. Dar un asemenea cablu nu-ti va vedea exact tensiunea din baterie, iar daca te apuci sa programezi fara redresor pot aparea probleme. Oricum stabilizator de tensiune trebuie si pentru OPS/OPPS, altfel riscurile in timpul programarii sunt foarte mari. OPS/OPPS-ul ruleaza mult mai repede in DIS decat un simplu cablu K-Line care ruleaza cu ifhsrv si DiagHead active, pe cand OPS/OPPS nu.

Marele avantaj la OPS/OPPS este la programare, mai ales la CCC (la CIC nu stiu, n-am avut de-a face) unde e nevoie de cablu cu fibra optica pentru un transfer mai rapid de date. Se poate face programare si cu cablul K-Line la CCC, insa cu Winkfp si dureaza foarte mult (aprox 8-12 ore).

Cu o chinezarie iti faci linistit treaba pe partea de diagnoza si codare, insa la programare se complica un pic lucrurile.

Cu un asemenea cablu K-Line te poti conecta de la masini sa zicem din 1996 (eu m-am conectat la e36 doar pe anumite module, gen abs, asc, la restul nu ma puteam conecta, de exemplu la motor, unde ma interesa) pana la masini pana in 2007 (unde ai nevoie de cablu D-Can). Iar cu cablul D-Can am inteles ca sunt probleme pentru ca are o emulare de D-Can, nu e ceva nativ ca la OPS/OPPS.

Eu cu EDIC si cu OPS ma pot conecta de la masini din 1992 pana la seriile F(2008 cand a aparut F01).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.